#8876 Skrevet August 29, 2011 Lyst på flux jeg.. Har trua på den nye batteriteknologien og kanskje det kommer enda fetere motorer fremover.. Men har sikla på en flux siden før jeg solgte savage XL'n min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8877 Skrevet August 29, 2011 har jeg ikke hørt om før link ? frister litt med driftebil egentlig, da jeg ikke ha prøvd det enda jeg hadde forresten en sånn en med oppgradert motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8878 Skrevet August 29, 2011 Her er en jeg ikke har sett før.. ser den nå Verdt å titte på denne kanalen også, her har jeg sikla masseee..!! http://www.youtube.com/user/OfficialHPI#p/a/u/0/UvCYQBZGCOI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8879 Skrevet August 29, 2011 og dessa er elektriske ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8880 Skrevet August 29, 2011 Jepp Her er den videoen jeg har sett mest av fluxen, det var rett etter den kom ut da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8881 Skrevet August 29, 2011 fy fader fikk ikke lite lyst på!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8882 Skrevet August 29, 2011 Flux is the shit ass.. Og jo, driftebil er nok kult det og, men det blir litt mere.. "finne en plass å holde på - bli lei - selge".. Flux er jo som savage'n, bare uten det sølet med nitro og tuning av motor og dritt.. Dra med bilen, senderen og noen batterier ut hvor som helst, kjør til strømmen tar slutt.. sett i nye batteri og kjør videre, kjør hvor det måtte passe seg.. Åsså er det jo bare å dyppe hele greia i plastidip så er'n vannsikker også! Shenialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8883 Skrevet August 29, 2011 (endret) Ser den råeste koster noe sinnsykt men fy fader hadde vært morro å hatt!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8884 Skrevet August 30, 2011 Hvilken er det som koster sinnssykt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8885 Skrevet August 30, 2011 HPI Savage Flux 2350 :: Komplett med LiP koster 7030 : P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8886 Skrevet August 30, 2011 Joda, men Savage XL'n kosta mer når jeg kjøpte den.. Såeh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8887 Skrevet August 30, 2011 haha såpass ja men kjekkere å handle her da http://www.towerhobbies.com/products/hpi/hpid4240.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8888 Skrevet August 30, 2011 Sjekke om jeg finner noen amerikanske sider som selger billig, dollar er jo gunstig nå pluss at jeg får "smugla" det hit uten spørsmål.. Såeh, skal sjekke litt.. Den der var kanskje amerikansk..? Hmmm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8889 Skrevet August 30, 2011 va det ja billig å men sjekk litt mer a nå er det natta god natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8890 Skrevet August 30, 2011 må jo ha en som dure da:p har selv en 1:6 fg race leopard,med 27,2cc raceporta motor,og tuningpotte,går egentlig helt greit: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8891 Skrevet August 30, 2011 (endret) Hva faen feiler naboungene når de står og banker og dunker på døra kvart over sju om morran!!?? De visste at kidsa her er borte hele uka, bilen til frøkna er borte og de visste også at hun er borte denne uka.. Faen så irriterende vertfall, og ja jeg er nok naboen fra helvete om du er en snørrete degenerert liten drittunge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8892 Skrevet August 30, 2011 må jo ha en som dure da:p har selv en 1:6 fg race leopard,med 27,2cc raceporta motor,og tuningpotte,går egentlig helt greit: rock : Jeg har en kompis på Oppdal som har noen 1:6 greier, den ene er ei boble som faen meg nesten høres ut som ei boble også, hæhæ.. Dritkul bil da, og bakhjulstrekk bare, men den er såpass tung at den har ganske godt grep likevel. Bruker du den bilen din noe da? Jeg og syns det er en sjarm med lukt og lyd var bensin og nitro-biler, men må si at det begrensede vedlikeholdet på en flux frister no jævlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8893 Skrevet August 30, 2011 har ikke brukt den på et par år,fikk ikke starte den en sommer,så da ble den parkert en stund,så demonterte motoren,og da hadde den blåst en pakning,har byttet pakning,og montert største forgasseren,men har ikke prøvd og starte den igjen,har tenkt på det lenge,men har ikke blitt noe av. får se om det er mulig og få start på den i løpet av uka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8894 Skrevet August 30, 2011 fader jeg har litt lyst på sån jeg. den er jo 1-9 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8895 Skrevet August 30, 2011 jeg har en traxxas jato 3.3 du kan få billig,følger med endel hjul/felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8896 Skrevet August 30, 2011 fader jeg har litt lyst på sån jeg. den er jo 1-9 da. sånn og quattro s1 chassie så hadde det lett blitt kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8897 Skrevet August 30, 2011 Rc biler anbefaler jeg dere og kjøpe ifra utlandet.. Halve prisen!! Knuste min forrige i 80kmt inn i en jernport..... Ble kondemnert på stedet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8898 Skrevet August 30, 2011 Knuste min forrige i 80kmt inn i en jernport..... Ble kondemnert på stedet! Hvilket forsikringsselskap hadde du? Det var jammen kjapp takst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8899 Skrevet August 30, 2011 Rc biler anbefaler jeg dere og kjøpe ifra utlandet.. Halve prisen!! Knuste min forrige i 80kmt inn i en jernport..... Ble kondemnert på stedet! Forslag til sider? prøvde og finne noe fra type kina osv men kom opp med fint lite, hadde jo kanskje vært morro med en liten og billig el bil som går litt kvassere en de gamle lekene fra før i tiden ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8900 Skrevet August 30, 2011 Forslag til sider? prøvde og finne noe fra type kina osv men kom opp med fint lite, hadde jo kanskje vært morro med en liten og billig el bil som går litt kvassere en de gamle lekene fra før i tiden ^^ ebaaaaay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...