#9151 Skrevet September 6, 2011 Hadde jeg bare hatt en jobb! Tar imot med TAKK!!! Hehe. Har litt lyst på det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9152 Skrevet September 6, 2011 Hadde jeg bare hatt en jobb! Tar imot med TAKK!!! Hehe. Jeg har, men er sykmeldt pga den jævla ryggen. Sliten blir jeg allikevel, for er stort sett i verkstedet og gjør ting jeg strengt tatt ikke burde ha gjort med ryggen min:p Hadde bare NIMI fått ut fingeren av ræva nå, så kanskje det hadde blitt bedre: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9153 Skrevet September 6, 2011 Og der var RSene solgt: gråter : Jaja, mer penger til Audien:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9154 Skrevet September 6, 2011 Grattis med salg av rims 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9155 Skrevet September 6, 2011 NIMI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9156 Skrevet September 6, 2011 HMmmmm..... http://www.ebay.com/itm/NEW-HPI-Savage-FLUX-HP-XL-2-4ghz-CUSTOM-UPGRADED-/260847397882?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3cbbb76bfa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9157 Skrevet September 6, 2011 NIMI? Jepp, NIMI. Skal få fysioterapi med spesifikke opptreiningsøvelser av ryggen for å prøve om det hjelper, om ikke må jeg operere:o Grattis med salg av rims Takk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9158 Skrevet September 6, 2011 Jeg er ryggoperert og har ikke hatt vondt i rygg en dag etter operasjonen.. Men klart, nå var det en akutt situasjon jeg havna i, men jeg var plaga med ryggen før "uhellet" også, men etterpå har jeg som sagt vært smertefri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9159 Skrevet September 6, 2011 Ja, jeg veit. Dag Bøsterud opererte ryggen på NIMI, og han er også kvitt alle plagene han hadde. Hadde vært jævlig digg å få en rygg som fungerer normalt igjen, ihvertfall:D Jeg har ikke noe akutt sånn som du hadde, men det blir jo hverken bedre eller verre - stangert helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9160 Skrevet September 6, 2011 da er vi flere som har jobb,men som ikke har lov til og jobbe,4. måneden jeg er sjukmeldt nå,nok engang prolaps,er hos fysio 2 ganger i uken,heldigvis på frikort nå,og trener selv 2-3 ganger i trimrommet på jobben. legen vil egentlig ikke opperere,da oddsen for og bli bedre,er rimelig lav,+ at det er rimelig sikkert at det har blitt muskulert i tillegg,og da er det kun trening som hjelper,om jeg ikke ble bedre utover høsten/vinteren,så blir det mulig et opphold på et opptreningssenter,og det er ikke noe kjære mor har jeg hørt,trener flere ganger om dagen der: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9161 Skrevet September 6, 2011 Jeg har egentlig ikke lov til stort, men noe må jeg jo gjøre for å ikke flyge på veggen her:p Legen min på NIMI ville operere, for det var jo det som var moro med jobben hans og derfor han hadde den utdanningen han har, men for min del håpet han at jeg ble bedre med opptreinging:D Morsom kar. Hør med fastlegen din om han kan ordne henvisning til NIMI, Stian, for der har de eksperter på alt mulig. Koster jo litt, men verdt det om man ikke vil gå sykmeldt i flere år. Tatt røntgen og MR, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9162 Skrevet September 6, 2011 tok mr hos unilab på hamar for litt over 1. måned siden,har time hos fastlegen igjen slutten av måneden,så får høre litt mere da. får bare trene så lenge,uten trening så blir det helt sikkert ikke bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9163 Skrevet September 6, 2011 mange som har dårlig rygg jeg må snart stikke at legen med min, å få tatt en sjekk på ryggen : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9164 Skrevet September 6, 2011 Beste medisinen er vel å gå litt turer i ulendt terreng, asfalt er døden vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9165 Skrevet September 6, 2011 mange som har dårlig rygg jeg må snart stikke at legen med min, å få tatt en sjekk på ryggen : p Ja, gå til legen fort, så du ikke ender opp som meg fordi du gir blaffen, Kim Rune - det er det faktisk ikke verdt:p Man feilbelaster så mye annet også, så til slutt sier det bare stopp. tok mr hos unilab på hamar for litt over 1. måned siden,har time hos fastlegen igjen slutten av måneden,så får høre litt mere da. får bare trene så lenge,uten trening så blir det helt sikkert ikke bedre. Før du skal til NIMI - om du skal dit - så får du få Unilab til å brenne en CD med bildene, hvis du ikke alt har fått gjort det:) Tja, jeg fikk beskjed om at å gå til vanlig fysioterapi ikke gjorde noen ting for de problemene jeg har, ihvertfall, for fysio ble for generelt og uspesifikt for meg. Her var det kun tilrettelagte øvelser som kunne hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9166 Skrevet September 6, 2011 da var jeg 529.321 kr fattigere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9167 Skrevet September 6, 2011 Så du hadde så mye penger på bok? Kred! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9168 Skrevet September 6, 2011 Ja, gå til legen fort, så du ikke ender opp som meg fordi du gir blaffen, Kim Rune - det er det faktisk ikke verdt:p Man feilbelaster så mye annet også, så til slutt sier det bare stopp. er akk det jeg ha gjort lenge! drøya den å drøya den, men nå ha den vært ille ei uke så må stikke dit når jeg er på dombås igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9169 Skrevet September 6, 2011 Sliter litt med at bremsetromlene mine henger bak på bilen min.. Er det bare å sprute på litt smøremiddel så blir det bra igjen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9170 Skrevet September 6, 2011 er akk det jeg ha gjort lenge! drøya den å drøya den, men nå ha den vært ille ei uke så må stikke dit når jeg er på dombås igjen Ja, og det er ikke bra:p Plutselig får du den smellen, og det er ikke like bra. Ellers, skjer det noe rundt om? Blåser og er drittvær på Skreia ihvertfall: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9171 Skrevet September 6, 2011 Ja, og det er ikke bra:p Plutselig får du den smellen, og det er ikke like bra. Ellers, skjer det noe rundt om? Blåser og er drittvær på Skreia ihvertfall: klø : Det er sant her er det Hjelp han pusser opp på tv Edit: blåser og regner her på biristrand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9172 Skrevet September 6, 2011 utslitte ankler og plattfot er ikke akkurat kjempebehagelig det heller 10bolter og ei plate på 15cm i ene beinet hjelper ikke på det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9173 Skrevet September 6, 2011 Nei, vi er noen skrøpelige folk i dette lokallaget, gitt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9174 Skrevet September 6, 2011 hahaha jaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9175 Skrevet September 6, 2011 Gleder meg til "I kveld med Ylvis" begynner jeg - tror det blir dritbra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...