#8551 Skrevet August 19, 2011 Er detta gamlebilen din, Petter? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30182770 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8552 Skrevet August 19, 2011 stemmer det han har prøvd å selge lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8553 Skrevet August 19, 2011 kjedet meg litt så da ble det vist finn anonse også :-( http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30186177 noen som har erfaring med passat 3bg 2,5tdi 4Motion automat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8554 Skrevet August 19, 2011 2,5TDi med Tiptronickasse? Søk, så finner du fort ut at du heller vil ha 1,9TDi med manuell:p Blir ihvertfall ikke mer penger til hus med en sånn en, det er nå sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8555 Skrevet August 19, 2011 passat 2,5tdi med automat hadde je lett styrt unna:) mye trøbbel med de 2,5 motorene, og det samme med automat kassene, 1,9 med manuell derimot, er MYE bedre, men er også dyrere faktisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8556 Skrevet August 20, 2011 Jepp, og ikke uten grunn at de er dyrere heller:p 1,9TDi motorene er jo praktisk talt skuddsikre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8557 Skrevet August 20, 2011 absolutt:) pluss at det er ingen som vil ha 2,5 nesten, blir ikke kvitt det igjen:P såfremt alle de typiske slitedelene i 2,5 motoren er skiftet da, da er det jo ingen fare på ei stund, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8558 Skrevet August 20, 2011 har hatt to 3b og den ene var jævla god bil 1,8t trendlain. 1,8 comfort. var overhode ikke fornøyd. men er det stor forskjel på 3b og 3bg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8559 Skrevet August 20, 2011 kan snart få kjøpe en 3bg sedan av meg billig. 2liter bensin da men hel og pen bil. 182tusen km. Servicer fulgt hele veien. Den fine blå fargen som morten hadde på sin stv. Svart strøkent interiør med skinnratt, climatronic osv. Ikke highline. Er en 2001 mod. Skal ha den på eu nå og er salgsklar etter det. Denne havner på 55 - 60 tusen ferdig eu godkjent og årsavgift betalt. Evt kjøpe kjærringa sin 3b stv 1.9 tdi for 30 lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8560 Skrevet August 20, 2011 Skal til Hamar snart å hente meg bil på prøve til i morra.. Spanande.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8561 Skrevet August 20, 2011 Hva da, Stig Arne? Kunne jeg forresten lånt det bremseverktøyet ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8562 Skrevet August 20, 2011 Det kan du få vettu Er snakk om nybil, men må prøve den skikkelig før jeg begynner å tenke tanken.. Trivest så godt med grevlingen også så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8563 Skrevet August 20, 2011 Da ringer jeg deg en dag og låner det Snufs Der dro Caddyn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8564 Skrevet August 20, 2011 Oki, jeg har funnet det fram så jeg kan alltids stikke bortom eller møte deg med det etterpå. Hvem stakk med caddyn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8565 Skrevet August 20, 2011 Det kan du få vettu Er snakk om nybil, men må prøve den skikkelig før jeg begynner å tenke tanken.. Trivest så godt med grevlingen også så.. Hva slags nybil da Stig Arne? Fornøyd med grevlingen ja.. Heldig med den.. Tipper du kjøpte den av en ordentlig bra kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8566 Skrevet August 20, 2011 Evt kjøpe kjærringa sin 3b stv 1.9 tdi for 30 lapper. Kunne du sendt bilder og litt info på denna? driver å ser etter ny bruksbil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8567 Skrevet August 20, 2011 Da ringer jeg deg en dag og låner det Snufs Der dro Caddyn.. oioi Bilde av feriesenk-golfen min å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8568 Skrevet August 20, 2011 Fortsatt ingen som trenger H4 bixenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8569 Skrevet August 20, 2011 Takk for besøket Stig Arne Fikk du brukt bilen skikkelig eller? Og hvordan så det ut på lillehammer? Var det håp eller? Kunne blitt tøfft slik du sa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8570 Skrevet August 20, 2011 Jeg har fått brukt'n vettu, er viktig det Mjaaa, jeg skulle hatt vidvinkel-linse, vertfall ei med litt mindre zoom enn den jeg har nå.. Men er ingen som har gitt noen respons, så jeg får prøve litt.. Men jo, fant en spot som kanskje kan gå greit, håper jeg får noen fotofilter jeg har kjøpt på ebay før det blir aktuelt. Og ja, hyggelig å stikke innom, jeg fikk sååå lyst til å fotografere vento'n når du åpna og lukka garasjeporten, da så man liksom spillet i lakken fra dagslys og ned til mørket, herlig den gulfargen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8571 Skrevet August 20, 2011 Nytte itte å låne bort bilen at kjærringa Her må jeg vel ha med papirer på 4hjulskontroll også? Haff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8572 Skrevet August 20, 2011 Hehe, og andre sitter og leser sms når de suser forbi kontrollen.. ^^ Surt det der da, men det er vel fort gjort regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8573 Skrevet August 20, 2011 var det ventoen som blei stoppa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8574 Skrevet August 20, 2011 var det ventoen som blei stoppa? Nei venton er godkjent senket den Var golfen som ble stoppa. Fort gjort å bytte over fjører på den ja stig arne Er ikke så lenge siden jeg skrudde opp der så det sitter vel ikke så hardt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8575 Skrevet August 20, 2011 Nytte itte å låne bort bilen at kjærringa Her må jeg vel ha med papirer på 4hjulskontroll også? Haff... hihi, oppi Stavsjø eller? måtte bare innom å prate litt jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...