Anbefalte innlegg

Noen som har et sveiseapparat jeg kan låne? Er visst litt av dette jeg må sveise på bilen til "svigerinna" mi:

IMAG0006.jpg

: dum : Når du skal skjøte en bil, hvorfor ikke gjøre det ordentlig, du mannen fra Toyota på Gjøvik som har gjort denne jobben?

Såpass! Er litt jobb der ja: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ambefalse på dobelgarasje som man skal ha løftebok i hvor stor borde den være? skal være verksted og garasje. og dobbelport tror ikke jeg gidder og ha en skille vegg inni tar så mye plass selv om jeg kunde tenkt meg en garasje plass bare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass! Er litt jobb der ja: )

Ja, det er det. Men det er nok kun på kanalen det har skjedd, for ellers er det jo understellsmasse og hele pakka under bilen. Problemet er at selve kanalen ikke har blitt skjøtt så altfor bra, for å si det mildt: rolleyes Bare irriterende å tenke på at det er en utdannet fagmann som har utført det:p

Men sier ikke nei takk om noen har et sveiseapparat jeg enten kan låne med, eller komme for å låne:) Kan tilpasse den nye biten og alt, så det bare er å sveise på - og da tar det ikke lange tiden å bare sveise det på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål: står litt lengre oppi her :P gikk fort å gæli, det kom vel 7 bud(jeg bydde 3 ganger) på 1,5 time mens jeg var med :P

skal å se på 2 kliss nye hus i morra i løten(samme type som det i romedal), det ene er bare reisverk enda men skulle være klare i høst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt meg 3000 for den,om du har lagt opp kabler og slikt,så kan du teste den om du vil.

dette er en "cheater" amp som ble laget på 90 tallet,og yter endel mere en den er oppgitt til.

har ikke brukt denne selv etter at jeg kjøpte den fra finland.

Det er nok litt mere en hva jeg hadde tenkt å bruke på forsterker desverre..

Skal ikke ha noe voldsomme greier.. bare litt mere en orginale frontsettet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok litt mere en hva jeg hadde tenkt å bruke på forsterker desverre..

Skal ikke ha noe voldsomme greier.. bare litt mere en orginale frontsettet ;)

Hva er din tenkte pris da? Ikke skambud :P men tar alt til vurdering :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg Mercedes, jeg:D 230E Sportsline som er temmelig bra utstyrt til å være en 92 modell. Hihi, moro.

W124 is tah shit..! ;)

Så du SMSen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg Mercedes, jeg:D 230E Sportsline som er temmelig bra utstyrt til å være en 92 modell. Hihi, moro.

Bilder : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er din tenkte pris da? Ikke skambud :P men tar alt til vurdering :)

Aner ikke hva det er verdt jeg? Hvor mye watt og slik er det da? 2 eller 4 kanaler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hva det er verdt jeg? Hvor mye watt og slik er det da? 2 eller 4 kanaler?

Sjekket du ikke linken? :P der sto det masse :)

Står masse her :P

http://www.mmxpress.com/Pioneer/prsx340.htm

Får jeg 1500-2000 kr så er jeg forbøyd..noe rundt der hvertfall :P den ligger i veien nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte det til en Merce for å få tilbake bilinteressen asså ??? : eek :

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket du ikke linken? :P der sto det masse :)

Står masse her :P

http://www.mmxpress.com/Pioneer/prsx340.htm

Får jeg 1500-2000 kr så er jeg forbøyd..noe rundt der hvertfall :P den ligger i veien nå :P

600 juksewatt.. blir ikke det litt lite? : klø : Har egentlig lite peil på bilstereo jeg altså..

Men fant en NY boss forsterker på finn med 2500w til 1200,- Den må vel duge til 2 12"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juksewatt? :P funker fjell denne,men selvfølgelig opp til deg selv :)

Den dro hvertfall lett de 2 12" jeg hadde, og de andre jeg prøvde den på. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juksewatt? :P funker fjell denne,men selvfølgelig opp til deg selv :)

Den dro hvertfall lett de 2 12" jeg hadde, og de andre jeg prøvde den på. :)

Okey :) Jeg skal tenke på det jeg vettu...

Hvis det er noen andre her inne med litt mere peil en meg, kan dere godt komme med synspunkter:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde nok kjøpt pioneer lenge før boss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey :) Jeg skal tenke på det jeg vettu...

Hvis det er noen andre her inne med litt mere peil en meg, kan dere godt komme med synspunkter:p

Den er grei. Svar evt på sms eller noe slikt.. Nr er 95 90 37 33 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å surve (for dette måtte jo bare skje :P) men hvilken hjemmel har smultringbanden (politiet) for å kalle meg inn til teknisk kontroll når bilen har stått på gårdsplassen min? :P som riktignok ligger 5meter fra hovedveien :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ut som om det sto en fin golf 4 (R32) hos deg i helga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ut som om det sto en fin golf 4 (R32) hos deg i helga?

Det er en Tdi med komplett R32 look med stoler å alt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å surve (for dette måtte jo bare skje :P) men hvilken hjemmel har smultringbanden (politiet) for å kalle meg inn til teknisk kontroll når bilen har stått på gårdsplassen min? :P som riktignok ligger 5meter fra hovedveien :P

Jeg sto stille i bilen min utenfor Lena Grill (spisested) og snakket med en annen en i sikkert 3 kvarter, plutselig kommer en sølv sivil passat å stopper ved oss å så skriver de opp reg nr og person nr og ber oss reise opp til biltilsynet med en gang for kontroll... og jeg var så heldig og fikk 6 mangler... Kan da ikke være normalt å bare komma og be folk som står parkert i biler om å dra opp dit og ta en kontroll med en gang å så betaler de ikke for drivstoffet en gang :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen felger er dette?

http://vagner.jeje.je/bilder/album56/AUDI90_2

Felg tips mottas :D

Helst med bilder ;)

Ser ut som Bolero i 4x108 - sjeldne saker:p

W124 is tah shit..! ;)

Så du SMSen min?

Jepp, men glemt å svare deg:p

Måtte det til en Merce for å få tilbake bilinteressen asså ??? : eek :

: haha :

Ikke for å få tilbake, men for å komme unna biler litt:p

Ble forøvrig "stoppet" i dag med Golfen jeg også. Kom på bensistasjonen like etter at jeg hadde fylt og sa jeg måtte kjøre til BT i Hunndalen før åtte, men det rakk jeg jo ikke. Ringte og sa ifra, så spent på hva idiotene sier når jeg tar turen til de i morra. Tydeligvis hatt raid i dag, for møtte politiet og Statens Vegvesen etter hverandre på tur til Lunner etterpå også.

Jeg ble provosert, for jeg hadde ikke gjort noe annet enn å fylle bensin, så svarene de fikk var som fortjent. Han ene fjotten lente seg først på bilen min en gang, og jeg sa ifra med streng tone at han ikke burde gjøre det. 3 sek senere lente han seg med armen oppå døra mi som stod oppe, og da sa jeg ifra med lettere utestemme at han ikke burde henge over døra mi sånn: dum : De sa at de kalte inn "alle", men de stoppet neppe bestefar Torleif med Kia Sephian hans og ba han stikke på BT for teknisk: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolero felger ;)

Ok,de var litt kule ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.