Anbefalte innlegg

Kan jo ha 16" på ene sia og 15" på andre sia.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurt! Er jo bare å kompansere med profilen på dekka det! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller sette 16" bak og 15" foran, det var jo så jævla stilig med skikkelig stuk på 80-tallet, skal det være retro så skal det være retro.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurt! Er jo bare å kompansere med profilen på dekka det! :)

Har du kantet Adrian?

Hvor mye skal du ha for alle 4? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kantet Adrian?

Hvor mye skal du ha for alle 4? :)

Jeg har knust 2 tønner.

Driver ikke med kantkjøring, det er for pyser :P

Mener å huske du ville bytte likt, men det var vel før mine hadde sprekk i tønna :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har knust 2 tønner.

Driver ikke med kantkjøring, det er for pyser :P

Mener å huske du ville bytte likt, men det var vel før mine hadde sprekk i tønna :P

mja, ville jo det da.

Men med sprekk, så frister det ikke like mye mer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo kantkjørt dine! hehe :P

Bare ene fremme, og nå blir det bestillt 2 x 3.5" kant, til å ha bak.

Og da flytter jeg 3" kanten bak frem.

Blir et fint vinterprosjekt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, vist noen har lyst på felgene, og gir meg nokk penger til et par TH-Lines, så sier jeg ikke nei til det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal reinstallere pc'en i kveld. Hva er normalt å ta backup av bortsett fra mail? Har nesten ingen "brukerfiler" ellers?

Hva pleier dere å ta backup av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder, mail og dokumenter. thats it. Men alt det der har jeg på andre harddisker enn systemdisken, så jeg bare formaterer og presser play på turbotapen så blir det bare stas :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har en del favoritter,så er det lurt og kopiere den mappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal jeg fortelle dere en historie fra virkeligheten. Hvordan jeg kan vite at det virkelig har hendt? Jo, for det er meg det hele handler om..

Altså, det har seg slik at jeg bruker briller, eller nå for tiden linser. Grunnen til at jeg begynte med briller var at kompiser "mobba" meg når vi satt på kroer og slikt rundt omkring(jeg kjørte jo trailer, så litt kroer rundt omkring ble det..) og vi skulle liksom smugtitte på kvinnfolk som kom inn i lokalet. Grunnen til mobbinga var nok det at jeg myste litt vel mye, så det var visst ikke så mye smugtitting fikk jeg forståelsen av..

Vel, vertfall dro jeg meg til optiker, og briller ble det! Og for en opplevelse! Jeg mener, det var som natt og dag! Jeg husker jeg sto og titta ut vinduet hos optikern og bytta på å ha brillene på og av, og uten briller slik jeg var vant til så så jeg jo skogen litt borti høgget der, men jeg så ikke trærne, bare de forskjellige nyansene av grønnt ettersom tresortene vekslet liksom. Men med brillene så så jeg plutselig trærne også!! Åh for en opplevelse! Jeg tenkte at noen større O-HOI-opplevelse skulle jeg vel ikke oppleve!!

Vel, den antagelsen skulle vise seg å være feil, skikkelig feil.. For som noen få kanskje husker, så er/var jeg glad i å tute og vinke på søte flickor langs vegen(ref. tråden "Jeg tuta" hvor jeg vel ble truet med knekte armer og ben, hehe..), og med den kjøringa jeg hadde på den tiden så lasta jeg til samme tidspunkt hver morgen(ikke hver morgen, men hver morgen jeg sto og skulle laste der), og var ferdig lastet slik at når jeg kjørte fra Ørebro om morran, så passerte jeg masse skoleungdom som skulle til skolen, og jeg tuta og vinka selvfølgelig der det så ut som det var söta flickor, og de aller fleste vinka tilbake, og jeg ble glad i hjertet mitt og den dagen var reddet.. :)

Men på den ene faste buss-stoppen sto det en litt langhåra blond jente som jeg aldri helt forsto meg på, ho vinka aldri tilbake.. Jaja tenkte jeg, det får vel jeg gi faen i, driver jeg på lenge nok så får jeg vel en eller annen reaksjon tenkte jeg..

Nå som jeg derimot hadde fått meg briller så fant jeg ut at verden var ikke helt så vakker som det jeg gikk rundt og trodde, opptil flere av de jentene jeg før hadde syntes var så søte var nå blitt sånn "sådär"-tilfeller av det østrogenbefengte kjønnet, men jeg tenkte at det var da ingen grunn til å slutte å gi de en god start på dagen, så jeg tuta og de vinka tilbake, hyggelig!

Men.. Når jeg kom til den jenta med litt langt blondt hår, så skulle det vise seg at fra denne dagen skulle tutinga opphøre.. Og vet dere hvorfor? Jo, for der sto det en 15-17år gammel GUTT med halvlangt blondt hår og armyboots.. HELL YEAH! Plutselig skjønte jeg alt, kabalen gikk opp, 2+2 ble plutselig 4..

Så moralen er, om du myser litt mye eller ser litt dårlig i mørket, gå til optiker..! Tenk bare hvilke konsekvenser dette kunne fått om jeg en kveld måtte tatt døgnhvil ved der han gutten gikk til bussen og han hadde kjent igjen trailern.. Tenk om jeg hadde glemt å låse dørene, han kunne jo tent på hele jævla trailern, han kunne stukket meg med kniv, eller enda værre han kunne kommet og krøpi inntil den hårete bamseryggen min!!! Åh herre!! Takke faen for at jeg kom meg til optiker i tide!

