Anbefalte innlegg

Hvilket forsikringsselskap hadde du? Det var jammen kjapp takst.

 

var vel Mjøsa Svart & Svindel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vel Mjøsa Svart & Svindel

 

Riktig. Dem har jeg hørt ymse om, for å si det mildt. Men takstmannen er kjapt på plass da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en traxxas jato 3.3 du kan få billig,følger med endel hjul/felger.

 

billig vil si? nesten gratis? lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

800kr,det er kun det trimpotta kostet,+ det er endel rpm oppgraderinger på den,mener jeg har igjen noen liter med fuel også.

 

mener topphastigheten orginalt er på ca 110kmt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en DA-maskin å låne meg? Gjerne med pads også. Får det jo faen ikke holofritt på denne TTen med roterende, samme hva jeg prøver og gjør - blir liksom bare 90% holofritt, og det er ikke bra nok:o Snodig lakk som både er myk og hard. Jesus:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pleier å være sånn desverre :o DA maskin og middels-fint middel og polishing pad burde funke :)

 

DA maskina mi har fri fra meg fram til onsdag neste uke om du ikke får lånt no litt nermere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, Petter:) Gir deg en lyd på tlf om jeg ikke får lånt noe nærmere;)

 

Blir helt motløs når jeg har brukt tre timer på 1/4 av panseret uten å få det bra nok. Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn og quattro s1 chassie så hadde det lett blitt kjøp :D

 

eller at dem kommer med wrc til vw etter vert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pleier å være sånn desverre :)

 

Hvis det pleier å være sånn, tror jeg du heller bør se litt på teknikken og utstyret ditt... For nei, det er ikke ofte det blir slik :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det pleier å være sånn, tror jeg du heller bør se litt på teknikken og utstyret ditt... For nei, det er ikke ofte det blir slik :P

 

at det blir holos etter man har kjørt over med ullpad (les heftig korigering) feks ;) og at de noen ganger bare kan fjernes helt med DA

 

er den påstanden feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde roterende var "the shit" jeg, og at DA var en mer safe variant for de som ikke har hårete nok baller..

Men jeg bare tar ting ut av en veldig dårlig hukommelse her nå.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo det, men snakka om at roterende gjør grovjobben(og lagde holos), og at DA maskina fiksa opp igjen holos'ene som ble av den roterende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

feks Kim Rune sliter også litt med å få fjerna holos på sin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer, jeg sliter møkk med å få vekk! prøvd med DA og fin pad med S30, men hjalp ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fack, ikke si sånn, da. Mister jo enda mer mot enn jeg alt har gjort:p En fra Gjøvik som sendte SMS om DA i stad, så da blir det til at jeg låner fra han, tipper jeg:) Hadde blitt en tidkrevende prosess uten, pluss at da hadde det bare blitt 90% holofritt. Lakken er jo myk og hard på samme tid: dum :

 

Du har forsåvidt rett, Stig Arne, men det hender det dukker opp lakk som ikke lar seg bli fri for hologrammer uten å bruke DA:) Jeg hadde ikke opplevd det før enn i stad:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke brukt den på et par år,fikk ikke starte den en sommer,så da ble den parkert en stund,så demonterte motoren,og da hadde den blåst en pakning,har byttet pakning,og montert største forgasseren,men har ikke prøvd og starte den igjen,har tenkt på det lenge,men har ikke blitt noe av.

 

får se om det er mulig og få start på den i løpet av uka:)

 

Jaaaa?? Fått start da? Hvor skal vi leke sieru? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg den TTen ville bli vond å polere.. er nok fryktelig myk lakk på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

at det blir holos etter man har kjørt over med ullpad (les heftig korigering) feks ;) og at de noen ganger bare kan fjernes helt med DA

 

er den påstanden feil?

 

Etter korrigering med ull er det en selvfølge, du vet det ikke var det jeg mente.

Og "noen ganger" er noe annet enn "ofte" :P

Jeg har brukt DA-maskin kun en gang (i 2007 en gang) før jeg gikk lei og brukte roterende i stedet.

Se tråden min om Mercedesen. Der klarte jeg å korrigere med Scholl sort pad og S40, noe som i praksis ikke er mulig. Altså ultramyk lakk.

Ser ikke noen hologrammer etterpå der jeg, i hvert fall...

Så jo, i de aller fleste tilfeller tør jeg påstå at det går an å få det holofritt med roterende.

Sier ikke at det er tilfelle med TT'n, selvsagt. "Oppattlakkerte" biler/paneler har en tendens til å være vanskelig på flere måter, dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Lena Charlotte Westby bruker mye tid på å mekke på bilene sine, en 1989 BMW E30: rock : og en Opel Rekord C fra 1971."

 

Jeg måtte bare :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg den TTen ville bli vond å polere.. er nok fryktelig myk lakk på den.

Ja, fy. Dritlett å korrigere vaskeriper, men de dypere ripene må man jobbe skikkelig med. Og å få det holofritt, det var det verste:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_7513.jpg

 

Pål sin etter litt tja bilde taler vell selv, filmer kommer senere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, har'n trekt campingvogn opp til Rudshøgda nå.. Hoff, å bruke slike stakkarslige biler til en skikkelig mannfolkjobb altså.. Burde lære en gang! :D

 

Nei, jeg får stikke på jobb! Brom-brom!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.