#8926 Skrevet August 31, 2011 Ja, fy. Dritlett å korrigere vaskeriper, men de dypere ripene må man jobbe skikkelig med. Og å få det holofritt, det var det verste:p Du har forsikret deg om at det faktisk er kjørespor, og ikke olje fra polishen da? Det sliter jeg med på en Landcruiser akkurat nå. Møkkalakk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8927 Skrevet August 31, 2011 har du no tips til meg Brage ? får ikke vekk holos, har prøvd DA, fin pad og S30+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8928 Skrevet August 31, 2011 Du har forsikret deg om at det faktisk er kjørespor, og ikke olje fra polishen da? Det sliter jeg med på en Landcruiser akkurat nå. Møkkalakk... Hmm, kan jo hende. Må ta en såkalt wipedown da, eller? Kan legge inn et bilde eller to om et par strakser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8929 Skrevet August 31, 2011 Føler jeg kanskje er litt vel pirkete når jeg ser på bildene på PCen, men:p Her ser man jo små holos (kun eksempler): Og dette er så bra jeg fikk det, ihvertfall av de bilden jeg mener er tatt mest "riktig" (tror jeg - husker ikke helt): Kan det virkelig bare være oljer, altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8930 Skrevet August 31, 2011 (endret) Første film kommer en til litt senere, tar litt tid å laste opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8931 Skrevet August 31, 2011 Stakkars bil.. Misshandling! : O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8932 Skrevet August 31, 2011 tar bare 5 timer å laste opp den siste filem den er mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8933 Skrevet August 31, 2011 Føler jeg kanskje er litt vel pirkete når jeg ser på bildene på PCen, men:p Her ser man jo små holos (kun eksempler): Og dette er så bra jeg fikk det, ihvertfall av de bilden jeg mener er tatt mest "riktig" (tror jeg - husker ikke helt): Kan det virkelig bare være oljer, altså? Enkel sjekk: beveger de seg når du buffer, er det ikke kjørespor. Og det der kan hende forsvinner når voksen kommer på Men ja, wipedown først er lurt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8934 Skrevet August 31, 2011 har du no tips til meg Brage ? får ikke vekk holos, har prøvd DA, fin pad og S30+ Hvis det er kjørespor er eneste løsning jeg kommer på å gå over en gang til for hånd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8935 Skrevet August 31, 2011 Da veit jeg det til seinere:) Ihvertfall fått lånt DA-maskin av en snill kar ved navn Bent fra Hunndalen nå, så da går det forhåpentligvis i gleden:) Kryss fingrene. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8936 Skrevet August 31, 2011 Det må noen andre gjøre, jeg kan ikke polere med kryssede fingre... Det går nok bra dette, tenker jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8937 Skrevet August 31, 2011 Moroklumpen;) Nå burde det være bra nok:) ser ingen holos i direkte sollys nå, ihvertfall. Dårlig bilde, men etter en real avfetting og vask med ullmitt og CG sitrus, så et lag med voks, så tror jeg det blir knall. Ikke sant, Brage? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8938 Skrevet August 31, 2011 Hjertens enig Knallbra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8939 Skrevet August 31, 2011 Puh, ferdig med halve bilen nå Skulle nok egentlig ha hatt 3 steg for å bli perfekt, men ble enig om 2 steg, så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8940 Skrevet August 31, 2011 Stakkars bil.. Misshandling! : O Ja detta var nå misshandling på rett detta må ikkje tukte turtallsperra så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8941 Skrevet August 31, 2011 Bygger meg ikke bil for at det skal kjøres på den fisefine femi måten Skal brukes! Liten motor med litt ketshup-effekt = turtallsperra heheh (Må få lagt til at det ikke er veldig ofte den kjøres sånn da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8942 Skrevet August 31, 2011 Bygger meg ikke bil for at det skal kjøres på den fisefine femi måten Skal brukes! Liten motor med litt ketshup-effekt = turtallsperra heheh (Må få lagt til at det ikke er veldig ofte den kjøres sånn da) Glad for og ha sperre vil jeg tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8943 Skrevet August 31, 2011 Jess, er natt og dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8944 Skrevet August 31, 2011 FYYY FAEN!! : dum :: dum : http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1360621;Limit=20;ListOrder=amsAdItems.PayTime%20DESC;Offset=40;Status=Active;Type=hmaAuto;xChassisType_Multiple=1003014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8945 Skrevet August 31, 2011 FYYY FAEN!! : dum :: dum : http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1360621;Limit=20;ListOrder=amsAdItems.PayTime%20DESC;Offset=40;Status=Active;Type=hmaAuto;xChassisType_Multiple=1003014 dyr bøtte med møkk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8946 Skrevet August 31, 2011 Hahaha!!! Men et spørsmål bare.. Hva hadde dere gjort om denne dukka opp på TDM på lørdag, med klubbplater og greier..? Noen som hadde turt å finne eiern og kakke'n i hue? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8947 Skrevet August 31, 2011 hadde vel finni'n først:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8948 Skrevet August 31, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8949 Skrevet August 31, 2011 FYYY FAEN!! : dum :: dum : http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1360621;Limit=20;ListOrder=amsAdItems.PayTime%20DESC;Offset=40;Status=Active;Type=hmaAuto;xChassisType_Multiple=1003014 Hva er autodb-koden til denne annonsen? Linken funker ikke på iPhone, også blir jeg så nysgjerrig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8950 Skrevet August 31, 2011 Kjøpe ny bil Simen? AutoDB-koden er 1360621 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...