Anbefalte innlegg

Noen som har en viasat dekoder til salgs billig? må ha hdmi osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du jobba på Lefdal, Espen?

Har viasat fra før, men vil ha ny boks med hdmi osv. Kan fryktelig lite om dette her :P hva er den beste prisen du kan gi meg? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Har bare canal digital hd-pvr jeg, ingen peiling på viasat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere bilpleie-luringer som vil ta på dere en litt sliten passat? :P Den trenger sårt litt behandling stakar :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg hatt garasje å drive i så sku jeg tatt den joakim :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aff, lyst på kebab! Sulten:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET har jeg å ola!!

Hehe, hadde vært godt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en viasat dekoder til salgs billig? må ha hdmi osv..

Du jobba på Lefdal, Espen?

Har viasat fra før, men vil ha ny boks med hdmi osv. Kan fryktelig lite om dette her :P hva er den beste prisen du kan gi meg? :)

Tror vi bare har ved nytegning inne hos oss, altså ikke for å få kjøpt løst.

Så da må det nok via Viasat.

Kan sjekke når jeg kommer på jobb i morgen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var forresten på Statens veiveisen idag :P Kan ikke si anna en at jeg anbefaler lillehammer :D idag fikk jeg både gratis time å gratis lysjustering :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmf eksos ut av peilepinne hullet og veivhuset på corradoen i dag.. kjip dag : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta den, jeg, Joakim, dersom du gidder å kjøre til den andre sia:p Kan alltids møte deg i Gjøvik eller noe sånn også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akk smellt ti meg en flaske med drikke-yoghurt fra rimi som gikk ut på dato den 12.7.11 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta den, jeg, Joakim, dersom du gidder å kjøre til den andre sia:p Kan alltids møte deg i Gjøvik eller noe sånn også.

Kjøre til andre sia skal jeg nok få til, selv om det strider mot min religion å være på feil sie ta mjøsa :P hvor lang tid bruker du evt. på det a? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om du skal ha rubbet, polert og vokset, eller bare ha en polish og litt voks:) "Full pakke", så kan du f.eks. levere den på Fredag og hente på Søndag kveld. Polish og voks, levere på Fredag og hente på Lørdag.

Skjønner hvorfor du ikke vil dra over hit - er jo et nederlag å se hvor fint det er på den riktige sia i forhold til hva dere er vant med "over there":nana::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om du skal ha rubbet, polert og vokset, eller bare ha en polish og litt voks:) "Full pakke", så kan du f.eks. levere den på Fredag og hente på Søndag kveld. Polish og voks, levere på Fredag og hente på Lørdag.

Skjønner hvorfor du ikke vil dra over hit - er jo et nederlag å se hvor fint det er på den riktige sia i forhold til hva dere er vant med "over there":nana::P

tror egentlig den trenger full pakke, men da må jeg bare undersøke om jeg får lånt meg en bil i mellomtida, så kan jeg komme tilbake til deg asap :)

haha, det der velger jeg å overse :P ALLE vet jo at østsia ta mjøsa er finest, glad vi har næs imellom så vi slipper og se helt til gjøvik osv jeg! :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit:) Har også tid i uka ettersom jeg fortsatt er sykmeldt, så kan ta det nesten når som helst. Bare å sende en PM når du veit mer, så tar vi det derifra:)

Pøh, det eneste jeg misunner dere er utsikta, som jeg har sagt så mange ganger før:D Ser kanskje ikke Gjøvik, men Toten - som er 100x finere - ser dere:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veeeeel, jeg bruker halvparten av min våkne tilstand på hver av sidene, og jeg syns det er greit å jobbe på vest-sia men bo her jeg bor, da har jeg noe å glede meg til mens jeg er på jobb vertfall, å komme seg hjem til go'sia.. :)

Mye hyggelig folk på andre sia da, det skal de ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driter egentlig i hvilken side jeg bor og hvor andre kommer fra, men alltids moro å spøke litt om det, som det har blitt gjort i årtier:) Men at jeg trives på Toten, det er det ingen tvil om: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pål: jeg har en løst :)

Er på dombås grill & kebab nå :) (elns)

Jeg har tid til å polere biler fra mandag og hele neste uke, førstemann til mølla :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trives best på østsia, men er vakkert når man kommer over fra eina og før det bikker nedover mot lena, fin utsikt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pål: jeg har en løst :)

Er på dombås grill & kebab nå :) (elns)

Jeg har tid til å polere biler fra mandag og hele neste uke, førstemann til mølla :)

Moskusgrillen du er på ? :P den med moskus på utsida

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.