#8701 Skrevet August 24, 2011 Whateva Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8702 Skrevet August 24, 2011 Tæhæhæ.. http://www.opplysningskontoret.org/2010/09/08/syklist-oppdager-hittil-ukjent-veinett/ Hoho, jeg lo:D Så en sånn Tour De France friiiik her i går, helt alene midt i kjørefila, med påfølgende følgebil med varselblinkerene på bak: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8703 Skrevet August 25, 2011 Felger til deg Ørjan http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220535 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8704 Skrevet August 25, 2011 Felger til deg Ørjan http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220535 Hadde vært kult,men vet ikke helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8705 Skrevet August 25, 2011 Hadde vært kult,men vet ikke helt "Dare to be different" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8706 Skrevet August 25, 2011 "Dare to be different" Det er ingen fare,men spørs om det blir noe bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8707 Skrevet August 25, 2011 noen som har vag-com her?har en airbaglampe som lyser,så skulle ha fått lest av feilkoder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8708 Skrevet August 25, 2011 noen som har vag-com her?har en airbaglampe som lyser,så skulle ha fått lest av feilkoder Jeg har.. men må få lasta ned ny software for programmet mitt har en skada exe fil eller noe. Får det ikke til å funke ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8709 Skrevet August 25, 2011 Jeg har.. men må få lasta ned ny software for programmet mitt har en skada exe fil eller noe. Får det ikke til å funke ihvertfall.. kan du ikke sende på en melding eller noe,om/når du får programmet til og virke. vet ikke om airbagsystemet virker når varselampen lyser jeg?er greit om de virker om uhellet skulle være ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8710 Skrevet August 25, 2011 noen som kjenner til denne: Hva med deg kim rune? vet du noe om denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30205527 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8711 Skrevet August 25, 2011 Jeg kjenner selger og han er en ok fyr. Ta en telefon og prat med han, han har en helrå RS2 også. Tviler på at han selger med skjulte feil vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8712 Skrevet August 25, 2011 okei. rart den har stått uten skilt osv bare. : ) hehe. hadde vært noe å byttet cc mot ass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8713 Skrevet August 25, 2011 Noen som har tips til ny arbeidstelefon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8714 Skrevet August 25, 2011 bare til å ringe med? bør kanskje tåle litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8715 Skrevet August 25, 2011 okei. rart den har stått uten skilt osv bare. : ) hehe. hadde vært noe å byttet cc mot ass. Det stemmer nok som han sier, at han har litt lite tid til å drive me'n tenker jeg. Nå vet jeg ikke dette med sikkerhet, men når jeg flytta fra Oppdal for ett år siden så hadde han vertfall RS4'n der, pluss en nydelig porsche og den trimma rs2'n jeg nevnte. Som sagt, ta en telefon. Han var medlem i klubben for et par år siden da, vet ikke om han er det nå lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8716 Skrevet August 25, 2011 HTC HD mini har jeg. har ikke brukt den mye enda men. : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8717 Skrevet August 25, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=323 Ser ikke ut som at han har porschen lenger.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1968245post1968245 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8718 Skrevet August 25, 2011 Telefonen burde sikkert tåle litt ja, men får jo nesten ikke noe som holder og er brukbart samtidlig. Så da vil jeg heller ha brukbar hehe HTC HD Mini vil jeg ikke ha, syntes den er litt tungvinn. Vil helst ha android. Hva med HTC Sensation eller Samsung Galaxy S? Er ikke helt inne i detta mobilgreiene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8719 Skrevet August 25, 2011 (endret) I går så fant jeg ut at bilen til Petter Ulen er lav! Sinnsykt stilig å se den komme kjørende bortover veien Ser ut som en bola hovercraft! Edit: ..og takk for hjelp med valsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8720 Skrevet August 25, 2011 Telefonen burde sikkert tåle litt ja, men får jo nesten ikke noe som holder og er brukbart samtidlig. Så da vil jeg heller ha brukbar heheHTC HD Mini vil jeg ikke ha, syntes den er litt tungvinn. Vil helst ha android. Hva med HTC Sensation eller Samsung Galaxy S? Er ikke helt inne i detta mobilgreiene Jeg har en Samsung Galaxy S som jeg er strålende fornøyd med. Men du kan få kjøpe'n om en mnd eller to, da skal jeg ha S2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8721 Skrevet August 25, 2011 Glemte å få med det 2-tallet Er jobben som skal betale uansett så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8722 Skrevet August 25, 2011 Aha, ja men da er det ikke noe å lure, S2 it is Pål! Få på den en silikon-kondom og en sånn skjermbeskyttelsesfolie så har du arbeidstelefonen din og litt til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8723 Skrevet August 25, 2011 I går så fant jeg ut at bilen til Petter Ulen er lav! Sinnsykt stilig å se den komme kjørende bortover veien Ser ut som en bola hovercraft! Edit: ..og takk for hjelp med valsing hehe, bare morro/hyggelig det har lyst til å se den i fart jeg også men er omtrent ingen som tørr å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8724 Skrevet August 25, 2011 (endret) Jeg kan filme når du tar en drive-by en dag Petter.. Vi skulle vel snart fått til noen kjørebilder/film før høsten kommer for langt innpå oss også? Vurderer forresten å demontere xenon-kitene mine og gå tilbake til glødepærer jeg.. Men mulig jeg går for LED i tåkelysa, da selve lyseffekten av disse ikke er så jævla viktig, men syns det ser bedre ut med litt hvitere lys der.. Men hvordan vil det bli med park i blinklysa mine sammen med led-park som er i hovedlyktene mine tro..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8725 Skrevet August 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...