#8101 Skrevet Juli 30, 2011 var i daln en tur,og en tur på obs ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8102 Skrevet Juli 30, 2011 Å rydde ALLE tingene mine ned i pappesker er kjeeedelig uff... Noen som er flinke til å sveise rustfritt her? Skulle hatt ny eksos på A4'n og har egentlig fryktelig liten tid selv om dagen, og vacn-rudskogen kommer styggfort... blæh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8103 Skrevet Juli 30, 2011 var i daln en tur,og en tur på obs ja Da såg jeg deg ja: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8104 Skrevet Juli 30, 2011 Da såg jeg deg ja: ) hvor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8105 Skrevet Juli 30, 2011 hvor da? Gule huset i åshøgdkrysset: ) Sto på gårdsplassen: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8106 Skrevet Juli 30, 2011 ah,så at det sto noen ute der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8107 Skrevet Juli 30, 2011 Jahre på Midtstranda har Prickbort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8108 Skrevet Juli 30, 2011 Å rydde ALLE tingene mine ned i pappesker er kjeeedelig uff... Noen som er flinke til å sveise rustfritt her? Skulle hatt ny eksos på A4'n og har egentlig fryktelig liten tid selv om dagen, og vacn-rudskogen kommer styggfort... blæh skal du flytte? nei det er jeg ikke flink til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8109 Skrevet Juli 30, 2011 Ja, skal det Bedre enn meg sikkert Har aldri prøvd så MEN, du kunne jo hjulpet meg kanskje? Skal ha inn to nye potter og litt rør mellom dem bare.. Så ikke noe fryktelig mikk makk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8110 Skrevet Juli 30, 2011 hvor da? tviler nesten har du apparat? på min brukte jeg ett elektrode apparat til 300kr, aldri mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8111 Skrevet Juli 30, 2011 Kaldbekkhagan i Brumunddal Nei, har ikke det.. Får pushe litt på sjefen til å kjøpe et tig apparat. Eller vent! Jeg er jo sjef i ferien! hæhæ Det var dritt å bruke? Evt, jeg kunne få lånt ditt slik at jeg får punkta det, så får noen andre helsveise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8112 Skrevet Juli 30, 2011 aha ta en sjefsavgjørelse ja var drit å bruke, er faren min sitt så har ikke lyst til å låne bort. Men må da være noen andre i distriktet som har no bedre å stille opp med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8113 Skrevet Juli 30, 2011 Jeg tør påstå jeg kan å sveise rustfritt med TIG. Har vel sveisa tilsvarende Trondheim-Oslo i tynnvegga rustfritt, syrefast og vanlig sort stål med TIG(dette er et regnestykke jeg ikke har regna ut, bare for å illustrere at jeg har sveisa mye), pluss sikkert det dobble med MAG. Men har ikke apparat, og det er 5-6år siden sist jeg sveisa, men tror nok det sitter i fingrene enda om jeg får prøvd litt igjen. Har sveisa grenrør til en turbo-5'er for mange år sia også, hørte aldri noen klager på det grenrøret vertfall, hehe.. Men jeg har ikke noe apparat eller plass å holde på, så jeg regner med det finnes folk med apparat som helst vil sveise sjøl til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8114 Skrevet Juli 30, 2011 Noen som har lyst til å skifte ac pumpe på bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8115 Skrevet Juli 30, 2011 haha, har'a streika? Mi si begynte å hyle og skrike fælt i gårkveld.. Men i dag er det ingen ulyder i den, så håper den overlevde hetesjokket i går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8116 Skrevet Juli 30, 2011 Da har jeg deg i bakhodet om jeg ikke får til selv, Stig Arne Hvor kjøper jeg bend, rør og potter osv? Noen som har erfaring med SummitRacing? Raske til å sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8117 Skrevet Juli 30, 2011 Du får nok til dette sjøl, det er ingen hokus-pokus å tig-sveise. Så lenge man holder elektroden fin og spiss, noe som kan være en utfordring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8118 Skrevet Juli 30, 2011 Æsj, gikk på en smell på Ebay og kjøpte et ferdig anlegg, men må nok sveises litt om likevel. Håper jeg får det i løpet av uka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8119 Skrevet Juli 30, 2011 haha, har'a streika? Mi si begynte å hyle og skrike fælt i gårkveld.. Men i dag er det ingen ulyder i den, så håper den overlevde hetesjokket i går.. Har nok det gitt.. Clutchen har også gått tror jeg, for reima bare står og spinner på hjulet. Luktet ganske svidd i kupén gitt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8120 Skrevet Juli 30, 2011 Digg å høre på Tech N9ne på anlegget i stua:D Fint vær, så får vel hente igjen Golfen fra verkstedet og gi den en real vask, polere felgkanter og kanskje gi bilen en skvett QD for å booste voksen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8121 Skrevet Juli 30, 2011 utdyp? Spør Ane wat? VK1; IKT-driftsfag, hihihoho. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8122 Skrevet Juli 30, 2011 Æsj, gikk på en smell på Ebay og kjøpte et ferdig anlegg, men må nok sveises litt om likevel. Håper jeg får det i løpet av uka... hva slags? og størrelse? litt seint svar men kjøpte rustfrie bend, rør og alt på torshov (kjøpte 3" flexi på biltema og lakka den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8123 Skrevet Juli 30, 2011 hva slags? og størrelse? litt seint svar men kjøpte rustfrie bend, rør og alt på torshov (kjøpte 3" flexi på biltema og lakka den) Husker ikke merke, men var veldig billig så håper bare det er OK nok Er 2x2,5" så må sveise inn en Y-skjøt Okei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8124 Skrevet Juli 30, 2011 Takk for besøket i dag Stig Arne Det var hyggelig, til tross for masete og umulige unger Hehe. Spørs om det var en som ikke helt likte at det var noen andre som fikk min oppmerksomhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8125 Skrevet Juli 30, 2011 Jo takk for sist du Ja jeg skjønte at pappa sin oppmerksomhet var litt dyrebar ja, men det er slik det skal være det Var forresten på den turen du snakka om i dag, sykla hjemmefra jeg og frøkna og opp forbi vannverket oppi der. Fint oppi der gitt, blir flere turer dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...