Anbefalte innlegg

var i daln en tur,og en tur på obs ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å rydde ALLE tingene mine ned i pappesker er kjeeedelig :( uff...

Noen som er flinke til å sveise rustfritt her? Skulle hatt ny eksos på A4'n og har egentlig fryktelig liten tid selv om dagen, og vacn-rudskogen kommer styggfort... blæh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var i daln en tur,og en tur på obs ja

Da såg jeg deg ja: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da såg jeg deg ja: )

hvor da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor da?

Gule huset i åshøgdkrysset: ) Sto på gårdsplassen: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah,så at det sto noen ute der ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jahre på Midtstranda har Prickbort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å rydde ALLE tingene mine ned i pappesker er kjeeedelig :( uff...

Noen som er flinke til å sveise rustfritt her? Skulle hatt ny eksos på A4'n og har egentlig fryktelig liten tid selv om dagen, og vacn-rudskogen kommer styggfort... blæh

skal du flytte? :)

nei det er jeg ikke flink til :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal det :P

Bedre enn meg sikkert ;) Har aldri prøvd så :P

MEN, du kunne jo hjulpet meg kanskje? Skal ha inn to nye potter og litt rør mellom dem bare.. Så ikke noe fryktelig mikk makk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor da? :) tviler nesten :P har du apparat? på min brukte jeg ett elektrode apparat til 300kr, aldri mer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaldbekkhagan i Brumunddal :)

Nei, har ikke det.. Får pushe litt på sjefen til å kjøpe et tig apparat. Eller vent! Jeg er jo sjef i ferien! :D hæhæ

Det var dritt å bruke?

Evt, jeg kunne få lånt ditt slik at jeg får punkta det, så får noen andre helsveise?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha :) ta en sjefsavgjørelse :D

ja var drit å bruke, er faren min sitt så har ikke lyst til å låne bort. Men må da være noen andre i distriktet som har no bedre å stille opp med? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tør påstå jeg kan å sveise rustfritt med TIG. Har vel sveisa tilsvarende Trondheim-Oslo i tynnvegga rustfritt, syrefast og vanlig sort stål med TIG(dette er et regnestykke jeg ikke har regna ut, bare for å illustrere at jeg har sveisa mye), pluss sikkert det dobble med MAG. Men har ikke apparat, og det er 5-6år siden sist jeg sveisa, men tror nok det sitter i fingrene enda om jeg får prøvd litt igjen. Har sveisa grenrør til en turbo-5'er for mange år sia også, hørte aldri noen klager på det grenrøret vertfall, hehe..

Men jeg har ikke noe apparat eller plass å holde på, så jeg regner med det finnes folk med apparat som helst vil sveise sjøl til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å skifte ac pumpe på bilen min? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, har'a streika? :P

Mi si begynte å hyle og skrike fælt i gårkveld.. Men i dag er det ingen ulyder i den, så håper den overlevde hetesjokket i går..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg deg i bakhodet om jeg ikke får til selv, Stig Arne :)

Hvor kjøper jeg bend, rør og potter osv?

Noen som har erfaring med SummitRacing? Raske til å sende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får nok til dette sjøl, det er ingen hokus-pokus å tig-sveise. Så lenge man holder elektroden fin og spiss, noe som kan være en utfordring.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, gikk på en smell på Ebay og kjøpte et ferdig anlegg, men må nok sveises litt om likevel. :( Håper jeg får det i løpet av uka...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, har'a streika? :P

Mi si begynte å hyle og skrike fælt i gårkveld.. Men i dag er det ingen ulyder i den, så håper den overlevde hetesjokket i går..

Har nok det gitt..

Clutchen har også gått tror jeg, for reima bare står og spinner på hjulet.

Luktet ganske svidd i kupén gitt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg å høre på Tech N9ne på anlegget i stua:D

Fint vær, så får vel hente igjen Golfen fra verkstedet og gi den en real vask, polere felgkanter og kanskje gi bilen en skvett QD for å booste voksen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utdyp? :P

Spør Ane : rolleyes

wat? : klø :

VK1; IKT-driftsfag, hihihoho. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, gikk på en smell på Ebay og kjøpte et ferdig anlegg, men må nok sveises litt om likevel. :( Håper jeg får det i løpet av uka...

hva slags? og størrelse? :)

litt seint svar men kjøpte rustfrie bend, rør og alt på torshov (kjøpte 3" flexi på biltema og lakka den)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags? og størrelse? :)

litt seint svar men kjøpte rustfrie bend, rør og alt på torshov (kjøpte 3" flexi på biltema og lakka den)

Husker ikke merke, men var veldig billig så håper bare det er OK nok :P

Er 2x2,5" så må sveise inn en Y-skjøt :)

Okei:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for besøket i dag Stig Arne :) Det var hyggelig, til tross for masete og umulige unger :P Hehe. Spørs om det var en som ikke helt likte at det var noen andre som fikk min oppmerksomhet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for sist du :)

Ja jeg skjønte at pappa sin oppmerksomhet var litt dyrebar ja, men det er slik det skal være det :)

Var forresten på den turen du snakka om i dag, sykla hjemmefra jeg og frøkna og opp forbi vannverket oppi der. Fint oppi der gitt, blir flere turer dit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.