#8726 Skrevet August 25, 2011 helios: go 4 it Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8727 Skrevet August 25, 2011 ja jakter på Helios for tida bare få solgt mine, noe som ikke var lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8728 Skrevet August 25, 2011 Jeg kan filme når du tar en drive-by en dag Petter.. Vi skulle vel snart fått til noen kjørebilder/film før høsten kommer for langt innpå oss også? skulle hatt en høst shoot også ja sånn som vi gjorde i fjor høst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8729 Skrevet August 25, 2011 skulle hatt en høst shoot også ja sånn som vi gjorde i fjor høst håper jeg har mulighet til og være med på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8730 Skrevet August 25, 2011 hehe, bare morro/hyggelig det har lyst til å se den i fart jeg også men er omtrent ingen som tørr å kjøre kan gjøre det jeg, har jo prøvd den før:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8731 Skrevet August 25, 2011 stemmer bare du, simen og massern som har kjørt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8732 Skrevet August 25, 2011 bare glem meg det petter!! hehe kjørt den jeg å vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8733 Skrevet August 25, 2011 Haha, glemmer alltid kim:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8734 Skrevet August 25, 2011 Hehe, null problem å kjøre bilen til Petter, da:p God å kjøre var den sannelig også, tatt senken i betraktning: smil : ja jakter på Helios for tida bare få solgt mine, noe som ikke var lett Sånn er det gjerne med spesielle felger - det tar tid. Helios kommer ihvertfall til å bli sinnsykt pent på Boraen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8735 Skrevet August 25, 2011 det er leenge sia da Kim rune da var den litt høyere og litt smalere kjør på med helios i lys brun/krem farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8736 Skrevet August 25, 2011 hehe sant men va da lav da å ja tenker på eggehvit å fjerne folien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8737 Skrevet August 25, 2011 Joda fjerne folien du brukte sååå mye penger på å legge i vår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8738 Skrevet August 25, 2011 ja men den passer ikke stilen, om felga er lyse desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8739 Skrevet August 25, 2011 Godt me helg å.. skjer det no spennende i helga da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8740 Skrevet August 25, 2011 I helga skal jeg til Trondheim en liten tur. Så hvis noen vil ha frakta noe opp/ned så bare si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8741 Skrevet August 25, 2011 skal polere en bil denne helga også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8742 Skrevet August 25, 2011 har lyst til å se den i fart jeg også men er omtrent ingen som tørr å kjøre Hadde jeg vært kjent i Lillehammer skulle jeg gjerne ha prøvd den! Takk for tilbudet iallefall. Ikke alle som tør å la "ukjente" prøve bilen sin ja jakter på Helios for tida bare få solgt mine, noe som ikke var lett Hadde jeg hatt S3 så hadde de vært solgt for lengst! Hehe, null problem å kjøre bilen til Petter, da:p God å kjøre var den sannelig også, tatt senken i betraktning: smil : Det sa jeg til Petter også, faktisk. Jeg var overrasket over hvor behagelig den var å sitte i til å være så forbaska lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8743 Skrevet August 25, 2011 I hælja er det birken.. Skulle egentlig søtti med ei kasse pils å sett på en stann det er fare førr at dom kjøre ta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8744 Skrevet August 25, 2011 Tore: Kjøp deg S3 NÅ så ska du få fin pris på felga Måtte bare lage et bilde : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8745 Skrevet August 25, 2011 Hefti shit, Kim Rune: ja : Det sa jeg til Petter også, faktisk. Jeg var overrasket over hvor behagelig den var å sitte i til å være så forbaska lav. Ja, merker ikke at den er så lav ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8746 Skrevet August 25, 2011 I hælja er det birken.. Skulle egentlig søtti med ei kasse pils å sett på en stann det er fare førr at dom kjøre ta. Sitta å se på at folk sykle kan jeg gjøra på balkongen.. reiser ikke i skauen uten at det har me motor å gjøra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8747 Skrevet August 26, 2011 I går så fant jeg ut at bilen til Petter Ulen er lav! Sinnsykt stilig å se den komme kjørende bortover veien Ser ut som en bola hovercraft! Edit: ..og takk for hjelp med valsing Hadde jeg vært kjent i Lillehammer skulle jeg gjerne ha prøvd den! Takk for tilbudet iallefall. Ikke alle som tør å la "ukjente" prøve bilen sin Det sa jeg til Petter også, faktisk. Jeg var overrasket over hvor behagelig den var å sitte i til å være så forbaska lav. Ja, merker ikke at den er så lav ihvertfall:) veit snart ikke hvor jeg skal gjøre ta meg når jeg får så mye bra komplimenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8748 Skrevet August 26, 2011 Ny garderobe til hælja..? God helg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8749 Skrevet August 26, 2011 Skulle hatt polert Jettan og jeg gutta. Så hvis noen vil gnukke litt på den skal man få lov. Er en del vaskeriper etter diverse ymse vasking før mitt eie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8750 Skrevet August 26, 2011 (endret) Godt me helg å.. skjer det no spennende i helga da? Ja det skal bli godt med helg nå ja. Er så trøtt om dagen, kjei og lei av dette været. Ellers så skal jeg i utdrikningslag i morgen. Men mulig jeg kanskje blir sjåfør, hvis ikke blir det nok noen drammer eller noe skulle hatt en høst shoot også ja sånn som vi gjorde i fjor høst Er med på den, og denne gangen er bilen senket også kontra i fjor.. Men jeg stemmer for nye Locations... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...