Anbefalte innlegg

Jeg brukte rutelim på jobben på bredderene på vr6`n hans bror. Jeg la rutelimprimer først så det skullle sitte bedre. Funker fett det og er det beste synes jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som ikke har internett fra Eidsiva nå? Fungerer ikke her, så mistenker at det er uværet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som ikke har internett fra Eidsiva nå? Fungerer ikke her, så mistenker at det er uværet.

Uvær?

Du har aldri vært på vestlandet under storm hører jeg. : haha :

det er uvær :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke, faktisk, men ser at det bare er en mild høstbris her nå i forhold:p

Eidsiva funker på andre sia:D

Sikkert du som har hacket nettet mitt, da, for å få bedre nett selv: dum :

Telefonen sitt 3G nett er ikke akkurat det kjappeste, men dokumenter om 11. September på NRK2 nå, så da får jeg se på det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var RSene solgt: gråter : Jaja, mer penger til Audien:D

Det gikk jaggu fort! :) Godt å se at noen fortsatt skjønner hva det koster å pusse opp rs med nye ringer og alt som hører til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det gikk grådig fort. 6stk RS solgt på under ett døgn:p Gikk ikke i tap, men fikk igjen like mye som jeg håpet på - men da har jeg desto flere penger til GTen: rock : Også er det jo fint når de blir borte så fort.

Det koster, ja, men ikke siste gangen jeg pusser opp felger:) Det er jo knallmoro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som veit om en 1.6 td motor til salgs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det gikk grådig fort. 6stk RS solgt på under ett døgn:p Gikk ikke i tap, men fikk igjen like mye som jeg håpet på - men da har jeg desto flere penger til GTen: rock : Også er det jo fint når de blir borte så fort.

Det koster, ja, men ikke siste gangen jeg pusser opp felger:) Det er jo knallmoro.

Hehe..det er ikke dårlig, nei.

Det er dyrt, men ja - det er samtidig utrolig moro :)

Ja, den GT'n blir det morsomt å følge med på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morra legger vi ut på en liten helgetur på drøye 1450kilometer.. :D Hohoi! Håper grevlingen tåler det da! hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få ut en tråd og bildedr av gt da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trivlig vær og sitte inne og se ut på. sitter og gru meg for kommer en og ser på audien etterpå. er stygt redd den forsvinner fra gården og det blir stående igen en anden :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trivlig vær og sitte inne og se ut på. sitter og gru meg for kommer en og ser på audien etterpå. er stygt redd den forsvinner fra gården og det blir stående igen en anden :-(

Hva blir stående igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jobb :P Men nå skal jeg snart hjem..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg silker på vr6, så. Noen som kjøper passat?! gi bud!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en tyggis å en dong ?

får jeg passaten da ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, kop! Skal ha mer enn det for den da!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter selv å sikler på bil.

Om noen gir meg 60k for jetta'n, så blir det Corrado Lysholm for alle penga!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.