#9351 Skrevet September 11, 2011 BB live nå ellers lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9352 Skrevet September 11, 2011 hehe. SIkkert ikke så dumt. Er vell ikke noen her rundtom som har en Audi 80 Takluke, som jeg kan stjele litt deler fra? Fra b4 eller eldre audi 80? svogeren min har vært å henta en audi 80 b4 i dag. mulig det var takluke på den skulle være dele bil tror jeg. så kan sjekke det opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9353 Skrevet September 11, 2011 Fra b4 eller eldre audi 80? svogeren min har vært å henta en audi 80 b4 i dag. mulig det var takluke på den skulle være dele bil tror jeg. så kan sjekke det opp Vet ikke om det er noe forskjell jeg? Skal ha den på jetta'n, helst med vippefunksjon. Hva som skjer ikveld? Jeg tenke jeg skulle ut å kjøre en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9354 Skrevet September 11, 2011 Vet ikke om det er noe forskjell jeg?Skal ha den på jetta'n, helst med vippefunksjon. Hva som skjer ikveld? Jeg tenke jeg skulle ut å kjøre en tur. oki hørtes ut som det var muligheter vertfall så vis du finner ut om det funker fra b4 så skal jeg se hva jeg kan ordne. Sofaen å slappa av her i kveld vertfall... skal opp kl 04.00 å til oslo å den jævla brakka igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9355 Skrevet September 11, 2011 oki hørtes ut som det var muligheter vertfall så vis du finner ut om det funker fra b4 så skal jeg se hva jeg kan ordne. Sofaen å slappa av her i kveld vertfall... skal opp kl 04.00 å til oslo å den jævla brakka igjen.. Den er vell kanskje elektrisk? isåfall funker det ikke, jeg må ha med sveiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9356 Skrevet September 11, 2011 Den er vell kanskje elektrisk?isåfall funker det ikke, jeg må ha med sveiv. Skal sjekke til helga jeg.. mener det var ell på den han bruker til dagelig.. men sier i fra jeg hva det er på dele bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9357 Skrevet September 11, 2011 Det er til eldre 80 du skal ha, ikke b4. Er vel de som heter Typ 81/84. Tidlig firkanta passat skal passe også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9358 Skrevet September 11, 2011 oki hørtes ut som det var muligheter vertfall så vis du finner ut om det funker fra b4 så skal jeg se hva jeg kan ordne. Sofaen å slappa av her i kveld vertfall... skal opp kl 04.00 å til oslo å den jævla brakka igjen.. Veien blir vist stengt ved espa kl 5 i mårra tidlig har je hørt rykter om.. kjett med om kjøring over Odal'n liksom... Fler som ser på 9/11 dokumenter eller?? Husker det som det var i går: gråter :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9359 Skrevet September 11, 2011 Det er til eldre 80 du skal ha, ikke b4. Er vel de som heter Typ 81/84. Tidlig firkanta passat skal passe også. kan nok stemme det ja.. men da er det bare å sjekke hugerne rundt her.. bør finnes noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9360 Skrevet September 11, 2011 Fler som ser på 9/11 dokumenter eller?? Husker det som det var i går: gråter :.. Ser på den på TVN nå, ettersom jeg ikke får inn Discovery skikkelig. Husker det også som om det var i går - men like sjokkerende å faktisk se flyene kræsje inn i WTC hver gang:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9361 Skrevet September 11, 2011 Det på tv2 zebra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9362 Skrevet September 11, 2011 tvnorge ola sitt å ser på det jeg å nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9363 Skrevet September 11, 2011 Det på tv2 zebra? Det er filmen det;).. Men går dokumentar på TVN.. Filma live på stedet når det skjedde: eek :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9364 Skrevet September 11, 2011 Ja, ser på det nå Skjønner ikke att det har gått 10år alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9365 Skrevet September 11, 2011 Ja, ser på det nå Skjønner ikke att det har gått 10år alt! Husker jeg å Erik satt å såg detta på 13" has... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9366 Skrevet September 11, 2011 noen som vet om gratis program eller plass på nette man kan tengne garasj? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9367 Skrevet September 11, 2011 noen som vet om gratis program eller plass på nette man kan tengne garasj? google sketchup! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9368 Skrevet September 11, 2011 Sweet home Brumunddala!! Ble ganske nøyaktig 1337 kilometer i helga.. Æ E LEEEEET ASS!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9369 Skrevet September 11, 2011 Det er filmen det;).. Men går dokumentar på TVN.. Filma live på stedet når det skjedde: eek :.. Sjukt bra dokumentar ihvertfall, om man kan si noe sånt om det som skjedde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9370 Skrevet September 11, 2011 Sjukt bra dokumentar ihvertfall, om man kan si noe sånt om det som skjedde. enig! filmen er og ganske bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9371 Skrevet September 11, 2011 Ebay; Vik fra meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9372 Skrevet September 11, 2011 Lalalalalla *lage finn.no-annonse* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9373 Skrevet September 11, 2011 Ebay; Vik fra meg! er der noe fint da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9374 Skrevet September 11, 2011 jo for fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9375 Skrevet September 12, 2011 Veien blir vist stengt ved espa kl 5 i mårra tidlig har je hørt rykter om.. kjett med om kjøring over Odal'n liksom... Fler som ser på 9/11 dokumenter eller?? Husker det som det var i går: gråter :.. Helt stengt? Jaggu glad jeg har ferie, så jeg slipper den omveien for og komme meg på jobb. Skulle overlevd hvis man kom til minnesund. Kjørt gamle brua også videre over råholt osv og utpå igjen ved dal. Fin vei for og slippe bompenger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...