#8326 Skrevet August 9, 2011 Jammen.... Vi har en utrolig sliten Vectra A bak garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8327 Skrevet August 9, 2011 Nei, er seriøs jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8328 Skrevet August 9, 2011 Har alle løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8329 Skrevet August 9, 2011 Jeg har kjøpt meg Mercedes, jeg:D 230E Sportsline som er temmelig bra utstyrt til å være en 92 modell. Hihi, moro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8330 Skrevet August 9, 2011 Trenger vinterdekk nå, jeg - 15" pigg. Noen som har? Alt av interesse, så lenge dekkene er gode og ikke koster like mye som nye:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8331 Skrevet August 10, 2011 Siden dere skal selge alt dere har, ingen som har en kurant bilforsterker som klarer å dra 2 stk 12" sony elementer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8332 Skrevet August 10, 2011 (endret) Siden dere skal selge alt dere har, ingen som har en kurant bilforsterker som klarer å dra 2 stk 12" sony elementer? Det har jeg vettu Spørs litt på pris osv selvfølgelig Men den funker som bare det! Dro lett mine 2 12" audiobahn bassere. Kostet meg ca 3-4000 kr ny,hatt den i 2 år,brukt den i maks 6 mnd http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/Amplifiers/PRS-X340 Slik har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8333 Skrevet August 10, 2011 Siden dere skal selge alt dere har, ingen som har en kurant bilforsterker som klarer å dra 2 stk 12" sony elementer? jeg har en phoenix gold zpa 0.5,den drar det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8334 Skrevet August 10, 2011 Budrunde er skumle saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8335 Skrevet August 10, 2011 Budrunde er skumle saker! Hus/leilighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8336 Skrevet August 10, 2011 Hus i Romedal, jeg har heva budet 3 ganger nå, først 50k, 50k og 20k nå sist Har foreløbig siste bud og frista går ut kl 3 *krysse fingra* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8337 Skrevet August 10, 2011 Hus i Romedal, jeg har heva budet 3 ganger nå, først 50k, 50k og 20k nå sist Har foreløbig siste bud og frista går ut kl 3 *krysse fingra* Hvor i Romedal da? bor her selv jeg Hvorfor så lang frist? Bror min bestemte frist selv han da han kjøpte hus., satte 30min frist han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8338 Skrevet August 10, 2011 Jeg trenger og forsterker. Men må ha speaker input. Skal drive en 10" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8339 Skrevet August 10, 2011 Jeg trenger og forsterker. Men må ha speaker input. Skal drive en 10" Aner ikke om min har det, linken jeg la ut har lite info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8340 Skrevet August 10, 2011 Hvor i Romedal da? bor her selv jeg Hvorfor så lang frist? Bror min bestemte frist selv han da han kjøpte hus., satte 30min frist han digert byggefelt, momyrvegen 97b, enebolig i rekke var ikke jeg som ga første bud og satte frista men tapte uansett budrunda! budet er på 100k over prisantydning nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8341 Skrevet August 10, 2011 Det er jo knall fint! Ikke mer $ og gå på? Eller? Vurdert der selv vi,men vi er mere hus fans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8342 Skrevet August 10, 2011 var fint der ja nei har ikke lyst til å gå høyere, dessuten må jeg ha nok til 10% egenkapital + avgifter på nesten 50k, og likviditeten som er beregna sier at jeg egentlig ikke kan få mere i lån 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8343 Skrevet August 10, 2011 var fint der ja nei har ikke lyst til å gå høyere, dessuten må jeg ha nok til 10% egenkapital + avgifter på nesten 50k, og likviditeten som er beregna sier at jeg egentlig ikke kan få mere i lån Da skjønner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8344 Skrevet August 10, 2011 noen som har lyst på bora? vil ha jetta mk5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8345 Skrevet August 10, 2011 noen som har lyst på bora? vil ha jetta mk5 Ikke mk6 altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8346 Skrevet August 10, 2011 hehe joa men det er dyrt å mk5 er lekker den å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8347 Skrevet August 10, 2011 Noen som har et sveiseapparat jeg kan låne? Er visst litt av dette jeg må sveise på bilen til "svigerinna" mi: Når du skal skjøte en bil, hvorfor ikke gjøre det ordentlig, du mannen fra Toyota på Gjøvik som har gjort denne jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8348 Skrevet August 10, 2011 Det har jeg vettu Spørs litt på pris osv selvfølgelig Men den funker som bare det! Dro lett mine 2 12" audiobahn bassere. Kostet meg ca 3-4000 kr ny,hatt den i 2 år,brukt den i maks 6 mnd http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/Amplifiers/PRS-X340 Slik har jeg. jeg har en phoenix gold zpa 0.5,den drar det meste Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8349 Skrevet August 10, 2011 Pris? hadde tenkt meg 3000 for den,om du har lagt opp kabler og slikt,så kan du teste den om du vil. dette er en "cheater" amp som ble laget på 90 tallet,og yter endel mere en den er oppgitt til. har ikke brukt denne selv etter at jeg kjøpte den fra finland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8350 Skrevet August 10, 2011 Hvordan gikk budrunden, Petter? : 0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...