#9251 Skrevet September 8, 2011 Skal ha deg i bakhue:-) lager annonse i kveld tenker jeg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9252 Skrevet September 8, 2011 Jeg finner ikke igjen tråden "vacn-ekspressen"??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9253 Skrevet September 8, 2011 ser ut som den er borte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9254 Skrevet September 8, 2011 Det er ingen tråd, men en egen del: http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9255 Skrevet September 8, 2011 Nydelig. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9256 Skrevet September 8, 2011 simen, deg jeg møtte i taxi idag ell går ? han helsa hvertfall Nope, det var ikke meg edit: Kan jo ha vært Eivind? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9257 Skrevet September 8, 2011 kansje det va han, hvilken bil kjøre han da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9258 Skrevet September 8, 2011 Goooo hælj!! Da stikker jeg på tur brom brom!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9259 Skrevet September 8, 2011 Kim Rune: Gidder du å åpne PSen din og modde litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9260 Skrevet September 8, 2011 ingen som vet om en variant squareback i grei prosjektstand? evt 72-73 Toyota celica ta22 ? (72 er vel å skyte litt i leggen da det er en ett års bil ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9261 Skrevet September 8, 2011 mads: kan gjør det når jeg kommer på pc igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9262 Skrevet September 8, 2011 Kim Rune: Gidder du å åpne PSen din og modde litt? Jeg kan gjøre et forsøk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9263 Skrevet September 8, 2011 Jaggu er je treg tell å legga tell og klyppe bort litt, men her er en videosnutt fra Nürburgring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9264 Skrevet September 8, 2011 Jeg silker på vr6, så. Noen som kjøper passat?! gi bud! en tyggis å en dong ? får jeg passaten da ? haha, kop! Skal ha mer enn det for den da! En tyggis og 2 donger da? Kan jo bli dyrt uten dong så du kan se på de som penger spart, og da får du jo mye for bilen din: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9265 Skrevet September 8, 2011 Dere PS-guruer(): Denne bilen skal senkes: Og få på noen bredda stålfelger: Burde være noen brukbare bilder og vinkler der - verre med bilder av bilen:p Vil se de i sølv, gull, lik farge som bilen, svart, koksgrå, samt andre interessante farger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9266 Skrevet September 8, 2011 Noen som vil ha hjul? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2388424#post2388424 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9267 Skrevet September 8, 2011 Jeg får unnskylde fordi det ble fort gjort, men holder på med middagen. Kan ta litt mer nøye etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9268 Skrevet September 8, 2011 (endret) Da var banefelger for neste sesong i boks Hentes neste uke. OEM Porsche Cayenne turbo 8x18" Tenkte å hente noen brukte gateslicks i dag, men var en som hadde ringt på de rett før meg Får hape han ikke dukker opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9269 Skrevet September 8, 2011 Leverandør gikk du for? eidsiva bredbånd, de må legge inn fiber til huset først, men rør ligger klart, er bare kabelen som mangler ttt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9270 Skrevet September 8, 2011 Jeg får unnskylde fordi det ble fort gjort, men holder på med middagen. Kan ta litt mer nøye etterpå. Se der, ja! Det så jo meget hyggelig ut:D Modd i vei når du har tid, og om du gidder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9271 Skrevet September 8, 2011 Se der, ja! Det så jo meget hyggelig ut:D Modd i vei når du har tid, og om du gidder:) Noen spesielle farger du vil teste på felgene? 13"? 15"? Noe mer som du vil ha på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9272 Skrevet September 8, 2011 Tja, gull, svart, sølv og lik farge som bilen:) Kan også bare prøve noen diverse farger, du som shopper. Rundt 14" et sted er det jeg er ute etter. Kun senk og felger i denne omgang:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9273 Skrevet September 8, 2011 Tja, gull, svart, sølv og lik farge som bilen:) Kan også bare prøve noen diverse farger, du som shopper. Rundt 14" et sted er det jeg er ute etter. Kun senk og felger i denne omgang:p der er ihvertfall 2 til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9274 Skrevet September 8, 2011 får bare opp knøttsmå bilder jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9275 Skrevet September 8, 2011 samma her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...