Anbefalte innlegg

fikk slik lapp på audin sjøl je.. uten å ha blitt stoppa.. syns dessa folka har alt for lite å gjør..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi, oppi Stavsjø eller?

måtte bare innom å prate litt jeg hehe :D

Oppi stavsjø ja :P Dom har jo drevi utpå næs flere dager denne uka. Dom sto rett neppå veien her en dag også.. V Gørum.

Ikke sikkert hu hadde blitt stoppa hvis det ikke var knall gul film på frontlyktene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

What to do what to do..

Forresten, på fredag på tur hjem fra jobb sånn litt før fem så møtte jeg mætt'i bobler og andre opprinnelig luftkjølte vw-biler mellom Gjøvik og Mjøsbrua. Treff i nærheten eller?

Men det regna forøvrig så jævlig at jeg tror vi trygt kan påstå at de også ble vannavkjølte i den settingen, var ikke mye luft å få tak i mellom dråpene vertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppi stavsjø ja :P Dom har jo drevi utpå næs flere dager denne uka. Dom sto rett neppå veien her en dag også.. V Gørum.

Ikke sikkert hu hadde blitt stoppa hvis det ikke var knall gul film på frontlyktene :P

der jeg ble stoppa å ;)

ved gørum har jeg blitt stoppa en del ganger gitt :P var typisk att dem sto der omtrent hver jævla fredag når jeg kom fra jobb for en del år tilbake :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

One year, I decided to buy my mother-in-law a cemetery plot as a Christmas gift...

The next year, I didn't buy her a gift.

When she asked me why, I replied,

"Well, you still haven't used the gift I bought you last year!"

And that's how the fight started.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PC-guruer: Hvordan er det mulig at en PC med ny harddisk, og nytt hovedkort nå også, er 30x treigere enn den var før harddisken kræsjet? Fylt opp med flere GB med musikk, bilder og serier før den kræsjet, og nå er "ingenting" lagret. Roter bort RAW-filer når jeg kopierer fra minnekortet til kameraet, og det tar en evighet å kopiere 5 bilder med tilhørende RAW-filer: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fristende å si "brukerfeil".. Men vet hvor provoserende det er å få dén meldingen liksom.. :P

Er det en selvbygd pc? Byttet hovedkort og harddisk selv? Prøvd å kjøre noen form for diagnose på den for å sjekke at alt er tipp-topp-tommel-opp? Sjekket at alle drivere er oppdaterte osv? Er minnekortlesern koblet til USB2-utgang osv..

Jeg regner vel med at du har ting på stell, så da ville jeg nok vært frustrert selv, så det er bare å begynne med en sånn ytelsestest/diagnose vertfall. Da ser du hvilke flaskehalser du er utsatt for..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukerfeil er det ikke:p

Den var kjapp før den kræsjet, og det har blitt byttet harddisk to ganger på garanti, og hovedkort en gang på garanti. PC holder jeg meg langt unna å skru på selv, så skylden er ikke min heller. Blir provosert når det er et verksted som har fikset den på garanti, og så fungerer den ikke som den gjorde før den kræsjet. Henger seg og visse ting går driiiitsakte så fort jeg gjør mer enn 3-4 ting samtidig.

Ikke selvbygd - kjøpt fiks, ferdig for ½-2 år siden.

Alle drivere osv er oppdatert, for jeg måtte oppdatere i "huggu og ræva" når jeg fikk den tilbake, for å ta igjen alle oppdateringene som lå og ventet.

Hva slags diagnose, og hvordan gjør jeg det? :P Blir nok så jeg krever en ny PC/pengene i morgen, for har krav på det nå etter at den har vært inne 3 ganger med samme feilen og de ikke har fått fikset det.

Minnekortleseren er forøvrig koblet til via USB, ja, en av de 4 utgangene som det er på denne PCen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg gjort som du sier, krev å få pengene tilbake eller ny pc..

Søk på forskjellige benchmark programmer, google "check how my pc performs" eller noe slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg kjørt 40 mil fram og tilbake fra treff, også hadde de ikke premie for longest distace! fysj :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du ikke annen premie heller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda :P gjorde det :) top 5 audi. De som dømte audi var på nippet til å gi meg pris for beste felg også men trur jeg snakka de bort fra det :o ups

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her "bor" jeg for tida :P heheh

fått snikkra endel i sommer, fiksa opp inne med vegg og parkett, beisa ute og nytt rekkverk på topp verandaen som ikke er heelt ferdig da jeg gikk tom for material :P .

IMG_7253.jpg

IMG_7255.jpg

IMG_7249.jpg

IMG_7245.jpg

IMG_7238.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble faktisk 5 av 13 premier som gikk til mjøsa lokallag :D var vel ca. 80 utstillere

edit: like moro vær gang vi invaderer treff og tar med en sekk med pokaler hjem :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut Kim:D Vært artig å sett det en dag, er du der hele uka ell?: )

Sveisa rust på hiace i helga, brukt litt for lite maske kjenner jeg:P hehe, svir i ansiktet:D Litt av sjarmen det:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda :P gjorde det :) top 5 audi. De som dømte audi var på nippet til å gi meg pris for beste felg også men trur jeg snakka de bort fra det :o ups

Jaa, best det. Dessa felga dine er jo ikke no tess sååå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim rune... kommer på kaffe en dag jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut Kim:D Vært artig å sett det en dag, er du der hele uka ell?: )

litt usikker :P men tilbake neste uke ;)

Kim rune... kommer på kaffe en dag jeg :P

hehe bare å komme ;) men da må du sikkert lage kaffe selv hahah for min tvile jeg på at bli god: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa, best det. Dessa felga dine er jo ikke no tess sååå

Flaks jeg fikk da :D dumt å snakke seg bort da men petter . p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble faktisk 5 av 13 premier som gikk til mjøsa lokallag :D var vel ca. 80 utstillere

edit: like moro vær gang vi invaderer treff og tar med en sekk med pokaler hjem :D

Synnes dette var et bra treff å moro at så mange kjente stikker av med premier;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt usikker :P men tilbake neste uke ;)

hehe bare å komme ;) men da må du sikkert lage kaffe selv hahah for min tvile jeg på at bli god: haha :

Hehe du får lære deg å drekke å koke kaffe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.