#9176 Skrevet September 6, 2011 Ja, og det er ikke bra:p Plutselig får du den smellen, og det er ikke like bra. Ellers, skjer det noe rundt om? Blåser og er drittvær på Skreia ihvertfall: klø : Ikke det beste været her heller. Var fint nokk til å gå ut å ta seg en røyk, og se etter hvorfor eksosen lager klirrelyder. btw. Noen som har et godt forslag til å feste g60 breddere med, har testet tech7, siger ned nesten med en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9177 Skrevet September 6, 2011 Jeg har ihvertfall kun brukt Tec7 eller Sikaflex når jeg har festet breddere, og de har aldri siget noe. Bare å rengjøre godt på bredderen og på bua, så skal det fungere fjell:) Jeg brukte tynner for å rengjøre sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9178 Skrevet September 6, 2011 Kanskje det hender fordi mine skjermer er kuttet ganske mye, så mindre festepunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9179 Skrevet September 6, 2011 aldri limt fast breddere før har hatt igjen 4 skrurer i hver hjulbue. men har limt g60 skjørtene, tec7 funka jo knall der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9180 Skrevet September 6, 2011 bredderne på passaten er festa med lim fra biltema sitter som fjell de (untaket av den ene der jeg var tom for lim halvveis ;p) finnes ikke igjen noen plass å skru dem da jeg måtte "valse" ganske grovt for å få på ATS hjula med spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9181 Skrevet September 6, 2011 Kanskje det hender fordi mine skjermer er kuttet ganske mye, så mindre festepunkt. Ja, din gikk vel med 18"ere, så sier seg selv at man må voldta buene massivt for at det skal gå Du får ikke festet bredderene i en skrue eller to nederst i bua, heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9182 Skrevet September 6, 2011 Ja, din gikk vel med 18"ere, så sier seg selv at man må voldta buene massivt for at det skal gå Du får ikke festet bredderene i en skrue eller to nederst i bua, heller? japps, dessverre. Tenkte skruing skulle være siste utfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9183 Skrevet September 6, 2011 Sitter jo originalt med popnagler, så det er jo ikke noe stress:) Bare å kline på litt Tec7 der du skrur de også, så slipper man at rusta tar overhånd bak der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9184 Skrevet September 6, 2011 Sitter jo originalt med popnagler, så det er jo ikke noe stress:) Bare å kline på litt Tec7 der du skrur de også, så slipper man at rusta tar overhånd bak der. de er festet med poppnagler under, men sliter med at de glir av buene. Fordi de nesten er bortkappet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9185 Skrevet September 6, 2011 noen som vil ha akvarie juvel visen 260 l 5000 kr dette er billig er vel brukt nermere 20 000 kr med alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9186 Skrevet September 6, 2011 de er festet med poppnagler under, men sliter med at de glir av buene.Fordi de nesten er bortkappet. Ja, da må du pent bare prøve å lime det igjen, enten med det samme limet eller Sikaflex for å se om det blir bedre. Sett folk som har kappet jævlig mye på Vortex f.eks, og der har de da ikke glidd av igjen. Den svarte 16v'en jeg hadde sist sommer, der kappet jeg også bort mye, og det løsnet ikke enda jeg subbet litt og hadde bra med senk. Savner den litt, sånn egentlig:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9187 Skrevet September 6, 2011 Tror forøvrig de to siste RSene mine ble solgt i stad også Da har jeg plutselig bare Rennsportene igjen, men de blir ikke solgt (ikke enda ihvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9188 Skrevet September 6, 2011 Ja, da må du pent bare prøve å lime det igjen, enten med det samme limet eller Sikaflex for å se om det blir bedre. Sett folk som har kappet jævlig mye på Vortex f.eks, og der har de da ikke glidd av igjen. Den svarte 16v'en jeg hadde sist sommer, der kappet jeg også bort mye, og det løsnet ikke enda jeg subbet litt og hadde bra med senk. Savner den litt, sånn egentlig:( Skjønner godt at du savner den . hehe. gi meg 2 min, så skal jeg gå ut å ta et bilde av jævelskapet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9189 Skrevet September 6, 2011 Ikke verdens peneste, men den var hel og pen til å ha gått langt:) Gjør det, så kanskje man finner ut noe klokt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9190 Skrevet September 6, 2011 Skal ikke rare festepunktet til for at de breddera skal sitte, gjelder bare å gjøre reint ordentlig før liming også må du la limet få herde ordentlig før du tar ibruk bilen Jeg brukte tec7 og tvinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9191 Skrevet September 6, 2011 Jeg har som regel brukt Sika til å lime med, og teip til å holde bredderne på plass til limet er herdet. Det er egentlig ikke noe hokus-pokus, sett at hjulbuen ikke er heeeeeelt borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9192 Skrevet September 6, 2011 Ble litt dårlig kvalitet, siden jeg bruker mobilen. Lighteren ligger nesten helt inntil. Tvinger jeg skulle hat, men det har jeg ikke her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9193 Skrevet September 6, 2011 Ser ikke noe bilde, men det er jo Biltema på Hamar, Fredrik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9194 Skrevet September 6, 2011 hehe, ser det selv tester nå da: http://i286.photobucket.com/albums/ll114/0rgasmatr0n/IMAG0162.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9195 Skrevet September 6, 2011 Jeg ser ikke at det skal være noe problem å lime der, ihvertfall:) Omtrent sånne mine så ut på det "verste" også. Vask med tynner først, så Sikaflex. Holder det ikke denne gangen, så får du pusse over bredderen under og hjulbuen med 200-papir, så får limet litt bedre feste. Men subber det mye bak hos deg, og kjører du laaavt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9196 Skrevet September 6, 2011 Nei, subber ikke bak eller fremme. er heller ikke noe særlig lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9197 Skrevet September 6, 2011 Da kan jeg ikke se noen annen grunn til at de siger enn at det ikke ble rengjort godt nok sist gang du limte, eller at det ikke var nok lim:) Sikaflex selger jo Europris for en skarve 100-lapp, og billig tynner har Biltema: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9198 Skrevet September 6, 2011 Da kan jeg ikke se noen annen grunn til at de siger enn at det ikke ble rengjort godt nok sist gang du limte, eller at det ikke var nok lim:) Sikaflex selger jo Europris for en skarve 100-lapp, og billig tynner har Biltema: ja : hmm. Da tar vi å prøver igjen. Forresten, noen som kan noe om digifz her? Kjøpte en digifz, komplett. Da jeg kjøpte rallyefront. Er der noe mulighet for å teste denne, uten å montere den i bil? Har sett litt rundt på nett, men sidene som blir linket til er døde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9199 Skrevet September 6, 2011 Står vel noe om dette på A2resource, om jeg ikke tar feil. Hvis ikke kan du sende en PM til VDub2625 på Vortex, så kan han mest sannsynlig gi deg svar (samme som har laget hjemmesiden jeg har linket til). Ellers har du Jan Erik Nettum på dette forumet som veit litt om Digfiz også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9200 Skrevet September 6, 2011 Står vel noe om dette på A2resource, om jeg ikke tar feil. Hvis ikke kan du sende en PM til VDub2625 på Vortex, så kan han mest sannsynlig gi deg svar (samme som har laget hjemmesiden jeg har linket til). Ellers har du Jan Erik Nettum på dette forumet som veit litt om Digfiz også Takktakk. Kveldskos: http://vimeo.com/18864923 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...