Anbefalte innlegg

når møtes vi? så tar vi og fillerister dem.

Ja, helt seriøst. Jeg drar lett til Hamar for å jekke ned noen drittunger som er høye på seg selv.

Til uka, til helga? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tipset HA forresten? Vurderer det nesten selv, eventuelt VG. Minuset er vel at det skulle ikke forundre meg om det er hu uskyldige dama som får gjennomgå av andre medier og politi etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tipset HA forresten? Vurderer det nesten selv, eventuelt VG. Minuset er vel at det skulle ikke forundre meg om det er hu uskyldige dama som får gjennomgå av andre medier og politi etterpå.

Akk det! fordi det var hu som "klikka" først. men hadde det vært meg så hadde det klikka mange minutter før i filmen.!:P men count me in hvis vi ikke bare skal bruke jekken men hvis vi tar med stanga til den også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akk det! fordi det var hu som "klikka" først. men hadde det vært meg så hadde det klikka mange minutter før i filmen.!:P men count me in hvis vi ikke bare skal bruke jekken men hvis vi tar med stanga til den også!

Tror nok jeg dessverre hadde "klikka" litt tidligere også om jeg ikke hadde vært smart nok til å bare gå unna.

Er vel ikke stort bedre vi heller om vi møtes på Hamar for å banke opp disse drittungene. :P Men får inderlig håpe at dem treffer på "den rette" en dag og får seg en skikkelig ørefik ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg litt linker til kurrante felgsites over vannet a? eller utlandet generellt. Sitti og titta litt både i tyskland, usa og england.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok jeg dessverre hadde "klikka" litt tidligere også om jeg ikke hadde vært smart nok til å bare gå unna.

Er vel ikke stort bedre vi heller om vi møtes på Hamar for å banke opp disse drittungene. :P Men får inderlig håpe at dem treffer på "den rette" en dag og får seg en skikkelig ørefik ;)

Men de skulle fått seg en virkelig lærepenge! og tror vi kunne ha skremt dem noe sååå jævelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke å gi de juling, men en skikkelig tankevekker. Tipper de ikke er like høye i hatten om det kommer 10 biler og masse folk. De veit jo ikke at vi ikke kommer til å gi de juling, men skremselsfaktoren er høy. Gidder ikke å jule opp noen små jyplinger, men å jekke de ned er jeg med på - jo mere de driver på, desto mer kjepphøye blir småguttene.

Rolf: Daekimporten har jo masse billig og kult, og German Diamonds har masse dyrt og kult:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og desto større fare er det for enda verre greier neste gang.

Ser ut som videoen er tatt ned..? Jeg er iallfall med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haff. det var mye fint på Daekimporten gitt. Har titta en del på Velocitymotoring også siden jeg prøvde de VMR hjula. vurderer V701 og evt så kunne jeg jo bestillt de jeg prøvde i riktig ET. altså V709. Men på Daekimporten så var det Tenzo Cuzco og Type M som frister. Type M får man i bronze og riktig Et med en gang. så det hadde jo vært gull. Men da havner jeg rett under 20k også da :P så kommer frakt og moms i tillegg på det :o

nei, får svinge innom i Sverige på Tirsdag og se der først. Finner jeg ikke noe jeg virkelig vil ha der så får man vurdere å handle ellers. Men er fan av å kunne se hjula før jeg kjøper. Vanskelig å vurdere på små bilder på nett :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg litt linker til kurrante felgsites over vannet a? eller utlandet generellt. Sitti og titta litt både i tyskland, usa og england.

TireRack har mye.. Kanskje du finn noe der: http://www.tirerack.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TireRack har mye.. Kanskje du finn noe der: http://www.tirerack.com

Jævla bra side i hvertfall. Eneste sida jeg har finni som jeg kan se felgen på bilen også. Stort sett ingen som har nyeste modell Jetta i bildelageret.

Oz Superturismo Gt frista jo litt også :P

Faen. må komme meg vekk fra pc'en og se en film istede. Blir gal av å titte på hjul. ALT for mye å velge mellom. Gikk akkurat glipp av et sett med A8 hjul også. Treig som jeg er. Verste er at de lå rett borti gata.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ktm`n mest sannsynlig solgt!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CD har fungerende pairing.. Når gamle tuneren min røk lånte je en tuner av en kompis og det sto på i 2 timer som kunne være maksimaltid før det fungerte uten at det kom bilde. Kortet vil derimot fungere i alle tunere du har registrert i ditt navn, riktignok trengs noen minutter før det kommer bilde. Dreamboxen knekker selvfølgelig pairinga deres.

CD's HD PVR dekodere har ikke pairing :):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei : eek :

jo jo : eek : for 10k mer enn jeg ga for den:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er Lekka søskenbarnet ditt Vegard? har flere kompiser som har bråka mye med han:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo jo : eek : for 10k mer enn jeg ga for den:p

såpass ja : eek ::P kjøpe ny igjen da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ja : eek ::P kjøpe ny igjen da ?

neste år kanskje:p en som er litt mer villig på hjulet: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neste år kanskje:p en som er litt mer villig på hjulet: smil :

ja for den du har nå slet du jo veldig med å få opp på hjulet : haha :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er Lekka søskenbarnet ditt Vegard? har flere kompiser som har bråka mye med han:p

JA:(.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da noe drit. Nå som jeg tenkte å høre om den var det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bud over 65:p er en fra lillehammer som kommer å ser på den i morra!:) for 65.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden filmen er fjernet, får jeg ikke sett hva det handler om...

Noen som gidder legge inn ett referat her? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.