#8251 Skrevet August 7, 2011 håper de gjør det samme mot den "rette" personen(e),så kanskje de får en skikkelig lærepenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8252 Skrevet August 7, 2011 blir kvalm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8253 Skrevet August 7, 2011 Enkelte dager så kunne jeg vært truende til å "gå i sort" i et slikt tilfelle, helt enig med dere alle, forbanna drittunger. Håper det klippet forfølger de til evig tid så de blir påminnt om hvor smålige de er, skjønt jeg tviler vel på om slike folk noen gang blir helt gode.. Vet om voksne folk som kunne vært "de perfekte foreldre" til slike unger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8254 Skrevet August 7, 2011 Fy faen. Håper disse drittungene for smake en dag. Tøffing han i baris ser jeg. (spyttepå) Hu dama ga han ene drittungen kamp hvertfall. Det fortjente han når han hintet til at hun hadde stjelt sykkelen. Fy faen, blir kvalm av de der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8255 Skrevet August 7, 2011 Fy faen for noen forbanna drittunger!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8256 Skrevet August 7, 2011 Er det disse to som er navngitt under filmen tro..? http://www.facebook.com/profile.php?id=680432211 og http://www.facebook.com/profile.php?id=100001796668736&ref=ts Den siste ser ut til å være venn på facebook med vertfall en klubbmedlem, det er han i bar overkropp der. Edit: Ser ikke bare ut til, men han har lagt ut skrytebilde på facebook av hendelsen også.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=172522152817672&set=t.100001796668736&type=1&theater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8257 Skrevet August 7, 2011 ser ut som alle digger han etter de komentarene på bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8258 Skrevet August 7, 2011 Vertfall de aller fleste.. Blir ikke mindre forbanna når jeg ser de får kred for slik idioti liksom.. Får nesten lyst til å synke ned på deres nivå jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8259 Skrevet August 7, 2011 Noen som vil være med til Hamar på snørrungejakt? Jeg er ihvertfall med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8260 Skrevet August 7, 2011 Noen som vil være med til Hamar på snørrungejakt? Jeg er ihvertfall med;) KLAR! synd de som ikke er venner med han ikke får kommentert på bildene hans! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8261 Skrevet August 7, 2011 Noen som vil være med til Hamar på snørrungejakt? Jeg er ihvertfall med;) Tror ikke veldig mange er vonde å be med da nei. Slike folk skulle virkelig fått seg en skikkelig lærepenge. Tenker tilbake på de som angrep og banket opp helt uskyldige folk på Hamar for noen år siden, og filmet hele greia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8262 Skrevet August 7, 2011 Tror ikke veldig mange er vonde å be med da nei.Slike folk skulle virkelig fått seg en skikkelig lærepenge. Tenker tilbake på de som angrep og banket opp helt uskyldige folk på Hamar for noen år siden, og filmet hele greia... Tror jeg vet hvem du snakker på. trakiske greier... når møtes vi? så tar vi og fillerister dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8263 Skrevet August 7, 2011 Hvem er det som eier denne golfen..? Denne er det frua til Per Olav Furuhaugen som eier. Monica heter hu i hvertfall. EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210526 tråd om bilen(e) dems. hva tycker folket om de her til jettan? Ellers så er jeg klar for å ta en alvorsprat med noen drittunger ja. Men rart dette ikke har kommet ut i media egentlig? hva med å tipse HA om dette ? Da blir det nok litt mere opplyst fort og dårlig publisitet for stakkars smågutta. Tenker det er noen foreldre som blir imponert da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8264 Skrevet August 7, 2011 De felgene ser helt riktig ut Rolf. Hadde jeg hatt tid så skulle jeg ps'a de på bilen også, men her er det familietragedie så jeg får bare tatt en snartur innom.. Men snørrungejakt ja, count me in..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8265 Skrevet August 7, 2011 Noen som har erfaring med T3? sikler litt på en nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8266 Skrevet August 7, 2011 tøff bil, men mener å ha sett denne ute for en stund tilbake også, vet ikke om den bare er tung solgt eller om "ny eier" skal selge igjen. T3 er kule biler, spes i dobbel cabiner, men helst ville jeg foretrukket T1 split 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8267 Skrevet August 7, 2011 tøff bil, men mener å ha sett denne ute for en stund tilbake også, vet ikke om den bare er tung solgt eller om "ny eier" skal selge igjen. T3 er kule biler, spes i dobbel cabiner, men helst ville jeg foretrukket T1 split Ja. fargen var jo ikke akk den peneste. men tenkte jeg skulle ha en bruks/arbeidsbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8268 Skrevet August 7, 2011 hva tycker folket om de her til jettan? http://212.112.179.20/images/39/3966599389.jpg Ellers så er jeg klar for å ta en alvorsprat med noen drittunger ja. Men rart dette ikke har kommet ut i media egentlig? hva med å tipse HA om dette ? Da blir det nok litt mere opplyst fort og dårlig publisitet for stakkars smågutta. Tenker det er noen foreldre som blir imponert da. greie de der hvis du får så mye kant men de som er avbilda er vel 9,5/10x19? eller så har de lav ET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8269 Skrevet August 7, 2011 Noen som vil kjøpe Passat? eller KTM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8270 Skrevet August 7, 2011 mye skal du ha for passathaugen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8271 Skrevet August 7, 2011 mye skal du ha for passathaugen a? alt for mye sikkert:p må byttes bremser rundtom (skiver og klosser) 1 stk bærearm:p og ett par mikrobrytere:) så når alt er byttet så kommer jeg til å legge den ut for ca 140.000 ink omreg. eller 130.000 sånn den er nå eks omreg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8272 Skrevet August 7, 2011 greie de der hvis du får så mye kant men de som er avbilda er vel 9,5/10x19? eller så har de lav ET Ocean deep 19 tums FÄLGAR 19 x 8,5" står det i annonsen. men er fra et15 til 45 så spørs hvor mye kant man får på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8273 Skrevet August 7, 2011 er nok Et 15 som er avbilda da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8274 Skrevet August 7, 2011 Er det disse to som er navngitt under filmen tro..?http://www.facebook.com/profile.php?id=680432211 og http://www.facebook.com/profile.php?id=100001796668736&ref=ts Den siste ser ut til å være venn på facebook med vertfall en klubbmedlem, det er han i bar overkropp der. Edit: Ser ikke bare ut til, men han har lagt ut skrytebilde på facebook av hendelsen også.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=172522152817672&set=t.100001796668736&type=1&theater Ja jeg er i slekt med han (søskenbarn) Men får å si det sånn så er ikke jeg noe tilhenger av detta.. Ikke greit når en havna i et miljø med kranglefanter og j....r.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8275 Skrevet August 7, 2011 er nok Et 15 som er avbilda da Skal kjøre nedover Sverige på Tirsdag så skal innom de uansett for en titt. Får se hva man ender på. De fører stort sett helchrom hjul. Så spørs hva de har å tilby meg da Titta gjennom hele Blocket.se nå for å se om jeg finner felger som folk skal selge men er jaggu meg lite der også. Spes i 5x112 såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...