Anbefalte innlegg

Kjøpe ny bil Simen? :D

AutoDB-koden er 1360621

Åååå fyyy f...! Finnes vel ikke ord?!

Ja, nå fikk jeg skikkelig lyst på ny!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sjukeste er jo at han sikkert har brukt MYYYE penger for å få bilen til å se så jævelig ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tjener vel inn hver ei krone på salget av den perlen der.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tjener vel inn hver ei krone på salget av den perlen der.. ;)

Ja her blir det budrunde .. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har erfaring med såne ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28360498

får vel klosser man kan lege under så man løfter der gjekk festen er elle andre plasser man kan løfte. driver og plan legg garasje og dette tar jo ikke noe plass til daglig vis man feller den ned i gulve. i forhold til en 2 søyle bukk. ikke trenger man så veldig høy tak høyde heller .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er inntresertt i et Akvarie 260 l juvel vison vurderes solgt! 5000,- med ALT det vil si 3d bakgrund fisk mat lys utvendig pumpe co2 utstyr og alt man trenger detter er langt under halv pris. kommer med bilde snart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaa?? Fått start da? Hvor skal vi leke sieru? :D

har ikke prøvd enda,må kjøpe noen liter med bensin først,og lade batteriene,mulig det er et lite håp at den fyrer i morgen.

et bilde av det lille leketøyet:

006-16.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har erfaring med såne ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28360498

får vel klosser man kan lege under så man løfter der gjekk festen er elle andre plasser man kan løfte. driver og plan legg garasje og dette tar jo ikke noe plass til daglig vis man feller den ned i gulve. i forhold til en 2 søyle bukk. ikke trenger man så veldig høy tak høyde heller .

Min erfaring. kjekk til hjulskift og jobb i hjulbuene. Bytte eksos, håndbrekkvaiere ++ ikke så bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluss at en slik er veldig kjekk å ha når man polerer bil ;) Ellers er det som Rolf indirekte sier for mye mikkmakk midt under til at den kan brukes til jobber under bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring. kjekk til hjulskift og jobb i hjulbuene. Bytte eksos, håndbrekkvaiere ++ ikke så bra.

Pluss at en slik er veldig kjekk å ha når man polerer bil ;) Ellers er det som Rolf indirekte sier for mye mikkmakk midt under til at den kan brukes til jobber under bilen...

da spørs det om det blir en sån. da man slipper og ha 2 søyler i verdagsgarasjen.

men er jo plass mit under bilen er vel fort 1 meter mellom der er det ikke? og kommer til og ha plate på mitten sån at alt flukter med garasje gulve. skal ikke ha sån som det er noe i mitten på og også for da er det jo bare noe dritt. men med en stol så må det da gå fint og skifte eksos og diverse annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg bare 3 timer og skifte 2 pærer i sprederne...

Selv om alt er orginalt så har jeg egne braketter etc siden EU fangern ikke har de orginale som US fangern har..

Så da var det av med bunnplate og styr for og få skiftet pærene >.

Jaja, fikk nå testa rs4 hjula samtidig, og fant ut at de gamle boltene mine passer :D

Så da er det bare og få skaffet no 17" piggdekk så er vi klar for vintern.

Blir nok hele lykter også til neste vår, gjort et forsøk på og tette blinklysene igjen for og ikke få så jevla med døgg, men ene blinklyset sprakk jo også da -.- enda mer liming huff, Nei får skjæra litt og sette inn hele lykter ja, Lurer på om vil kle seg med litt sota lykter da kanskje? hm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpe?

TJAAA! Driver å hører på noe priser på jobben. men får mye gromt for en halv mill.:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff mye jobb med og pakka all dritten man har. får jo ikke huse før en om en mående men skal ta bilder på onsdag så greit og få una noe av det. man bruker vel ikke halparten av det man har så forstår ikke hvorfor man absel lut skal ta vare på ting. men er da sån det er da.

ble foresten rc bil på meg i sta også traxxas jato 3.3 blir spende og se om man får det til og gå . hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TJAAA! Driver å hører på noe priser på jobben. men får mye gromt for en halv mill.:P

kjøpe min istede,, sparer 350.000 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem kan ta med ei skiltplate (for nye plastikskilt) og noen klubb klistre merker att meg på lørdag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis lokallaget har så kommer det på Lillehammer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den fortsatt var dyr jeg da men. Nok av skader på den. Fanger. Dører. Hjulbue ser det ut til. Og jobben med motor er en del. Må ut med girkassa. Uansett hvor billig delene er så er det nok av jobb. Ingen garanti for at ventilene har overlevd heller. Mest sannsynlig ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEMpluss

Kim,

Unfortunately we don’t ship wheels to Norway or Sweden.

-nick

:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.