#8776 Skrevet August 26, 2011 ET43 vil bygge 3mm lenger inn enn ET40 så framt det er lik bredde på felgene. Hm de jeg har mener jeg og huske er 8,5x40, Mens Rs4 felgene er 7.5x43, Mye utgjør det? Hovedsaklig bare at de er bolt on og ikke subber atti noe hjulbue etc. Skal forøvrig ha Piggdekk på de, så blir ikke noe veldig breie dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8777 Skrevet August 26, 2011 Hm de jeg har mener jeg og huske er 8,5x40, Mens Rs4 felgene er 7.5x43, Mye utgjør det?Hovedsaklig bare at de er bolt on og ikke subber atti noe hjulbue etc. Skal forøvrig ha Piggdekk på de, så blir ikke noe veldig breie dekk http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp Sånn kjapt regna der så blir det 3 mm mere klaring innvendig og 9 mm utvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8778 Skrevet August 26, 2011 Hm de jeg har mener jeg og huske er 8,5x40, Mens Rs4 felgene er 7.5x43, Mye utgjør det?Hovedsaklig bare at de er bolt on og ikke subber atti noe hjulbue etc. Skal forøvrig ha Piggdekk på de, så blir ikke noe veldig breie dekk Det blir 9mm mer klaring innvendig og 15mm mer klaring utvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8779 Skrevet August 26, 2011 Jeg har erfaring, men min erfaring tilsier også at jeg gjerne lager mer spetakkel enn ungene klarer å lage aleine:D Litt barnslig av meg, så Litt (dobbelt så mye:p) over budsjett, men fy så det frister: eek : Må først få solgt Golfen før jeg kan se etter andre biler. fy faen. den der var dyr....... hahahah. men er org 49 mod. split window og dobbelt clutch osv.. lurer på hvor mye bobla hadde gått for jeg? noen som har forslag. lakken er ikke strøken. men ikke rust. split window. ikke skilt. 120hk dobble forgassere. nye dekk rundt om. mangler og skifte plugger så den tenner på alle fire. går på 2 eller 3 nå. hva tror dere? bilen er en 60 mod. med inn sveiset split window og skiftet slik at det er hele vinduer. bare spør av ren nyskjeriigehet. skal ikke selges.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8780 Skrevet August 26, 2011 Takk for forslag, men spøker for at det blir en byttehandel med en 74 80GT nå Type gul og original. Må bli bra med nok senk og BBS RS det, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8781 Skrevet August 26, 2011 Kjempelett å sjå at det sitt 4 tullinger der å grille Ikke lett... men vi sitt der å vinke. Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8782 Skrevet August 26, 2011 My bad.leste 8x40 istad. blir som Tore skriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8783 Skrevet August 26, 2011 Ble det 17" rs4 til vinters gitt veldig strøkne felger, litt riper på den ene, men skal nok få polert bort mye av det Så da har jeg 4 veldig kantkjørte 15" felger, men med hakkapelita dekk (piggfrie) som er kjørt veldig lite, typ en halv sesong eller noe (piggfritt) til salgs Felgene er rette og ikke noe kast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8784 Skrevet August 26, 2011 fått en bil som jeg polerer nå skikkelig utfordring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8785 Skrevet August 26, 2011 Det gjør seg veldig ser det nå vertfall ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8786 Skrevet August 26, 2011 hehe, er helt grei forskjell bare synd det er mætti riper som er akkurat for dype til å fjernes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8787 Skrevet August 26, 2011 Ble det 17" rs4 til vinters gitt veldig strøkne felger, litt riper på den ene, men skal nok få polert bort mye av det Så da har jeg 4 veldig kantkjørte 15" felger, men med hakkapelita dekk (piggfrie) som er kjørt veldig lite, typ en halv sesong eller noe (piggfritt) til salgs Felgene er rette og ikke noe kast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8788 Skrevet August 26, 2011 Så matt rød lakk er et helvete, for å si det mildt:p Kan se blankt, rødt og fint ut etter en rubbing, men så fort man avfetter den er den like ille som før på mange plasser. Noe herk å få fjernet alle de døde pigmentene:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8789 Skrevet August 26, 2011 blir spennendes å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8790 Skrevet August 27, 2011 Jeg har dekk. Det sitter på felger får fire stk for 3000,- da kjøper jeg jo heller 5 nye dekk av samme typen jeg har bak Hans kjetil.! kjøpe passat? 120.000,- budsjettstopp på 100k desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8791 Skrevet August 27, 2011 da kjøper jeg jo heller 5 nye dekk av samme typen jeg har bak budsjettstopp på 100k desverre Kan få kjøpe min for 100 når jeg har lakkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8792 Skrevet August 27, 2011 Noen som gidder bumpe takstativ salgstråden min? kopier gjerne siste oppdatering. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8793 Skrevet August 27, 2011 Har vist levert en golf, og fått tilbake en annen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8794 Skrevet August 27, 2011 Har vist levert en golf, og fått tilbake en annen Bilde a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8795 Skrevet August 27, 2011 Ingen som har dekk i 185/35R17 liggende? 2 stk. Skulle hatt nye på vr6'n:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8796 Skrevet August 27, 2011 Noen som veit hvordan det er å få en ny ballast til xenon tilsendt fra VVME, når den ene i kittet jeg kjøpte var ødelagt? Har sendt en mail, så venter på svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8797 Skrevet August 27, 2011 går fint det men har du prøvd å snu kontakta? hender det er polaritetsfeil på kontakta til balasten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8798 Skrevet August 27, 2011 Hmm, det er det eneste jeg ikke prøvde isåfall:p Prøvde å bytte over både pærer og ballaster. Hadde de gamle ballastene fra det andre kittet, så fungerer nå. Det skal jeg få prøvd ut, Mr. Ulen: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8799 Skrevet August 27, 2011 gjør det hadde samme feilen på b5'n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8800 Skrevet August 27, 2011 Den dret jeg meg ut på å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...