#8851 Skrevet August 29, 2011 Gratulerer Egil.Ser ut som en morsom kjeller jepp magler bare en stor dobbel garasje nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8852 Skrevet August 29, 2011 noen som er inntresert i og kjøpe campingvogn 5000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8853 Skrevet August 29, 2011 bilder selger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8854 Skrevet August 29, 2011 jaja da sitter man med 2 hus og gjeld til langt oppunder øra. hehe. ble 1 880 000 for http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=29323423 Wow, det huset var, hvis man kan si det om et hus, ulv i fåreklær:p Kinoen i kjelleren var jo knall! Veldig fint resten også. Gratulerer, Egil: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8855 Skrevet August 29, 2011 bilder selger ja gjør jo det bare så langt og gå. skal ikke være noe fukt skader i den. det er lage til seng i framklant der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8856 Skrevet August 29, 2011 Går det an å farte rundt med vogna uten at den faller ifra hverandre (ved nesten normal bruk)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8857 Skrevet August 29, 2011 Går det an å farte rundt med vogna uten at den faller ifra hverandre (ved nesten normal bruk)? HAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8858 Skrevet August 29, 2011 Går det an å farte rundt med vogna uten at den faller ifra hverandre (ved nesten normal bruk)? jeg selv har ikke vert lenger en våler med den. men var noen som lånte den til sverige i fjord og skule lånene i år også men han dem skule reise med fikk ikke rå til og dra så ble ikke noe tur. så den detter nok ikke fra verandre med det første. men er en 76 mod mener jeg. men er bare og komme og ta en titt vis det er noen som er inntresert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8859 Skrevet August 29, 2011 jeg selv har ikke vert lenger en våler med den. men var noen som lånte den til sverige i fjord og skule lånene i år også men han dem skule reise med fikk ikke rå til og dra så ble ikke noe tur. så den detter nok ikke fra verandre med det første. men er en 76 mod mener jeg. men er bare og komme og ta en titt vis det er noen som er inntresert. Får sjå åssen det blir med den vogna vi har nå etter gatebil september treffet.. Har lånt vogna åt far til en kompiss på alle treffa i sommer men etter noen bilder han har sett av vogna nå så har han sagt "denna skal hvertfall ikke jeg ha igjen".. Så må finna ut om han kødder eller ikke først .. men er aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8860 Skrevet August 29, 2011 Men!, om noen er intr i å kjøpe en 1`er golf med litt rust her å der.. eller litt mye rust noen plasser som f.eks høyre framskjerm. å som har gått 270k å er 1.5 diesel 80 mod (Veteran) så skrik ut.. grisebillig å kjøre å eie, jeg betaler 2000 kr i forsikring å er 19 år og hadde 0 bonus, års avg er betalt å er EU ok i 1.5 år til. Den er kappet så ser ut som at den er litt feriesenka. Veit ikke helt åssen pris jeg skal setta enda så har ikke lagt den ut på "biler selges" enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8861 Skrevet August 29, 2011 Fyfankern Caddy'n er rååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8862 Skrevet August 29, 2011 Sjå på ingus Bildet er linka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8863 Skrevet August 29, 2011 beisern jo:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8864 Skrevet August 29, 2011 må nesten følge med på BB i år å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8865 Skrevet August 29, 2011 Tenk om je må vente til 4 desember da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8866 Skrevet August 29, 2011 da bli det mye høre hånd ingus: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8867 Skrevet August 29, 2011 Kanskje venstre en gang iblandt da! Forandring fryder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8868 Skrevet August 29, 2011 Eller da sette seg på høyre hånda å vente på at den sovne også prøve da a:) fordi da kjennes det jo ut som det er noen andre som gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8869 Skrevet August 29, 2011 Men da kan det jo være at ho kommer hjem med noe penger vel..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8870 Skrevet August 29, 2011 Men da kan det jo være at ho kommer hjem med noe penger vel..? Joa håper jo selvfølgelig det fordi da får jeg både i pose og sekk hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8871 Skrevet August 29, 2011 vikingskipet klokka 18.00 i mårra! møt opp gatebil kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8872 Skrevet August 29, 2011 vikingskipet klokka 18.00 i mårra! møt opp gatebil kommer gjør slik jeg Kim http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220640 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8873 Skrevet August 29, 2011 heng dere på crusingen til Lillehammer treffet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8874 Skrevet August 29, 2011 Noen av dere som driver med RC eller? Jeg savner bilen min jeg.. Vurderer å kjøpe meg noe lignende igjen, mange plasser en kan leke seg litt her da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8875 Skrevet August 29, 2011 jeg drev med det myye før, hadde savage savner den! frister med ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...