#9301 Skrevet September 9, 2011 Det er h2 pærer i de. Så ja de lyser dårlig. Bygg om til BMW reflektor med h1 sokkel. Mine lyser helt villt bra. hmm. Har du en smart plass å kjøpe de reflektorene fra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9302 Skrevet September 9, 2011 Fungerer ikke ting som de skal? Hvilke ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9303 Skrevet September 9, 2011 Hvilke ting? div. ting, siden du er i verkstedet til kl 4 på natten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9304 Skrevet September 9, 2011 hmm.Har du en smart plass å kjøpe de reflektorene fra da? Må få tak i lykter fra e36 med linselys. Og det må være de runde reflektorene. Ligger info ute om ombygginga i et par tråder som har blitt laget tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9305 Skrevet September 9, 2011 div. ting, siden du er i verkstedet til kl 4 på natten Joda, fungerer nå Måtte flushe girkassa flere ganger ettersom jeg ikke var sikker på om det var riktig olje på den, så måtte jeg kjøre til olja var varm hver gang, bytte filter gjorde jeg, samme med bunnpannepakning på girkassa, og peile og peile olja. Tok lang tid, gitt, men nå det i orden: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9306 Skrevet September 9, 2011 http://www.ebay.de/itm/Felgen-BBS-E30-Rennsportfelgen-14-Zoll-4x100-/190531245424?pt=Auto_Felgen&hash=item2c5c8c1570#ht_632wt_1139 her er jo et lite varp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9307 Skrevet September 9, 2011 Joda, fungerer nå Måtte flushe girkassa flere ganger ettersom jeg ikke var sikker på om det var riktig olje på den, så måtte jeg kjøre til olja var varm hver gang, bytte filter gjorde jeg, samme med bunnpannepakning på girkassa, og peile og peile olja. Tok lang tid, gitt, men nå det i orden: ja : hmm, høres ikke så gøy ut, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9308 Skrevet September 9, 2011 http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=17315132 Takk for tipset Noe som skjer i kveld a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9309 Skrevet September 9, 2011 Takk for tipset Noe som skjer i kveld a? Hjemmelaget pizza med dama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9310 Skrevet September 9, 2011 Hjemmelaget pizza med dama Hørtes ikke dumt ut.. Men vi skulle vist ikke ha pizza i dag fikk jeg høre..Må vel kansje ut å lufte bilen i kveld å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9311 Skrevet September 9, 2011 Hørtes ikke dumt ut.. Men vi skulle vist ikke ha pizza i dag fikk jeg høre..Må vel kansje ut å lufte bilen i kveld å. lufte bil høres ikke dumt ut. Tviler litt på at jeg skal det idag, men man vet jo aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9312 Skrevet September 9, 2011 Jobbe nattevakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9313 Skrevet September 9, 2011 Får skru sammen igjen Audi'n veh.. Nye caliptere og klosser på begge sider bak vil gjøra seg det, begynt og bli vel varmt på felgene i det siste.. Lakkert og styrt litt på de nye, så sandblåst brakketta og lakkert de, nye klosser og glidepinner etc. Blir nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9314 Skrevet September 9, 2011 Nå har je vaske 2 biler så je er fornøyd på den fronten førr i dag. Helt jævlig å lakken på 80'n ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9315 Skrevet September 9, 2011 Hva tror mjøsafolket om motrobytte på jetta'n i vinter. 1.8 16v eller g60? Har mest lyst på g60, så bytte til lysholm når skattepengene kommer . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9316 Skrevet September 9, 2011 Hva tror mjøsafolket om motrobytte på jetta'n i vinter. 1.8 16v eller g60? Har mest lyst på g60, så bytte til lysholm når skattepengene kommer . Lysholm Lyst på Lysholm rado!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9317 Skrevet September 9, 2011 Lysholm Lyst på Lysholm rado!! JEG OGSÅ! Menmen, lysholm Jetta er vell like greit http://www.blocket.se/stockholm/Skruvkompressorsats__Vw__Audi__Universal_34644816.htm?ca=15&w=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9318 Skrevet September 9, 2011 JEG OGSÅ! Menmen, lysholm Jetta er vell like greit http://www.blocket.se/stockholm/Skruvkompressorsats__Vw__Audi__Universal_34644816.htm?ca=15&w=3 Ja, det blir kult det òg Var jo ikke så ille pris det der :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9319 Skrevet September 9, 2011 Ja, det blir kult det òg Var jo ikke så ille pris det der :-) skal så kjøres uten lyddemper til jeg blir lei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9320 Skrevet September 9, 2011 skal så kjøres uten lyddemper til jeg blir lei! Rå lyd høres ut som ei sirene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9321 Skrevet September 9, 2011 Rå lyd høres ut som ei sirene! Jepp . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9322 Skrevet September 9, 2011 Synes ble litt overkill den lyden jeg men Tøft uansett! Men herregud for noen scoops på den corradoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9323 Skrevet September 9, 2011 Noen som vet om en fin delebil med g60 motor og div. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9324 Skrevet September 9, 2011 Noen som vet om en fin delebil med g60 motor og div. : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9325 Skrevet September 9, 2011 : vinke : Haha, sant det! Kjiper'n det er litt langt til hamar:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...