#9426 Skrevet September 12, 2011 Løp å kjøp http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30634534 Har du 3BG å dua? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9427 Skrevet September 12, 2011 digg Vet ikke om det ble riktig nå heller, fant bare en blå lippe. så klarte ikke å gjøre den hvit . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9428 Skrevet September 12, 2011 Vet ikke om det ble riktig nå heller, fant bare en blå lippe. så klarte ikke å gjøre den hvit . Ser ihvertfall sånn ca hvordan den blir på bilen da! Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9429 Skrevet September 12, 2011 Ser ihvertfall sånn ca hvordan den blir på bilen da! Tusen takk japps, skulle fått til hvit om det var mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9430 Skrevet September 12, 2011 japps, skulle fått til hvit om det var mulig Sier ifra hvis jeg finner en hvit en med RIKTIG vinkel i motsetning til den jeg ga deg i sta! Som var fra feil side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9431 Skrevet September 12, 2011 Sier ifra hvis jeg finner en hvit en med RIKTIG vinkel i motsetning til den jeg ga deg i sta! Som var fra feil side ( Jetta med r32 motor, luftunderstell og th-line er ikke så farlig med om den står andre veien, men vinkelen burde være ca lik. vist ikke må jeg sitte å warp'e den på plass, og det er noe dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9432 Skrevet September 12, 2011 ( Jetta med r32 motor, luftunderstell og th-line er ikke så farlig med om den står andre veien, men vinkelen burde være ca lik. vist ikke må jeg sitte å warp'e den på plass, og det er noe dritt. Digg jetta! Vil ha 18" th Lines på min jeg Fant et her tror jeg; Vurderer å kjøpe slik vinge og!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9433 Skrevet September 12, 2011 Digg jetta! Vil ha 18" th Lines på min jeg Fant et her tror jeg; Vurderer å kjøpe slik vinge og!!!! Grom vinge da Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9434 Skrevet September 12, 2011 Digg jetta! Vil ha 18" th Lines på min jeg Fant et her tror jeg; Vurderer å kjøpe slik vinge og!!!! der tror jeg. fikk nokk ikke med spoileren desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9435 Skrevet September 12, 2011 der tror jeg. fikk nokk ikke med spoileren desverre Takker må nok få på denne i løpet av vintern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9436 Skrevet September 12, 2011 Takker må nok få på denne i løpet av vintern jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9437 Skrevet September 12, 2011 dere kunne ikke ratt vurdert å lagd en Photoshop tråd? blir litt mye "drit" her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9438 Skrevet September 12, 2011 dere kunne ikke ratt vurdert å lagd en Photoshop tråd? blir litt mye "drit" her nå Som trådstarter skrev, så er vel denne tråden til akkurat det? Drit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9439 Skrevet September 12, 2011 dere kunne ikke ratt vurdert å lagd en Photoshop tråd? blir litt mye "drit" her nå joda, nestegang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9440 Skrevet September 12, 2011 Som trådstarter skrev, så er vel denne tråden til akkurat det? Drit.. prate/skrive skjit ja, ikke poste 100 photoshoppa bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9441 Skrevet September 12, 2011 prate/skrive skjit ja, ikke poste 100 photoshoppa bilder. Nå er det vel snakk om 3 - 4 bilder, men ja, en Photoshop-tråd er nok ikke så dumt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9442 Skrevet September 12, 2011 Noen som følger med på valget her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9443 Skrevet September 12, 2011 Noen som følger med på valget her da? nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9444 Skrevet September 12, 2011 ikke her heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9445 Skrevet September 13, 2011 Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9446 Skrevet September 13, 2011 ikke her heller har det vært valg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9447 Skrevet September 13, 2011 Huff her var det kjett og kaldt! Tar med meg familien til syden jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9448 Skrevet September 13, 2011 Hørtes fornuftig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9449 Skrevet September 13, 2011 .......... Audi ..... Falcken: dum : .. Bremser: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9450 Skrevet September 13, 2011 noen som er gode på alu tig her`? skulle ha klona sammen 2 innsug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...