#9226 Skrevet September 7, 2011 Har så lyst på vr6. Kanskje med drift på flere hjul; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9227 Skrevet September 7, 2011 Rado kunne lett hatt meg en Rado vr6!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9228 Skrevet September 7, 2011 På brakka på fetsund å venter på siste arbeidsdag... Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9229 Skrevet September 7, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29950439 ahh, frister denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9230 Skrevet September 7, 2011 sitter å venter på tv og internett skal bli lagt inn 15 dager sia jeg bestilte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9231 Skrevet September 7, 2011 Forresten, om noen er interesserte, siden jeg ikke har penger til slikt nå. Jeg snakket med Marco Paulsen. Han skal selge noen RS, felger. "Hei. Jeg har nå bestemt meg for å starte å selge ting i deler. Er du interessert i å komme med et seriøst bud på BBS RS`ene? BBS RS Tror det er 8,5X16" 5/130 sånn dem er nå. Følger med SCC adapter til 4x100. 2stk dekk som er kjørt tur retur våler og 2stk som har vært kjørt til og fra et par treff, 215/40 R 16 Pirelli P Zero Nero. Har også litt reservedeler som følger med fra et sett som ikker er pusset opp: 4 innerringer, 2 med sprekk, 2stk for å lage 8x16" felg. 4 stygge utterringer 4 stjerner med boltsirkel 5/112. Jeg har hatt 2 sett å få felgene slik jeg villa ha dem. 1sett med 8x16" og 9x16" 5/130 fra porsche og 1 sett med 4stk 9x16 ET36 5/120 fra Opel. Marco Paulsen" Så, om noen har lyst på de. Her er en gylden mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9232 Skrevet September 7, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29950439 ahh, frister denne! Kjenner han som selger den. Nøye kar og godt vedlikeholdt. Og så gromt med lysholmer a gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9233 Skrevet September 7, 2011 Jeg silker på vr6, så. Noen som kjøper passat?! gi bud! Pris?? sitter å venter på tv og internett skal bli lagt inn 15 dager sia jeg bestilte... Leverandør gikk du for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9234 Skrevet September 7, 2011 Kjenner han som selger den. Nøye kar og godt vedlikeholdt. Og så gromt med lysholmer a gitt. eneste som ikke er bra på den, er det han har limt på panseret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9235 Skrevet September 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9236 Skrevet September 7, 2011 Hva blir stående igjen? da forsvant audin. og det står en bil at som drar på mere en 1 hjull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9237 Skrevet September 7, 2011 Simen har kjørt sprinter på jobb i dag Morsom bil i grunn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9238 Skrevet September 7, 2011 da forsvant audin. og det står en bil at som drar på mere en 1 hjull Og det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9239 Skrevet September 7, 2011 simen, deg jeg møtte i taxi idag ell går ? han helsa hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9240 Skrevet September 7, 2011 Noen som kan fortelle meg hva dette er for en type felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9241 Skrevet September 7, 2011 Noen som kan fortelle meg hva dette er for en type felger? Finnes mange sånne felgdesign av forskjellige produsenter, men HTN har jo en de kaller CL: Alvorlig kule felger, ihvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9242 Skrevet September 7, 2011 Finnes mange sånne felgdesign av forskjellige produsenter, men HTN har jo en de kaller CL: Alvorlig kule felger, ihvertfall;) Billige var de ihvertfall ikke £3,294.64 for 4 * 9"x15.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9243 Skrevet September 7, 2011 Fra Dubmeister, ja. Dette koster de direkte fra HTN, ihvertfall: 2,035.00 EUR = 15,449.18 NOK. Tror Dubmeister har drikki maling og driti forskaling om de forlanger det dobbelte av hva HTN gjør, gitt:p Mine HTN kostet ihvertfall ikke 28 000,- når jeg kjøpte de: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9244 Skrevet September 7, 2011 ligner på centerline felgene som var populære på us pro street bilene på 80/90 tallet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9245 Skrevet September 7, 2011 ingen som trenger litt bilstereo her? har en phoenix gold zpa 0.5,og en 12" hertz hxs 300d spl,og odessey pc1700 batteri får ikke brukt dette i golfen,så er like greit og kvitte seg med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9246 Skrevet September 8, 2011 Ingen som veit om en 1.6 td motor til salgs? Har en GTD golf stående om det er intersant:).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9247 Skrevet September 8, 2011 simen, deg jeg møtte i taxi idag ell går ? han helsa hvertfall Jeg møtte deg hvertfall i en sprinter i går og hilste Ikke taxi men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9248 Skrevet September 8, 2011 Har en GTD golf stående om det er intersant:).. Som virker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9249 Skrevet September 8, 2011 Espen. Rundt 40000/bud. Annonse kommer kanskje i kveld:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9250 Skrevet September 8, 2011 Ah, hadde vært midt i blinken for meg. Vil ha billigere pendlebil om dagen, kjører Hamar - Gjøvik hver dag nå, og da taper A3n seg så fort i verdi om jeg skal bruke den da Tipper passaten din blir solgt før jeg rekker å selge min x] Skal legge ut min sjøl i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...