#9476 Skrevet September 13, 2011 Kim Rune: For oss som ikke er bosatt i motorrommet på Boraen din, hvor på motoren er det? Detta er ved turboen, det svarte røret er oljerøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9477 Skrevet September 13, 2011 Vil det bli slik da? er vel selvlysende lakk, men må vel få på noe lys først, så vil vel ikke vare så lenge på kvelden? eller skal du montere lys i bredderene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9478 Skrevet September 13, 2011 Detta er ved turboen, det svarte røret er oljerøret. TESS? De burde kunne hjelpe deg til å få det tett igjen for en liten slant, uten at jeg veit om det er på røret eller selve koblingen det lekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9479 Skrevet September 13, 2011 Vil det bli slik da? er vel selvlysende lakk, men må vel få på noe lys først, så vil vel ikke vare så lenge på kvelden? eller skal du montere lys i bredderene ? Hmm, vil tro der finnes glowinthedark powdercoat. Så har de jo hele dagen på å ladde seg opp til kvelden. Kan jo skrape sammen noen kroner til å få de gullbelagte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9480 Skrevet September 13, 2011 TESS? De burde kunne hjelpe deg til å få det tett igjen for en liten slant, uten at jeg veit om det er på røret eller selve koblingen det lekker. kansje, ska se litt om det er koblinga der. Er så sinnsykt trangt der så er ikke lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9481 Skrevet September 13, 2011 Stig Arne, er det noe du føler for å fortelle...? Ref. Facebookposter fra to av mine søskenbarn Edit: så hva det gjaldt nå... Grattis da, hvis man kan stole på slekta. Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9482 Skrevet September 14, 2011 Hehe, takk for det.. Fortelle å fortelle.. Det er ikke stort å fortelle annet enn at jeg nå er forlovet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9483 Skrevet September 14, 2011 Gratulerer stig arne!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9484 Skrevet September 14, 2011 Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9485 Skrevet September 14, 2011 Gratulerer ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9486 Skrevet September 14, 2011 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9487 Skrevet September 14, 2011 Hehe, takk for det.. Fortelle å fortelle.. Det er ikke stort å fortelle annet enn at jeg nå er forlovet.. gratuler, er bryllup om et år nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9488 Skrevet September 14, 2011 Trenger en 1.6 TD motor til min ener golf.. fort som fy, helst før helga. Om noen veit om en så skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9489 Skrevet September 14, 2011 Da har jeg endelig bestilt valse :D Da slipper dere maset mitt heretter! Iallefall ang. valse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9490 Skrevet September 14, 2011 Graulere Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9491 Skrevet September 14, 2011 Takk takk Er vel innen ett år man skal fullføre forlovelsen og være gift. Så da er det bare å vente i spenning, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9492 Skrevet September 14, 2011 Takk takk Er vel innen ett år man skal fullføre forlovelsen og være gift. Så da er det bare å vente i spenning, hehe.. jepp derfor er deg fint og fri på fredag. hehe det gjorde jeg. og på dagen 1 år etter på så var vi gift. hehe som også var brylupsdagen til mine oldeforeldre. som jeg ikke viste om før etter vi hadde bestemt datoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9493 Skrevet September 14, 2011 noen som vet hvordan 19" rs6 2 felger vil se ut på audi b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9494 Skrevet September 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9495 Skrevet September 14, 2011 Tror det kan bli bra Henrik og du får lage deg tråd om bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9496 Skrevet September 14, 2011 noen som vet hvordan 19" rs6 2 felger vil se ut på audi b5? likte ikke di felga på a6 min men på passaten synes jeg dem ble bra.så det blir vinterfelger. det er 18 da. for og svare på helt noe annet en det du spurte om hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9497 Skrevet September 14, 2011 Det har jeg også trua på, OEM blir ikke feil spør du meg.. Men mulig jeg ville helt litt mere mot rs4-felgene, med tynnere og flere eiker på b5-karosseriet.. Men jeg tror uansett du ikke klarer å få det til å bli feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9498 Skrevet September 14, 2011 Noen som gidder og bumpe salgsannonsa mi å skrive att den er godkjent med justerbart senkesett:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9499 Skrevet September 14, 2011 Noen som gidder og bumpe salgsannonsa mi å skrive att den er godkjent med justerbart senkesett:D Greit, men da bumper du min salgsannonse på passaten også Edit: EEEEyYYY, ble slått på streken av Stig Arne Men bump gjerne min fordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9500 Skrevet September 14, 2011 Greit, men da bumper du min salgsannonse på passaten også Stig arne gjorde det for meg:) Men kan bumpe den for deg uansett jeg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...