#9501 Skrevet September 14, 2011 Se, så er vi alle venner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9502 Skrevet September 14, 2011 Hehe:D Jada:D Flere som ser på tangerudbakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9503 Skrevet September 14, 2011 her går det i luksusfellen:p skjønner ikke at det går ann og sette seg i sånne problemer jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9504 Skrevet September 14, 2011 ska se på nå sett på luksusfellen fram til nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9505 Skrevet September 14, 2011 Såg ikke på slutten på lukusfellen jeg, åssen gikk det a?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9506 Skrevet September 14, 2011 han må bruke de neste 5-6 årene og betale på gammel morro: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9507 Skrevet September 14, 2011 han må bruke de neste 5-6 årene og betale på gammel morro: rolleyes Fy faen, får jaggu igjen for å gitt faen: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9508 Skrevet September 14, 2011 Her får jeg ikke sett på TV, for RiksTV-boksen er ødelagt. Noen som har en med kort jeg kan låne i et par dager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9509 Skrevet September 14, 2011 3 nye hyller satt opp i boden og myyyye bedre plass. Fant igjen nesten en hel golf der også. Fant ut at jeg mangler kun stempler for å få bygd opp 2L16v'en også. Hmmmm. Jeg MÅ snart få begynt på den igjen. Eku/könig stola ser fortsatt like digg ut der de står også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9510 Skrevet September 14, 2011 Fy faen, får jaggu igjen for å gitt faen: dum : han hadde ikke betalt husleie på 1 helt år,og ingen andre regninger på bortimot 2 år,hadde over 600k som hadde gått til innkasso:p er mye jeg har lyst på også,men har jeg ikke råd,så gir jeg da ikke faen i andre regninger,konsvekvensene kan blir rimelig store,spesielt om man trenger lån senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9511 Skrevet September 15, 2011 Så, hva skjer i helgen da gutta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9512 Skrevet September 15, 2011 helga er det Hamarmartn og sikkert no kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9513 Skrevet September 15, 2011 På lørdag skal jeg ikke gjøre en dritt, og søndag skal jeg rasa litt på vålerbana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9514 Skrevet September 15, 2011 helga er det Hamarmartn og sikkert no kjøring skal du avgi bilbelteløfte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9515 Skrevet September 15, 2011 I helga skal det stables ved.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9516 Skrevet September 15, 2011 I helga er det treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9517 Skrevet September 15, 2011 I helga blir det vel til sammen 34 timer med jobbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9518 Skrevet September 15, 2011 I helga skal det stables ved.. Vi har alt kastet inn veden våres, så nå er kjelleren stappfull av bjørkeved: rock : Bare kom, Kong Vinter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9519 Skrevet September 15, 2011 Da var det jauggu helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9520 Skrevet September 15, 2011 Har hatt helg siden sist helg jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9521 Skrevet September 15, 2011 skal du avgi bilbelteløfte? å det er ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9522 Skrevet September 15, 2011 å det er ? hehe så det var noe du kunne gjøre på hamarmartn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9523 Skrevet September 15, 2011 [ATTACH]164167[/ATTACH]Nom nom. Snart "ny" pc her nå. Tok fem min å installere Windows. Hvordan har denne disken fungert for deg? Jeg var akkurat å henta meg en OCZ Agility 3 120GB disk, har lest at en del har hatt trøbbel med de, men virker som at de som har trøbbel ikke har klart å oppdatere firmwaren i de, noe jeg ikke kan se for meg skal være noe problem.. I tillegg er en kompis av meg som driver hiddenfirma i kr.sand fan av OCZ, han har levert flere hundre av de og det er de diskene med minst feil på hos han vertfall, han har dårligere erfaring med intel sine. Så jeg regner med dette blir bra jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9524 Skrevet September 15, 2011 så det var noe du kunne gjøre på hamarmartn aha hehe ska dit en tur på søndag ellers ut å kjøre sikkert både fredag kveld å lørdag kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9525 Skrevet September 15, 2011 Siden ingen har en ekstra RiksTV-boks å låne meg, er det noen som har en god film å anbefale som jeg kan laste ned? Gjerne type dommedagsfilm, dum humor eller en real thriller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...