#8976 Skrevet September 2, 2011 Syns den fortsatt var dyr jeg da men. Nok av skader på den. Fanger. Dører. Hjulbue ser det ut til. Og jobben med motor er en del. Må ut med girkassa. Uansett hvor billig delene er så er det nok av jobb. Ingen garanti for at ventilene har overlevd heller. Mest sannsynlig ikke. Sur du er da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8977 Skrevet September 2, 2011 Den frista joakim:D Hellakkering der så er den da grei:D Pluss nye dører da: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8978 Skrevet September 2, 2011 OEMpluss Kim, Unfortunately we don’t ship wheels to Norway or Sweden. -nick Hvilket land? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8979 Skrevet September 2, 2011 Rolf: 23011 Moulton Pkwy, Suite J4 Laguna Hills, CA 92653-1233 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8980 Skrevet September 2, 2011 Kjedelig å ikke ha tv eller internett håper det kommer neste uke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8981 Skrevet September 2, 2011 Skjer her i kveld? Kjeder meggggggg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8982 Skrevet September 2, 2011 ut å rægga lite hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8983 Skrevet September 2, 2011 ut å rægga lite hehe hen da?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8984 Skrevet September 2, 2011 hamar det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8985 Skrevet September 2, 2011 Får se om vi kanskje tar turen: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8986 Skrevet September 2, 2011 hamar det Evt Romedal og dit vi skal så hjem igjen? Lyst på en kjøretur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8987 Skrevet September 2, 2011 Evt Romedal og dit vi skal så hjem igjen? Lyst på en kjøretur? Kim Rune kjæm seg ikke til romedal...er for dårlig vei bortover der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8988 Skrevet September 2, 2011 Kim Rune kjæm seg ikke til romedal...er for dårlig vei bortover der Du kjøre oss da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8989 Skrevet September 2, 2011 Du kjøre oss da? Jeg kjører Skoda...tror du min går du ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8990 Skrevet September 2, 2011 Jeg kjører Skoda...tror du min går du ell? Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8991 Skrevet September 2, 2011 Ah GT5 med ratt og pedaler + S4 98" med 550 hester og passe lav = konge morro drifting Meh, må ta og gå over bremsekalipteren min bak på venstre sia, lukta bra brent derfra og brant meg på felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8992 Skrevet September 2, 2011 Sjekk håndbrekket ditt også Daniel, det hang bittelitt på bilen min i vinter. Kom på jobb så røyk det ut av venstre bakhjul pga snø og vann som kom i kontakt med felgen og bremsen.. Da var det håndbrekket som ikke løste seg helt av på den sia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8993 Skrevet September 2, 2011 Rolf:23011 Moulton Pkwy, Suite J4 Laguna Hills, CA 92653-1233 Jetcarrier.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8994 Skrevet September 2, 2011 Fi fadir.. 600 sider her nå..! Og tråden er ikke ett år gammel engang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8995 Skrevet September 2, 2011 Sjekk håndbrekket ditt også Daniel, det hang bittelitt på bilen min i vinter. Kom på jobb så røyk det ut av venstre bakhjul pga snø og vann som kom i kontakt med felgen og bremsen.. Da var det håndbrekket som ikke løste seg helt av på den sia. Joda, kan så klart være det også, hjulager også, men de lager jo gjerne noen fæle lyder før de begynner og gå varme. Skal bort i mårra (dag) så får se litt der på Søndag, virker som at problemet med at kalipterne henger seg er ganske vanlig på audi, sikkert flere merker også, men har fler i familien som må gjøre det vertfall 1 gang i året, så får tru det er det, finner jo fort ut av det når får begynt og sett litt på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8996 Skrevet September 2, 2011 Fi fadir.. 600 sider her nå..! Og tråden er ikke ett år gammel engang.. Veit ikke om det er imponerende eller patetisk, jeg, eller kanskje begge deler? Såklart bare tull:p Tråden har vært en hit uten like - ikke noe å si på det:) Btw, Volkswagen og Audi har laget bakkalipere som henger fra de begynte å lage skivebremser bak, så ikke overraskende om det er kaliperen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8997 Skrevet September 2, 2011 Er det ikke girling eller noe som lager de? Og at de samme kalipperne er i bruk på andre merker også? Jeg kjøpte vertfall sånn rep.sett til kalipperne mine, og de var merket med Citrôen Berlingo ettellerannet utenpå eska.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8998 Skrevet September 3, 2011 Er det ikke girling eller noe som lager de? Og at de samme kalipperne er i bruk på andre merker også? Jeg kjøpte vertfall sånn rep.sett til kalipperne mine, og de var merket med Citrôen Berlingo ettellerannet utenpå eska.. Er vel bosch? Det som blir solgt hos meca mener jeg. 1970 pr stykk els. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8999 Skrevet September 3, 2011 Jaja, da var det en kompis som klarte å fylle bensin på dieselbilen min! Kjørte så til den stoppa.. en jeg snakka med sa det kunne fikses selv, noen som har gjort det før? Måtte gjøre noe med pumpa og tømme tanken og bytte filter visst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9000 Skrevet September 3, 2011 På passaten..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...