#9276 Skrevet September 8, 2011 bytt ut der det står thumb i linken med image 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9277 Skrevet September 8, 2011 Oslo - check Hotell - check Glass vin - check Snart middag på Big horn steakhouse - check Ahhh. Leva livet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9278 Skrevet September 8, 2011 simen, deg jeg møtte i taxi idag ell går ? han helsa hvertfall kommer straks ny tråd. fikk en utrolig hyglig mail fra takstmanden i dag også. hehe nå kan vi kansje håpe på garasj også vis markede er ening med takstmand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9279 Skrevet September 8, 2011 link til ny bilen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2388619&posted=1#post2388619 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9280 Skrevet September 8, 2011 Jeg lurer, brenner et hus opp eller ned ? hvor dum går det egentlig an å bli ? tar det veldig lang tid å kvele en sjiraff ? må man være bifil for å stille opp i kombinert ? hva er forskjellen på "kanskje" og kanskje ikke" ? er det straffbart å kvele motoren ? hvor tett står øynene når man er trangsynt ? hvor ofte er hvert øyeblikk ? går lynet fortere når det er oljet ? får arbeidsledige nattevakter dagpenger ? og hva skjer når man blir skremt halvt ihjel,to ganger..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9281 Skrevet September 8, 2011 går det virkelig an å ta noen på ordet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9282 Skrevet September 8, 2011 Er det bare jeg som synes Ralley lykter lyser crap? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9283 Skrevet September 8, 2011 Er det bare jeg som synes Ralley lykter lyser crap? Nei. Jeg kjørte på fjernlys i 3 uker grunnet defekt pære på nærlyset. INGEN blinket på meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9284 Skrevet September 8, 2011 Nei. Jeg kjørte på fjernlys i 3 uker grunnet defekt pære på nærlyset. INGEN blinket på meg.... hehe, da er vi i samme båt Adrian. de lyser ganske godt opp 2-4 meter foran bilen, men ikke mer en 25 vil jeg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9285 Skrevet September 8, 2011 4.2k for et komplett luftsett til mk2, er vell et kupp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9286 Skrevet September 8, 2011 4.2k for et komplett luftsett til mk2, er vell et kupp? Skal du ha adressen min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9287 Skrevet September 8, 2011 4.2k for et komplett luftsett til mk2, er vell et kupp? Tror det snarere er et dårlig sett:p Skal sjekke ut bildene når jeg kommer hjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9288 Skrevet September 8, 2011 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5419010-mk2-mk3-full-air-ride-setup må påberegnes litt ekstra i frakt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9289 Skrevet September 8, 2011 Noen som har noen bra tips om å plassere antenne til bil radion? ligger tydligvis ikke antenne kabel i bilen. kunne tenkt meg å montere en som ikke er synlig eventuelt. finnes det no muligheter tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9290 Skrevet September 8, 2011 Noen som skal til våler i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9291 Skrevet September 8, 2011 står over heller skifte turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9292 Skrevet September 8, 2011 står over heller skifte turbo om du finner deg en plass å stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9293 Skrevet September 9, 2011 er i boks men bli uten bukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9294 Skrevet September 9, 2011 er i boks men bli uten bukk høres nesten bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9295 Skrevet September 9, 2011 ja får da bytta så det bli litt mer futt også ha jeg fått tak i no slitedeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9296 Skrevet September 9, 2011 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5419010-mk2-mk3-full-air-ride-setup må påberegnes litt ekstra i frakt da De belgene så litt slitt ut, og veit om minst en her som har punktert belgene sine:p Ikke står det noe om hva slags fabrikat det er heller: klø : Takk for modding, selv om det ikke gjorde meg noe klokere på hva jeg skal velge:p Forøvrig natta nå om 5min, for jeg har drivi på i verksted frem til 04:00:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9297 Skrevet September 9, 2011 De belgene så litt slitt ut, og veit om minst en her som har punktert belgene sine:p Ikke står det noe om hva slags fabrikat det er heller: klø : Takk for modding, selv om det ikke gjorde meg noe klokere på hva jeg skal velge:p Forøvrig natta nå om 5min, for jeg har drivi på i verksted frem til 04:00:( Fungerer ikke ting som de skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9298 Skrevet September 9, 2011 hihi 5.12* camber bak _ETTER_ å ha heisa nesten 6cm lurer på hva det var når jeg kjørte på det laveste? men anyway så nekta apparatet å gi ut noe målinger på forstillinga mi så godkjenninga i dag ble avlyst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9299 Skrevet September 9, 2011 Noen som har noen bra tips om å plassere antenne til bil radion? ligger tydligvis ikke antenne kabel i bilen. kunne tenkt meg å montere en som ikke er synlig eventuelt. finnes det no muligheter tro? http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=17315132 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9300 Skrevet September 9, 2011 Er det bare jeg som synes Ralley lykter lyser crap? Det er h2 pærer i de. Så ja de lyser dårlig. Bygg om til BMW reflektor med h1 sokkel. Mine lyser helt villt bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...