Gjør det rette selv også, unngå katastrofene, se hva du driver med!

-Stig Arne-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal jeg fortelle dere en historie fra virkeligheten. Hvordan jeg kan vite at det virkelig har hendt? Jo, for det er meg det hele handler om..

Altså, det har seg slik at jeg bruker briller, eller nå for tiden linser. Grunnen til at jeg begynte med briller var at kompiser "mobba" meg når vi satt på kroer og slikt rundt omkring(jeg kjørte jo trailer, så litt kroer rundt omkring ble det..) og vi skulle liksom smugtitte på kvinnfolk som kom inn i lokalet. Grunnen til mobbinga var nok det at jeg myste litt vel mye, så det var visst ikke så mye smugtitting fikk jeg forståelsen av..

Vel, vertfall dro jeg meg til optiker, og briller ble det! Og for en opplevelse! Jeg mener, det var som natt og dag! Jeg husker jeg sto og titta ut vinduet hos optikern og bytta på å ha brillene på og av, og uten briller slik jeg var vant til så så jeg jo skogen litt borti høgget der, men jeg så ikke trærne, bare de forskjellige nyansene av grønnt ettersom tresortene vekslet liksom. Men med brillene så så jeg plutselig trærne også!! Åh for en opplevelse! Jeg tenkte at noen større O-HOI-opplevelse skulle jeg vel ikke oppleve!!

Vel, den antagelsen skulle vise seg å være feil, skikkelig feil.. For som noen få kanskje husker, så er/var jeg glad i å tute og vinke på søte flickor langs vegen(ref. tråden "Jeg tuta" hvor jeg vel ble truet med knekte armer og ben, hehe..), og med den kjøringa jeg hadde på den tiden så lasta jeg til samme tidspunkt hver morgen(ikke hver morgen, men hver morgen jeg sto og skulle laste der), og var ferdig lastet slik at når jeg kjørte fra Ørebro om morran, så passerte jeg masse skoleungdom som skulle til skolen, og jeg tuta og vinka selvfølgelig der det så ut som det var söta flickor, og de aller fleste vinka tilbake, og jeg ble glad i hjertet mitt og den dagen var reddet.. :)

Men på den ene faste buss-stoppen sto det en litt langhåra blond jente som jeg aldri helt forsto meg på, ho vinka aldri tilbake.. Jaja tenkte jeg, det får vel jeg gi faen i, driver jeg på lenge nok så får jeg vel en eller annen reaksjon tenkte jeg..

Nå som jeg derimot hadde fått meg briller så fant jeg ut at verden var ikke helt så vakker som det jeg gikk rundt og trodde, opptil flere av de jentene jeg før hadde syntes var så søte var nå blitt sånn "sådär"-tilfeller av det østrogenbefengte kjønnet, men jeg tenkte at det var da ingen grunn til å slutte å gi de en god start på dagen, så jeg tuta og de vinka tilbake, hyggelig!

Men.. Når jeg kom til den jenta med litt langt blondt hår, så skulle det vise seg at fra denne dagen skulle tutinga opphøre.. Og vet dere hvorfor? Jo, for der sto det en 15-17år gammel GUTT med halvlangt blondt hår og armyboots.. HELL YEAH! Plutselig skjønte jeg alt, kabalen gikk opp, 2+2 ble plutselig 4..

Så moralen er, om du myser litt mye eller ser litt dårlig i mørket, gå til optiker..! Tenk bare hvilke konsekvenser dette kunne fått om jeg en kveld måtte tatt døgnhvil ved der han gutten gikk til bussen og han hadde kjent igjen trailern.. Tenk om jeg hadde glemt å låse dørene, han kunne jo tent på hele jævla trailern, han kunne stukket meg med kniv, eller enda værre han kunne kommet og krøpi inntil den hårete bamseryggen min!!! Åh herre!! Takke faen for at jeg kom meg til optiker i tide!

Gjør det rette selv også, unngå katastrofene, se hva du driver med!

-Stig Arne-

HAHAHAHAHA :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1315251216.112143.jpg

Nom nom. Snart "ny" pc her nå. Tok fem min å installere Windows.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er golf 3 vr6 dyr i forsinkring for en 19åring med 40% bonus og 12000km i kjørelengde?: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er golf 3 vr6 dyr i forsinkring for en 19åring med 40% bonus og 12000km i kjørelengde?: )

Uten å ha sjekket så, ja :P

Vr6 + 19år = dyrt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det blir bøttestoler i a4'n til sommers : klø : Vant vist et par Sparco Srint stoler på ebay nå : rolleyes

Så jeg får krysse fingra å håpe på at det dukker opp noe etter hvert :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må høre i morra hos terra. Hadde vært artig da:D Er 17000kr i året alt for mye a?: ) det jeg får på gjensidige nettside: )

Edit: Denne som jeg lurer på:)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30474879

Såppas ja.. full kasko det da eller? Du får høre litt rundt på forskjellige selskaper.

Kjøpe ny bil? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]164167[/ATTACH]

Nom nom. Snart "ny" pc her nå. Tok fem min å installere Windows.

har du kjøpt ocz ssd disk,så kan du bare belage deg på plenty av blåskjermer,snakker av erfaring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.