#8376 Skrevet August 10, 2011 kan man ikke nekte når man blir forfulgt slik? kan jo ikke være helt lovlig det de driver med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8377 Skrevet August 10, 2011 Jeg nekta ihvertfall, så tror jeg egentlig bare driter i å stikke på politistasjonen i morra og heller sjekker regnummeret på nettet en gang i ny og ne for å se om jeg for avskiltingsbegjæring eller ei:p Hadde jo akkurat kommet til Lena og skulle sette snuten mot Lunner for å hente Merc, men de kom sannelig fort ut av bilen når de så jeg var på tur ut på veien. Jeg "rakk" det jo ikke, så blir spennende å se om jeg får innkalling til avhør eller ei: rolleyes Skal banne på at det bare var såkalte ungdomsbiler de hadde bedt dra på BT, og ikke "vanlige" folk. Bruk heller ressursene og tiden på folk som faktisk gjør noe ulovlig. Nok av tullinger som driver rundt med alskens snusk rundt omkring, som er betraktelig verre enn å ha en senket bil med felger som er breiere enn originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8378 Skrevet August 10, 2011 Simen, var det politi på BT også, sånn at de fikk kontrollert at alle som ble stoppet kom dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8379 Skrevet August 11, 2011 Wohoo! Akkurat skrivi kontrakt på nytt hus i løten, inflytningsklart om 2 uker Har sett 3 svv biler kjørendes rundt idag så pass på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8380 Skrevet August 11, 2011 mer info petter grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8381 Skrevet August 11, 2011 Politi var ikke der når jeg kom men de kom mens BT folka sjekka bilen. Men de har sikkert kontroll over hvem som var der og ikke, siden de skreiv ned person nr og reg nr. Men jeg fikk ikkenoe klokkeslett jeg måtte komma dit før, kom dit til halv 10 jeg å da var jeg den siste så det ut til. Men du er ikke den eneste som ikke "rakk" det veit jeg ; ) . Jeg sa at jeg og ikke hadde tid, men da lurte politimannen på å jeg sku. Så sa jeg sku hjem å ordne noe. Da fikk jeg bare beskjed om og ordne det jeg skulle hjemme seinere.. Flotte typer altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8382 Skrevet August 11, 2011 Og så fulgte politiet etter biler som ble stoppa i gjøvik, hele veien opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8383 Skrevet August 11, 2011 mer info petter grattis takk 3mannsbolig i kjede (3 stk intilverandre med garasje i mellom) på Berg vestre i løten 74m2, 2 soverom, stue, kjøkken, bod, bad og garasje, alt på ett plan de lovte at det skulle være ferdig til 29/8, men det som står igjen da som man må gjøre selv er å beise utvendig og montere ovn/peis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8384 Skrevet August 11, 2011 takk 3mannsbolig i kjede (3 stk intilverandre med garasje i mellom) på Berg vestre i løten 74m2, 2 soverom, stue, kjøkken, bod, bad og garasje, alt på ett plan de lovte at det skulle være ferdig til 29/8, men det som står igjen da som man må gjøre selv er å beise utvendig og montere ovn/peis Gratulerer Norbohus er det ikke det? Er ihvertfall vi som leverer byggevarer på Berg vestre Du kommer sikkert til å se en kranbil fra oss nesten hver dag Vi holder på å levere varer til tomt 3 nå om dagen. Vi vil ha bilder da Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8385 Skrevet August 11, 2011 aha nei er vikahus as som er entrepenør har ingen bilder (er ikke ferdig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8386 Skrevet August 11, 2011 aha nei er vikahus as som er entrepenør har ingen bilder (er ikke ferdig) Seff.. Vikahus er det jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8387 Skrevet August 11, 2011 Ser ut som Bolero i 4x108 - sjeldne saker:p Jepp, men glemt å svare deg:p Da må jeg evt ha adapter, for jeg har 4x100 Litt lyst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8388 Skrevet August 11, 2011 Da må jeg evt ha adapter, for jeg har 4x100 Litt lyst på Mye har du tenkt å bruke på felger da Ørjan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8389 Skrevet August 11, 2011 faen, jeg og har lyst til å bli stoppa i teknisk!!! for da kan jeg dytte vognkortet oppi trynet på mr kontrollør, hvor det da står at alt som er gjort med bilen mtp ombygginger/senk etc er GODKJENT men blir man stoppa? NEIDA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8390 Skrevet August 11, 2011 Mye har du tenkt å bruke på felger da Ørjan? Vet ikke, er litt andre ting først egentlig men litt hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8391 Skrevet August 11, 2011 Canal digital har søren meg dårlig kundeservice, hvert fall hvis man prøver sånn chat med kundebehandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8392 Skrevet August 11, 2011 Da må jeg evt ha adapter, for jeg har 4x100 Litt lyst på Er det ikke 4x108 på Audi 80 a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8393 Skrevet August 11, 2011 Er det ikke 4x108 på Audi 80 a? Var litt forskjelig på typ81 audi 90 som jeg å ørjan hadde før hadde 4x108. virker som audi 80 uten quattro hadde 4x100 opp til b3 kom. Men sånn seriøst syntes jeg de bolero felgene ble litt for nye til gamel audi. ville sett etter no mere klasiskk til en sånn bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8394 Skrevet August 11, 2011 (endret) Var litt forskjelig på typ81 audi 90 som jeg å ørjan hadde før hadde 4x108. virker som audi 80 uten quattro hadde 4x100 opp til b3 kom. Men sånn seriøst syntes jeg de bolero felgene ble litt for nye til gamel audi. ville sett etter no mere klasiskk til en sånn bil. Det var første sjekk blir nok ikke slike felger. Audi 80 79-86 kom med 4x100 resten av alle 80/90 coupe,cap osv osv har 4x108 eller 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8395 Skrevet August 11, 2011 noen i hamar område som har bakluke til golf 4 stående:)? trenger div til låse mekanismen fort, skal selge bilen på mandag:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8396 Skrevet August 11, 2011 Om noen vurderer bil fra glass gutta, så ta deres rustfri og feilfri med en liten klype salt *gørskuffa* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8397 Skrevet August 11, 2011 skjønner du er skuffa hans kjetil makan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8398 Skrevet August 11, 2011 Om noen vurderer bil fra glass gutta, så ta deres rustfri og feilfri med en liten klype salt *gørskuffa* skjønner du er skuffa hans kjetil makan! Glassgutta? bil? hva snakker dere om egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8399 Skrevet August 11, 2011 hans kjetil ha sett på bil i dag... resten får han forklare : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8400 Skrevet August 11, 2011 "Glassgutta" er de som holder til i Drammen ellerno, aight? Har sett de legger ut en del biler på finn.no Er det kjøp-polèr-legg ut på nytt de driver på med da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...