Anbefalte innlegg

Men fiii fadir som det har regna i kveld da..! Trodde de flomvarselgreiene var litt "bedre føre var"-ting jeg, for det regna da ikke så verst i går og i natt.. Men det har jo tatt av litt i kveld da.. :D

Menneh, fire morninger på jobb bare nå så er det helg igjen! haha..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japps, det er meg. Ny innflyttet til Ridabu.

Re: Gullfarget, BBS RM med en kantkjørt felg, Rallyefront med gule lykter, to breddere som henger løst og takrenne på taket som holder på å poppe av bak. Det er min bil i et nøtteskall akkurat nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fiii fadir som det har regna i kveld da..!

Menneh, fire morninger på jobb bare nå så er det helg igjen! haha..!

Ja fy steike.... vurdere å sjøsette båt i hagen snart...

Fire morninger på meg også, så bærer det avsted til Gatebiltreffet på rudskogen torsdag kveld.

Flere som skal dit i helgen eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fire morninger på meg også, så bærer det avsted til Gatebiltreffet på rudskogen torsdag kveld.

Veldig lyst, men i det været her er det vel ikke så mye vits ;) Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japps, det er meg. Ny innflyttet til Ridabu.

Re: Gullfarget, BBS RM med en kantkjørt felg, Rallyefront med gule lykter, to breddere som henger løst og takrenne på taket som holder på å poppe av bak. Det er min bil i et nøtteskall akkurat nå.

aha :P såg ganske råå ut å møte!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig lyst, men i det været her er det vel ikke så mye vits ;) Hehe.

glad jeg skal bo i campingvogn hvertfall :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha :P såg ganske råå ut å møte!

Hvor møtte jeg deg da? : smil :

Funker helt fjell, trenger seg litt pleie, etter 100 mil på veien de siste 2 ukene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hamar for noen dager siden og etter E6 for noen dager siden :P må si den så rimelig lav ut :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fire kvelder på meg så er det helg:) gleder meg allerede:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hamar for noen dager siden og etter E6 for noen dager siden :P må si den så rimelig lav ut :D

åh. haha, du får hilse neste gang. Jeg er så sykt opptatt av huller i veien, så får sjeldent med meg bilene som kommer imot.

Den er lav nokk, men kan fint skrues ned noen cm til om jeg har lyst da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ska jeg gjør ;) hehe ser den altså, kan ikke skryte av veiene akk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahah, strømmen i hele nabolaget har gått :D

Kjørte forresten etter Ola gjennom Br.dal i sta, da var det så bløtt at kumlokka sto i været pga vannet : O

I sta? Ved 8-halv 9 tia?:) Låg du etter meg med a4`n?:) Var små mye vatten der ja: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg logger ut til helg kl.14 på torsdag, og så går ferden via kr.sand og stavanger til bergen.

hotellhelg der med frøkna, så gleder meg til ei god helg. skjønt logikken i det å oppsøke bergen når en er lei regnet her borte holder vel ikke stikk.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ska jeg gjør ;) hehe ser den altså, kan ikke skryte av veiene akk :P

Er bedre enn vestlandsveiene!

Men, burde kanskje strekkes på litt mer gummi her nede, 195/45-15 på 9" felg gjør at man må kjøre forsiktig her også.

Ble stoppet rett før bruen over dammen her, av politiet, og de klødde seg litt i hodet før de spurte meg om felgene var godkjent i vognkortet. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I sta? Ved 8-halv 9 tia?:) Låg du etter meg med a4`n?:) Var små mye vatten der ja: klø :

Kom etter dere når dere svingte ut av parkeringshuset ellerno :)

Kjørte stor sprinter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom etter dere når dere svingte ut av parkeringshuset ellerno :)

Kjørte stor sprinter :)

Den ja:D Kjørte den du ja:) Da husker jeg deg:) Faen for ett vær!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, ja : O

Da kom forresten strømmen tilbake! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glad jeg skal bo i campingvogn hvertfall :P

Ja, det hørtes ikke feil ut:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble stoppet rett før bruen over dammen her, av politiet, og de klødde seg litt i hodet før de spurte meg om felgene var godkjent i vognkortet. : rolleyes

Hvordan gjikk det da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjikk det da? :P

Han sa ikke annet at jeg burde dra til biltilsynet å få de godkjent i vognkortet.

Og at han egentlig ikke brydde seg om hva som sto på bilen, fordi det var ikke hans felt.

Så ønsket jeg han en god dag, og dro fort derifra. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg logger ut til helg kl.14 på torsdag, og så går ferden via kr.sand og stavanger til bergen.

hotellhelg der med frøkna, så gleder meg til ei god helg. skjønt logikken i det å oppsøke bergen når en er lei regnet her borte holder vel ikke stikk.. hehe

Trur itte det er nå snarveg å kjøre Hamar-Kristiansand-Stavanger førr å kåmmå tell Bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha :D takk som fant klokka mi :D

Tror forøvrig ikke jeg har vært så dritings før i hele mitt liv! :P

Finner lønn a? :P Flaks at jeg gikk og hentet den, var en som hadde mistet en annen klokke, og var på vei til og få din.

Så han så nok klokka di ligge på hylla og prøvde og beskrive den. Så værsegod :) Hehe, artig at du ble så glad da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner lønn a? :P Flaks at jeg gikk og hentet den, var en som hadde mistet en annen klokke, og var på vei til og få din.

Så han så nok klokka di ligge på hylla og prøvde og beskrive den. Så værsegod :) Hehe, artig at du ble så glad da :D

Ja, driiiiit flaks :D helt konge! Du skulle fått maaaasse i finnerlønn, hadde jeg bare hatt noe å gi ;) Hehe!

Har ikke betalt noe for klokka selv, men hadde uansett vært rimelig kjett å miste den mtp verdi :P

Igjen; tuuuuusen hjertelig takk, Ørjan :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, driiiiit flaks :D helt konge! Du skulle fått maaaasse i finnerlønn, hadde jeg bare hatt noe å gi ;) Hehe!

Har ikke betalt noe for klokka selv, men hadde uansett vært rimelig kjett å miste den mtp verdi :P

Igjen; tuuuuusen hjertelig takk, Ørjan :D

Det går bra :) Jeg tulla, yte service er viktig vettu :) Tror du var fornøyd med den :P Mista selv klokka mi en gang, på jobb :P Koster ikke like mye som din. Men 7k er dyrt nok i tillegg at det var bursdagsgave fra dama.

Så jeg ble ganske happy da bartenderen spurte om noen hadde mistet klokka i all "dansingen" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går bra :) Jeg tulla, yte service er viktig vettu :) Tror du var fornøyd med den :P Mista selv klokka mi en gang, på jobb :P Koster ikke like mye som din. Men 7k er dyrt nok i tillegg at det var bursdagsgave fra dama.

Så jeg ble ganske happy da bartenderen spurte om noen hadde mistet klokka i all "dansingen" :P

Ja, veldig kjedelig å miste ting! Du yter MEGET god service :D mange kunne sagt nei, og tatt klokka selv :)

Sykt flaks ihvertfall :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.