#8476 Skrevet August 17, 2011 (endret) I dag møtte jeg på min første greie parkeringsvakt! Og i Oslo til og med! Drev å jobba nedi en kjeller og så på klokka, da var den plutselig en halvtime over gitt Han vakta hadde skrevet alt og det var klart for bot å greier, men han hadde glemt å trykt 'send' pga han sto å skravla med noen folk. Så når jeg kom ut kom han bort til meg å sa "hvis du går å kjøper ny lapp så sletter jeg bota" eller noe i den duren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8477 Skrevet August 17, 2011 Jeg får nye dører! Rust? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8478 Skrevet August 17, 2011 Finnmarkingen røk uklar med kjærringa og de møttes i retten kor dæm krangla om foreldreretten te ungan. -Det e æ som har satt ungan te verden, dæffør e dem mine, sa kjærringa. -Har du noe tyngende motargument, spurte dommeren. Gubben reiste sæ sakte fra benken, klødde sæ i haue og sa: -Du Ærede Dommer, væss æ putte ei fæmmar på sjokoladeautomaten og det kjæm ut en sjokolade, tellhøre den da mæ eller automaten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8479 Skrevet August 17, 2011 Ørjan: Felger til deg her Litt for store 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8480 Skrevet August 17, 2011 Hva skal lakkeres? klarlakk ved skilte, noe som ble laaangt fra bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8481 Skrevet August 17, 2011 klarlakk ved skilte, noe som ble laaangt fra bra åkke er det som har lakkert? firma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8482 Skrevet August 17, 2011 ottestad autolakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8483 Skrevet August 17, 2011 Noen som har no felger til denne freshe bilen jeg har kjøpt meg ell?, eller noen som har noen forslag til felgs? Litt væl stort bilde vel å merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8484 Skrevet August 17, 2011 Du selger jo fort Pål http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220108 Skal kjøpe min nå sikkert ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=218206 * ny pris * 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8485 Skrevet August 17, 2011 Jaa Har flytta, så det er plassen det står på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8486 Skrevet August 17, 2011 Jaa Har flytta, så det er plassen det står på åååh.... Men kan jo kjøpe min!! Er jo stor nok til at du kan bo inni den Sparer store utgifter som husleie og strøm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8487 Skrevet August 17, 2011 Kan jo det med Caddy'n når jeg setter på hytta å!! Kanskje jeg skal si opp leia og bo i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8488 Skrevet August 17, 2011 mange som skal nedover til rudskogen og oslo treffet i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8489 Skrevet August 17, 2011 Jeg skal kun til Oslo. Er ikke fult så interresant å sitte en hel dag og bare se på bilkjøring når en ikke får kjørt selv. (hadde jeg heist bilen og kastet ut anlegget skulle jeg nok ha kjørt) Også er det litt langt å kjøre ned og opp på en dag.. Men som sagt prøver vi å dra igang en cruising tur på søndagen om det er flere som vil sjekk link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219515 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8490 Skrevet August 17, 2011 Oslo treffet hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8491 Skrevet August 17, 2011 Pål : Mye skal du ha for bare felgene+dekka som du har på caddy`en?.. å hvor mye skal du ha for caddy`en uten de hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8492 Skrevet August 17, 2011 klarlakk ved skilte, noe som ble laaangt fra bra kjett! Hva gikk galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8493 Skrevet August 17, 2011 Rust? Jepp. gjør ikke meg noe. for var noe sinkslipp på de:p og da må de ta med framskjermene som da skal valses og sparkles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8494 Skrevet August 17, 2011 Noen som trenger noe transport fra Trondheim til Hamar omegn på søndag? reiser opp dit på fredag og blir der til søndag og rusler hjemover da. kjører stoooor Transporter så hvis noen trenger transport så let me know! 903 68 701. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8495 Skrevet August 17, 2011 Jepp. gjør ikke meg noe. for var noe sinkslipp på de:p og da må de ta med framskjermene som da skal valses og sparkles. Digg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8496 Skrevet August 17, 2011 Mats, kan du kode lysene mine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8497 Skrevet August 17, 2011 Bilder taler vel for seg selv. ser det ikke såå godt på bilder, er ikke penere irl. Slipemerker og stygge skiller over alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8498 Skrevet August 18, 2011 Litt for store Synes du sa du ville ha Bolero tidligere jeg, men:p Steffen: Bildene må vente litt, for har låne-PC nå, og det er dårlig med photohop på denne her:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8499 Skrevet August 18, 2011 Pål : Mye skal du ha for bare felgene+dekka som du har på caddy`en?.. å hvor mye skal du ha for caddy`en uten de hjula? Selger ikke noe hver for seg Orker ikke bli sittendes igjen med noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8500 Skrevet August 18, 2011 Noen som trenger noe transport fra Trondheim til Hamar omegn på søndag? reiser opp dit på fredag og blir der til søndag og rusler hjemover da. kjører stoooor Transporter så hvis noen trenger transport så let me know! 903 68 701. Tilbyr meg det samma jeg å. Jeg skal oppover den 27. og ned samme dag antageligvis. Kjører en MB Sprinter så har da litt plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...