#8901 Skrevet August 30, 2011 Hvilket forsikringsselskap hadde du? Det var jammen kjapp takst. var vel Mjøsa Svart & Svindel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8902 Skrevet August 30, 2011 var vel Mjøsa Svart & Svindel Riktig. Dem har jeg hørt ymse om, for å si det mildt. Men takstmannen er kjapt på plass da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8903 Skrevet August 30, 2011 jeg har en traxxas jato 3.3 du kan få billig,følger med endel hjul/felger. billig vil si? nesten gratis? lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8904 Skrevet August 30, 2011 800kr,det er kun det trimpotta kostet,+ det er endel rpm oppgraderinger på den,mener jeg har igjen noen liter med fuel også. mener topphastigheten orginalt er på ca 110kmt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8905 Skrevet August 30, 2011 Noen som har en DA-maskin å låne meg? Gjerne med pads også. Får det jo faen ikke holofritt på denne TTen med roterende, samme hva jeg prøver og gjør - blir liksom bare 90% holofritt, og det er ikke bra nok:o Snodig lakk som både er myk og hard. Jesus:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8906 Skrevet August 30, 2011 pleier å være sånn desverre DA maskin og middels-fint middel og polishing pad burde funke DA maskina mi har fri fra meg fram til onsdag neste uke om du ikke får lånt no litt nermere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8907 Skrevet August 30, 2011 Flott, Petter:) Gir deg en lyd på tlf om jeg ikke får lånt noe nærmere;) Blir helt motløs når jeg har brukt tre timer på 1/4 av panseret uten å få det bra nok. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8908 Skrevet August 30, 2011 sånn og quattro s1 chassie så hadde det lett blitt kjøp eller at dem kommer med wrc til vw etter vert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8909 Skrevet August 30, 2011 pleier å være sånn desverre Hvis det pleier å være sånn, tror jeg du heller bør se litt på teknikken og utstyret ditt... For nei, det er ikke ofte det blir slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8910 Skrevet August 30, 2011 Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8911 Skrevet August 30, 2011 Hvis det pleier å være sånn, tror jeg du heller bør se litt på teknikken og utstyret ditt... For nei, det er ikke ofte det blir slik at det blir holos etter man har kjørt over med ullpad (les heftig korigering) feks og at de noen ganger bare kan fjernes helt med DA er den påstanden feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8912 Skrevet August 30, 2011 Trodde roterende var "the shit" jeg, og at DA var en mer safe variant for de som ikke har hårete nok baller.. Men jeg bare tar ting ut av en veldig dårlig hukommelse her nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8913 Skrevet August 30, 2011 er jo det, men snakka om at roterende gjør grovjobben(og lagde holos), og at DA maskina fiksa opp igjen holos'ene som ble av den roterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8914 Skrevet August 30, 2011 feks Kim Rune sliter også litt med å få fjerna holos på sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8915 Skrevet August 30, 2011 Det stemmer, jeg sliter møkk med å få vekk! prøvd med DA og fin pad med S30, men hjalp ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8916 Skrevet August 30, 2011 Fack, ikke si sånn, da. Mister jo enda mer mot enn jeg alt har gjort:p En fra Gjøvik som sendte SMS om DA i stad, så da blir det til at jeg låner fra han, tipper jeg:) Hadde blitt en tidkrevende prosess uten, pluss at da hadde det bare blitt 90% holofritt. Lakken er jo myk og hard på samme tid: dum : Du har forsåvidt rett, Stig Arne, men det hender det dukker opp lakk som ikke lar seg bli fri for hologrammer uten å bruke DA:) Jeg hadde ikke opplevd det før enn i stad:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8917 Skrevet August 30, 2011 har ikke brukt den på et par år,fikk ikke starte den en sommer,så da ble den parkert en stund,så demonterte motoren,og da hadde den blåst en pakning,har byttet pakning,og montert største forgasseren,men har ikke prøvd og starte den igjen,har tenkt på det lenge,men har ikke blitt noe av. får se om det er mulig og få start på den i løpet av uka:) Jaaaa?? Fått start da? Hvor skal vi leke sieru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8918 Skrevet August 30, 2011 God natt da søtinger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8919 Skrevet August 31, 2011 Tenkte meg den TTen ville bli vond å polere.. er nok fryktelig myk lakk på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8920 Skrevet August 31, 2011 at det blir holos etter man har kjørt over med ullpad (les heftig korigering) feks og at de noen ganger bare kan fjernes helt med DA er den påstanden feil? Etter korrigering med ull er det en selvfølge, du vet det ikke var det jeg mente. Og "noen ganger" er noe annet enn "ofte" Jeg har brukt DA-maskin kun en gang (i 2007 en gang) før jeg gikk lei og brukte roterende i stedet. Se tråden min om Mercedesen. Der klarte jeg å korrigere med Scholl sort pad og S40, noe som i praksis ikke er mulig. Altså ultramyk lakk. Ser ikke noen hologrammer etterpå der jeg, i hvert fall... Så jo, i de aller fleste tilfeller tør jeg påstå at det går an å få det holofritt med roterende. Sier ikke at det er tilfelle med TT'n, selvsagt. "Oppattlakkerte" biler/paneler har en tendens til å være vanskelig på flere måter, dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8921 Skrevet August 31, 2011 "Lena Charlotte Westby bruker mye tid på å mekke på bilene sine, en 1989 BMW E30 og en Opel Rekord C fra 1971." Jeg måtte bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8922 Skrevet August 31, 2011 Tenkte meg den TTen ville bli vond å polere.. er nok fryktelig myk lakk på den. Ja, fy. Dritlett å korrigere vaskeriper, men de dypere ripene må man jobbe skikkelig med. Og å få det holofritt, det var det verste:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8923 Skrevet August 31, 2011 Pål sin etter litt tja bilde taler vell selv, filmer kommer senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8924 Skrevet August 31, 2011 Jasså, har'n trekt campingvogn opp til Rudshøgda nå.. Hoff, å bruke slike stakkarslige biler til en skikkelig mannfolkjobb altså.. Burde lære en gang! Nei, jeg får stikke på jobb! Brom-brom!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8925 Skrevet August 31, 2011 nei detta va ikke på høgda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...