#8676 Skrevet August 24, 2011 (endret) Vil ikke si detta er for stort og uten luft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8677 Skrevet August 24, 2011 da var mc-lappen i boks Grattis! Pass på lappen, men lek deg fordet Er trossalt derfor man tar mc lappen ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8678 Skrevet August 24, 2011 siden detta plutselig blei en salgstråd så selger jeg s-line understell til b6, beskyttelsesplate under motor (b6), tar på meg poleringsjobber og valsejobber "formidling av tvilsomme varer og tjenester" 100? er sprekk 1-2 plasser men er nesten ubetydelig Kjøper plata av deg for en hundrings om du fortsatt har den jeg Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8679 Skrevet August 24, 2011 Bestilte xenonkit fra VVME natt til Søndag, og i dag klokka 12:15 ringte det en kar fra DHL og lurte på om jeg var hjemme. Det er ganske imponerende, spør du meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8680 Skrevet August 24, 2011 Kjøper plata av deg for en hundrings om du fortsatt har den jeg Petter. ligger her å støver ned den, har gjort det i godt over ett år og den har ikke sitti på bilen i den høyda den er i nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8681 Skrevet August 24, 2011 Kim Rune: den første hadde luft! og den andre hadde jubi leppe og sideskjørt av noe slag som gjør at det SER lavere ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8682 Skrevet August 24, 2011 don't care 19" ser ikke for stort ut i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8683 Skrevet August 24, 2011 kommer jo an på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8684 Skrevet August 24, 2011 nå prater vi i grunn om mk4 her så.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8685 Skrevet August 24, 2011 ligger her å støver ned den, har gjort det i godt over ett år og den har ikke sitti på bilen i den høyda den er i nå Har du mulighet til å ta den med til hamar evt da? Så kan jeg få noen til å ta imot/plukke den opp der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8686 Skrevet August 24, 2011 Har du mulighet til å ta den med til hamar evt da? Så kan jeg få noen til å ta imot/plukke den opp der jepp, skal dit flere ganger i neste uke hvis det kan vente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8687 Skrevet August 24, 2011 nå prater vi i grunn om mk4 her så.... når jeg sier at det kommer an på bilen, så snakker jeg ikke bare om biltype, men styling(jubi feks) og utseendet generelt men gjør som du selv vil så blir nok du fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8688 Skrevet August 24, 2011 bilde nr 2 er R32 og ikke luft , og R32 fangere bygger ikke mer ned en org Driter egentlig i hva andre syns, bilen brukes hver dag, på mange vonde veier. så bedre å ha høyde en å ikke kunne bruke bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8689 Skrevet August 24, 2011 nå prater vi i grunn om mk4 her så.... Hvis du går for 19" så har jeg et forslag til felger; Lorinser hadde vært rått! Meeen, hadde aldri beveget meg opp på 19.. Tror du burde bestille med et sett luft i samme slengen da! Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8690 Skrevet August 24, 2011 Jeg tror 19" kan fungere fett, jeg:) Så lenge du ikke kaster på "20inch chrome with spinnerzzzz, yo", så blir det nok bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8691 Skrevet August 24, 2011 Luft skjer ikke hehe jukse senk det men kikker etter Helios 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8692 Skrevet August 24, 2011 jepp, skal dit flere ganger i neste uke hvis det kan vente Suverent, neida har kjørt uten i snart halvannet år nå så haster gjør det ikke: haha : Send meg knt nr på PM så ordner jeg pæng, må få broderen eller noen til å møte deg så avtaler det når du vet når det passer deg best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8693 Skrevet August 24, 2011 men kikker etter Helios Støtter den! Helios ser utrolig bra ut på Bora/Golf, etter min mening: ja : Enkelt, originalt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8694 Skrevet August 24, 2011 Støtter den! Helios ser utrolig bra ut på Bora/Golf, etter min mening: ja : Enkelt, originalt og greit. jaggu godt noen er enige her fant ett sett på Edition 38, men må få solgt mine da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8695 Skrevet August 24, 2011 Jeg kjørte på 8x19 på min og syntes det passet godt med den senken jeg hadde, kunne dog ha vært noe breiere felg. Slik så det ut for de som ikke husker. PS: må si jeg savner denne litt når jeg ser bildene av den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8696 Skrevet August 24, 2011 Luft skjer ikke hehe jukse senk det men kikker etter Helios Enig med deg der derfor synes jeg 18" er nok, så jeg får holdt meg på bakken! Hehe. Helios kan bli sykt fett! F.eks i en eggegul/hvit farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8697 Skrevet August 24, 2011 Kim Rune: den første hadde luft! og den andre hadde jubi leppe og sideskjørt av noe slag som gjør at det SER lavere ut Jubi?? : O Var jo R32.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8698 Skrevet August 24, 2011 Tæhæhæ.. http://www.opplysningskontoret.org/2010/09/08/syklist-oppdager-hittil-ukjent-veinett/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8699 Skrevet August 24, 2011 Jeg synes 19" ser bra ut på mk4 jeg Gå for det du Kim Rune.. Og helios er jo helt konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8700 Skrevet August 24, 2011 Jubi?? : O Var jo R32.. Whateva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...