#8451 Skrevet August 16, 2011 Hmmm. Vi kan skaffe kit i hvertfall. Husker ikke prisen men kan sjekke. Edit. Sjekka nå. Det er kun 6000k. Tror ikke vi havner noe bra ut i pris heller. Hør med han tom are andresen eller hva han heter. Betalte vel 800for kit fra han før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8452 Skrevet August 16, 2011 Stemmer, får høre med han. Helt glemt av han, jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8453 Skrevet August 16, 2011 ebay mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8454 Skrevet August 16, 2011 dioder.no er å anbefale.. de som er "godkjente" for can-bus er geniale og små i utførelse.. de selger også kun pærene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8455 Skrevet August 16, 2011 eBay ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8456 Skrevet August 16, 2011 Noen som har ei valse å låne/leie bort billig en kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8457 Skrevet August 16, 2011 jeg, 500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8458 Skrevet August 16, 2011 Noen som har ei valse å låne/leie bort billig en kveld? Vi kan høre om morten øiamo gir oss god pris om vi spleiser? Skulle dratt inn litt kanter jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8459 Skrevet August 16, 2011 ebay mads Jeg er ikke den største Ebay-hora, så kanskje noen kunne ha finni noen pærer som fungerer bra til meg? dioder.no er å anbefale.. de som er "godkjente" for can-bus er geniale og små i utførelse.. de selger også kun pærene.. Can-bus? Jeg har biler som er lagd på det gode 80- og 90-tallet, så det er neppe Can-bus på noen av de, samme hva det nå enn er:p Men skal sjekke ut Dioder: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8460 Skrevet August 16, 2011 Er det forresten med alt jeg trenger i dette kittet, eventuelt, hvis jeg skal kjøpe hele pakka nytt? Bare å koble opp, så er det tut og kjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8461 Skrevet August 17, 2011 Noen som har ei valse å låne/leie bort billig en kveld? og jeg samme pris som rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8462 Skrevet August 17, 2011 da er bilen levert på lakkverkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8463 Skrevet August 17, 2011 Valsa mi kan du låne joakim:) bare å sende på ei mld det:) angående Elite bil så kan jeg si at jeg er kjempefornøyd, bra service. bilen min som jeg kjøpte der stoppet etter ei uke, men det fikset dem uten noe problemer:) kunne også få låne bil av dem mens min var på verksted, Tror ALLE bilfirmaer rundt omkring har noen fornøyde, og noen ikke fornøyde kunder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8464 Skrevet August 17, 2011 kunne liksågodt kjøpt ei selv egentlig. halv pris på de nå. 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8465 Skrevet August 17, 2011 Er det forresten med alt jeg trenger i dette kittet, eventuelt, hvis jeg skal kjøpe hele pakka nytt? Bare å koble opp, så er det tut og kjør? Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8466 Skrevet August 17, 2011 Noen som veit når Totens sparebank stenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8467 Skrevet August 17, 2011 Tror det er 15:00 på sommerstid. Sjekk Totenbanken, så kanskje det står åpningstider der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8468 Skrevet August 17, 2011 Ørjan: Felger til deg her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8469 Skrevet August 17, 2011 Ny pris! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29698915 Klubbpris 139.000! Dette er grisebillig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8470 Skrevet August 17, 2011 Noen? Ja.45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8471 Skrevet August 17, 2011 Greit.39. Aner ikke hva det tallet var, men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8472 Skrevet August 17, 2011 Hehe, man må ha 5 tegn for å få posta.. J=1 a=2 .=3 Derfor 4 og 5 til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8473 Skrevet August 17, 2011 da er bilen levert på lakkverkstedet Hva skal lakkeres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8474 Skrevet August 17, 2011 Hehe, man må ha 5 tegn for å få posta.. J=1 a=2 .=3 Derfor 4 og 5 til slutt Tenkte meg det, men skjønte bare ikke tallene:p Ingen som vil kjøpe det gamle xenonsettet mitt, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8475 Skrevet August 17, 2011 Jeg får nye dører! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...