Anbefalte innlegg

jeg blir med :) har svart i andre tråden også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dessverre ikke, men skal komme sterkt tilbake på TDM Lillehammer:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å ta turen, ja:) Se det an littegrann bare.

Arnstein: Sjekk at den går på alle sylindere ved kaldstart, rust rundt tankpåfyllingen, rust på rammevanger og travers, rust i reservehjulsbrønnen og dempertårn bak, at takluke er tett, at kjørekomputeren fungerer på alle funksjonene, blårøyk ved oppstart og at håndbrekk fungerer på begge bakhjul. Det er flere ting også, men det meste er dekket og resten du burde sjekke er vanlige ting som man sjekker på alle bruktbiler. Golf 2 er simple biler å skru på, og biler som er dritmorsomme å kjøre.

At den har innsprøytning og kjørekomputer er ikke noe spesielt - det har alle GTi:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats, Mads, Emil, Pål, Arnstein, Ørjan, Anders, Simen + resten av folka her..

Skal noen av dere nedover på Oslo treffet eller?

Tenkte vi kunne stilt mannsterke fra Mjøsa lokallag på dette treffet...

Svar gjerne i tråden som nevnt tidligere her...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219515

Som jeg sa tidligere i dag til deg har jeg endelig klart å bytte bort vakta mi på jobben, så jeg er klar :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal kaste meg med : klø : Kommer med svar i kveld eller i mårra jeg..

Caddy eller A4 nedover ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal kaste meg med : klø : Kommer med svar i kveld eller i mårra jeg..

Caddy eller A4 nedover ?

Caddy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har store planer om å være fyllesjuk den morran så tror jeg står over gitt :P Selv om det hadde vært gøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen sende over en stor dose arbeidslyst eller? Her har hue tydligvis tatt helg for lenge siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy eller A4 nedover ?

CADDY :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 ;)

Hva ganga du opp egentlig Petter ? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nesten et år i garasjen, har nå parabolen min blitt satt opp på veggen! :D Endelig tv! Hahahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaarrrgh.. Jeg savner å delta på vacn-treffene! Liker miljøet i denne klubben her utrolig godt.

...bare sånn btw :P Haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaarrrgh.. Jeg savner å delta på vacn-treffene! Liker miljøet i denne klubben her utrolig godt.

then buy a VW or Audi then :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen å møkka lei jeg er detti dritt været her.. Regner jo så det spruter hår forp**** dag jo! : gråter :

Og hvor blir det av den sommeren som ble spådd? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen å møkka lei jeg er detti dritt været her.. Regner jo så det spruter hår forp**** dag jo! : gråter :

Og hvor blir det av den sommeren som ble spådd? : klø :

Den dukker opp om 25 dager! :D da reiser vi til Bulgaria :)

Skal du ha forsterker btw?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dukker opp om 25 dager! :D da reiser vi til Bulgaria :)

Skal du ha forsterker btw?

Må nok bli en impulsiv hoppepåtur i høst for min del også som på lik linje som i fjord:p

Nei nå har jeg fått kjøpt meg en Sony forsterker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok bli en impulsiv hoppepåtur i høst for min del også som på lik linje som i fjord:p

Nei nå har jeg fått kjøpt meg en Sony forsterker :)

Ble det for vår del, fant tur tilfeldig på finn.no og i dag betalte jeg den :P fikk heldigvis ferie fra jobben :P

Men neste år, skulle jeg være litt tidligere ute fikk jeg beskjed om :P

Den er god vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ganga du opp egentlig Petter ? ;)

posten over? : rolleyes: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det for vår del, fant tur tilfeldig på finn.no og i dag betalte jeg den :P fikk heldigvis ferie fra jobben :P

Men neste år, skulle jeg være litt tidligere ute fikk jeg beskjed om :P

Den er god vettu :)

Har en ferieuke tilgode som jeg tar ut når jeg vil jeg så må vel nesten bli en tur til varmere strøk:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor gjør du ikke bare det da? ;)

og foresten, har sett du har spurt mye på forumet om en spesefik modell fra audi i det siste, har du kjøpt deg? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ferieuke tilgode som jeg tar ut når jeg vil jeg så må vel nesten bli en tur til varmere strøk:p

Hehe, er så lei regn. Så skal bli godt med sol :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

then buy a VW or Audi then :nana:

Hehe..ja, driver å kikker etter noe fortsatt, men skal først få senka E36'n og montert felger. SÅ blir den nok lagt ut for salg til fordel for en Audi av noe slag :)

hvorfor gjør du ikke bare det da? ;)

og foresten, har sett du har spurt mye på forumet om en spesefik modell fra audi i det siste, har du kjøpt deg? ;)

Hehehe..har ikke det nei ;) Skulle jo importere facelift S3 tenkte jeg, men biler nyere enn 2001 har et avgiftshopp uten like, og hvis jeg skal ha S3 så SKAL jeg ha facelift :) Får se om det løser seg etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.