#8426 Skrevet August 15, 2011 lokalene er bra, hvordan isoleringen er skal jeg ikke påstå at jeg vet all verden om da jeg ikke har tilbrakt noe tid her på vinteren det skal inn en 4søyler etterhvert om alt går etter planen muligheter for kikk er det ja, er litt for mye deler og biler inne der nå, men dette driver vi litt å skal ta tak i fortløpende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8427 Skrevet August 15, 2011 Når er du der og driver på så man kan titte da? Du har nr mitt så send på en meld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8428 Skrevet August 15, 2011 litt usikker denne uka siden jeg jobber natta, men kan sende på ei melding vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8429 Skrevet August 15, 2011 Jeg kan også være interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8430 Skrevet August 15, 2011 Om spørsmålet er: Har Stig Arne fått seg ny gadget, og kjeder seg litt av og til? Så er svaret, jepp! Men kjeder meg ikke når jeg driver med slikt da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8431 Skrevet August 15, 2011 Om spørsmålet er: Har Stig Arne fått seg ny gadget, og kjeder seg litt av og til? Så er svaret, jepp! Men kjeder meg ikke når jeg driver med slikt da! Hva gjør du egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8432 Skrevet August 15, 2011 ødelegge en god i sånn a gitt : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8433 Skrevet August 15, 2011 Hva jeg gjør? Ser på at is smelter..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8434 Skrevet August 15, 2011 Du må ha det varmt i stua!!!!!!!!!!!!!!! HE-HE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8435 Skrevet August 15, 2011 FAIL!! mens du smelta en is så spiste jeg en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8436 Skrevet August 15, 2011 beste stedet å bestille showplates? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8437 Skrevet August 15, 2011 http://platecreator.com/index.html har ikke prøvd enda men virker bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8438 Skrevet August 15, 2011 2 problemer. tegnstøtte. og man får gule bakplater hvis man ikke bestiller 2 stk frontplater hver for seg. De har heller ikke støtte for norskt flagg på skiltene som jeg har sett andre steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8439 Skrevet August 15, 2011 http://www.funplate.se/html/index.php er fler å men husker ikke akk nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8440 Skrevet August 15, 2011 Hurra for NSB! Skal på toget til Oslo nå, men det har gått ras over skinnene så må kjøre buss fra Stange til Eidsvoll, via Odal. Beregnet tid med buss 1 time og 45 min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8441 Skrevet August 15, 2011 Det er ikkeno å skylde på NSB for da! Ras over skinnegangen er ikke mye å få gjort med. E6 er jo stengt den å. Er det hurra for vegvesnet å da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8442 Skrevet August 15, 2011 beste stedet å bestille showplates? http://www.germanplates.com/ De lager mange forskjellige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8443 Skrevet August 15, 2011 Det er ikkeno å skylde på NSB for da! Ras over skinnegangen er ikke mye å få gjort med. E6 er jo stengt den å. Er det hurra for vegvesnet å da eller? Neida:) er fullt klar over det. Skrev det kanskje litt dumt.. Poenget er hvertfall at det nesten bestandig er forsinkelser når man kjører med tog(NSB) Nå sitter jeg i maxi taxi og har kommet meg til Gardermoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8444 Skrevet August 16, 2011 Noen av dere her inne som har vært borti den her eller? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29881533 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8445 Skrevet August 16, 2011 Har sett den på nettet i alle fall Fin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8446 Skrevet August 16, 2011 Vær litt forsiktig med å handle av Elite Bil, det er ihvertfall min anbefaling:o Mye lovnader, men lite som skjer. Noen som har H4 bixenon 4300k liggende, som kanskje vil bytte med meg? Tror det er 8000k jeg har ihvertfall, og det er altfor blått for min del:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8447 Skrevet August 16, 2011 Neida:) er fullt klar over det. Skrev det kanskje litt dumt.. Poenget er hvertfall at det nesten bestandig er forsinkelser når man kjører med tog(NSB) Nå sitter jeg i maxi taxi og har kommet meg til Gardermoen. Jeg er bare glad tell jeg Tjente 1000kr før skatt pga. raset i går jeg ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8448 Skrevet August 16, 2011 Kan være enig med deg der Mads, tenkte på å importere Scirocco, men med dårligere deal enn på ny så ble ikke det noe av... Virket som han ikke trekte ut den tyske mva. for eks. Når jeg nevnte på det så fikk jeg ikke noe svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8449 Skrevet August 16, 2011 Skal dere titte på import av bil kanskje litt dyrere eller kjøpe brukt vil jeg anbefalle firma til en kompis av meg i Lillestrøm Carma bil http://carmabil.no/ tilbyr finans etter gode avtaler også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8450 Skrevet August 16, 2011 Kan være enig med deg der Mads, tenkte på å importere Scirocco, men med dårligere deal enn på ny så ble ikke det noe av... Virket som han ikke trekte ut den tyske mva. for eks. Når jeg nevnte på det så fikk jeg ikke noe svar... En tidligere jobbkollega kjøpte bil der, og han var ikke fornøyd med servicen. Søstra til dama og typen kjøpte Passat 3C der nå nylig, og det var noen hvite løgner (som ble avslørt) og lovnader som var så som så der. Sier det ikke for å sverte de, for noen kan ha andre erfaringer, men sier bare det jeg veit om det. Rolf, du din xenonhore, har du noen H4 bixenon 4300k på jobben som jeg kan kjøpe billig av deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...