Anbefalte innlegg

Skal skifte klosser bak på min brors Audi A6 -07 modell med elektrisk håndbrekk.

Kreves det noe verktøy av noe slag for å kalibrere opp igjen håndbremsen da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt at brekket kan kjøres ut i service stilling med vag-com / VAS men mulig det er VåS:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt at brekket kan kjøres ut i service stilling med vag-com / VAS men mulig det er VåS:p

VAS skal vel funke?

kremt... ja , noe jeg ikke har men noen som har dette og som kan bistå med dette på fredag ettermiddag sånn ca 16,30 - 17 tiden?

Skru gjør jeg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, jeg bytta på passaten uten noen form for kalibrering, brekket funker som bare pokkern det.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kremt... ja , noe jeg ikke har men noen som har dette og som kan bistå med dette på fredag ettermiddag sånn ca 16,30 - 17 tiden?

Skru gjør jeg selv.

jeg tror jeg har kabel til det men har ikke maskin da den ikke går med 64bit må ha 32 bit maskin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahahahaha:nana: Var det bare 14 - 15år gamle småjenter som jobba der eller :P Isåfall, hvor ligger den kroa...? : vinke : Hihi;)

Hahaha, jeg lo så jeg kasta opp nesten..! :D

Den ligger mellom Stavanger og Bergen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har eller vet om noen som har senkefjører att a4 b6 med godkjenning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du 3BG å dua?;)

Ja-a :) Kjøp og salg bare ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går bestilte jeg nye halogenpærer til hovedlyktene mine. :P Er jeg litt motstrøms når jeg bygger tilbake fra xenon til halogen eller?

Bestilte noen led-greier å ha i grøftelysa i samme slengen, for de skal jo kun være tent sammen med ledsa i hovedlyktene anyway, så vil ikke få den kjipe fargeforskjellen mellom glødepærer og leds i grøftlysa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere som har prøvd vidundermiddelet Dri wash'n guard? dette er noe dere må prøve:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere som har prøvd vidundermiddelet Dri wash'n guard? dette er noe dere må prøve:)

Hva er dette? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vask og poleringsprodukter der du slipper å bruke vann:) høres ut til å være for godt til å være sant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prospekt mottat og klar for skambud :P

: eek ::evil:er faktis en som kommer og ser på det allerede i morgen. som ikke har tid på tirsdag. så håper det er mange om bene :evil: er vel en gunstig pris klasse er mange om bene i den prisklassa.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er inntresert i en videospiller og en pappask med videor? finner mye rart på lofte. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger et ærlig svar på dette!

Er dette teit, eller awesome?

MJA.jpg

Kan bli noe som hender med mine RM i vinter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger noen tips å hjelp.

Har ei LEKKASJE her:

IMG_20110913_192926.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger et ærlig svar på dette!

Er dette teit, eller awesome?

MJA.jpg

Kan bli noe som hender med mine RM i vinter...

Det er sinnsykt tøft, MEN kan fort bli litt harry :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg sa den gangen jeg la ut bilder av felgene: "Litt tøft, litt harry, og litt spesielt."

Men mest harry, og jeg ville aldri i verden ha hatt det:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim Rune: For oss som ikke er bosatt i motorrommet på Boraen din, hvor på motoren er det? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jo jeg en gullfarget bil, og derfor har jeg funnet ut at harry må være mitt varemerke. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.