#9526 Skrevet September 15, 2011 aha hehe ska dit en tur på søndag ellers ut å kjøre sikkert både fredag kveld å lørdag kveld SIden dama drar til oslo igjen imorgen, så blir det sikkert kjøring rundt om kring på meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9527 Skrevet September 15, 2011 SIden dama drar til oslo igjen imorgen, så blir det sikkert kjøring rundt om kring på meg også. goood 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9528 Skrevet September 15, 2011 goood Hvor er det folk pleier å henge her egentlig? De gangene jeg har kjørt, har jeg bare sett noen slitne volvoer stå parkert på bensinstasjoner ol. Ikke akkurat de folkene jeg ville stoppet opp vedsiden av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9529 Skrevet September 15, 2011 Hvor er det folk pleier å henge her egentlig?De gangene jeg har kjørt, har jeg bare sett noen slitne volvoer stå parkert på bensinstasjoner ol. Ikke akkurat de folkene jeg ville stoppet opp vedsiden av vi står litt over alt, men lett å se oss bare vwaudi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9530 Skrevet September 15, 2011 vi står litt over alt, men lett å se oss bare vwaudi Siden dekkene mine fremme har startet å bli litt slitt, kan det godt hende jeg får vannplaning og stiller meg alene i midten på rundkjøringen foran politihuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9531 Skrevet September 15, 2011 I helga skal det stables ved.. Vi har alt kastet inn veden våres, så nå er kjelleren stappfull av bjørkeved: rock : Bare kom, Kong Vinter:p dette trodde jeg at jeg hadde gjort i år også. men neida. enten må jeg ta ut det som er i det gammle huse og kjøre det til ny huse eller så selge det til kjøper av huse og kjøpe nytt selv :-( så får se hva det blir til. trenger noen forslag til hvor man skule byged en garas på den tomta på enden der 82 b. har også sendt forespørsel om og få kjøpe tomt 744/1 har tenkt på en garas på 6,5-7 x 8-9 trenger jo litt plass. vis ikke så bygge vider på huse der med en gjenomgangg med tak over så begynne på garasjen. http://www.hedmarkenkart.no/?knr=0412 søk på parkvegen 82b og se på det karte som er eller flyfoto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9532 Skrevet September 15, 2011 Da er alt klar for turen til biltilsynet på gjøvik i morgen.. blir koselig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9533 Skrevet September 15, 2011 dette trodde jeg at jeg hadde gjort i år også. men neida. enten må jeg ta ut det som er i det gammle huse og kjøre det til ny huse eller så selge det til kjøper av huse og kjøpe nytt selv :-( så får se hva det blir til. Da selger du med veden for kostpris og kjøper deg ny ved til det nye huset: ja : Men ingen som har en film å anbefale? Så ufattelig kjedelig uten TV, at jeg går nesten på veggen her: dum : Anders: Vise senkesett? Isåfall så blir det jo faktisk koselig med de nye reglene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9534 Skrevet September 15, 2011 Er du medlem på NB, eller blir det TPB som pusher film til deg, Massern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9535 Skrevet September 15, 2011 NB aner jeg ikke hva står for en gang, så blir TPB som skal sørge for Torsdagsunderholdningen min, ja:) Eller noen andre som selger filmer:p Føler jeg er klar for en god "dommedagsfilm", katastrofefilm eller noe i den sjangeren. Oh, lite kult at jeg har 777 innlegg i denne tråden nå Også 7 som er lykketallet mitt! Håhå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9536 Skrevet September 15, 2011 Da selger du med veden for kostpris og kjøper deg ny ved til det nye huset: ja : Men ingen som har en film å anbefale? Så ufattelig kjedelig uten TV, at jeg går nesten på veggen her: dum : Anders: Vise senkesett? Isåfall så blir det jo faktisk koselig med de nye reglene:) Nye regler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9537 Skrevet September 15, 2011 Jaja, det var det siste vi så fra Massern i denne tråden.. hehe Hmmm, dommedagsfilm du gitt.. Jeg kommer aldri på noen filmtitler når jeg SKAL komme på de.. Men jeg og frøkna var å titta på den norske filmen Hodejegerne i helga, den var faktisk ikke så verst. Jeg har lest boka og syntes den var veldig god i forhold til å holde seg til storyen og hva jeg så for meg når jeg leste boka vertfall.. Du kan jo se MIB eller MIIB da, det er alltid goodie syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9538 Skrevet September 15, 2011 Hvordan har denne disken fungert for deg? Jeg var akkurat å henta meg en OCZ Agility 3 120GB disk, har lest at en del har hatt trøbbel med de, men virker som at de som har trøbbel ikke har klart å oppdatere firmwaren i de, noe jeg ikke kan se for meg skal være noe problem.. I tillegg er en kompis av meg som driver hiddenfirma i kr.sand fan av OCZ, han har levert flere hundre av de og det er de diskene med minst feil på hos han vertfall, han har dårligere erfaring med intel sine. Så jeg regner med dette blir bra jeg. Knirkefritt hittil. Alt går stabilt og raskt som fy. Såklart så vil det være stor forskjell fra en hdd til ssd uansett prestasjon. Har ikke noen annen ssd å sammenligne med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9539 Skrevet September 15, 2011 Hvordan har denne disken fungert for deg? Jeg var akkurat å henta meg en OCZ Agility 3 120GB disk, har lest at en del har hatt trøbbel med de, men virker som at de som har trøbbel ikke har klart å oppdatere firmwaren i de, noe jeg ikke kan se for meg skal være noe problem.. I tillegg er en kompis av meg som driver hiddenfirma i kr.sand fan av OCZ, han har levert flere hundre av de og det er de diskene med minst feil på hos han vertfall, han har dårligere erfaring med intel sine. Så jeg regner med dette blir bra jeg. jeg er strålende fornøyd med min har vel hatt min snart 1måned,og er vel snart så jeg kan feire jubileum,med 100 blåskjermer,og for hver blåskjerm,så må man ta strømmen helt fra maskinen,og forandre på innstillingene i bios,da de blir borte,ettersom jeg kjører AHCI modus(= raskere disk)og disken blir også borte om man ikke tar strømmen. og alt av brukernavn og passord blir borte fra alle forumene man er registert på etter hver blåskjerm. ingen vet jo hva som gjør at sandforce sliter med blåskjermer,noen hjelper det og oppdatere firmware for,mens for andre så blir det mye verre,jeg får ikke oppdatert firmware i det hele tatt på min: bh : om du bruker den som primær disk,så får man ikke brukt ocz sitt firmware oppdateringsverktøy,da må man bruke et linux basert program,og det virker ikke for meg. intel hadde også problemer med blåskjermer før,men de har funnet problemet,så etter det jeg har hørt/lest,så skal de virke fint nå,så det blir helt sikkert intel disk på meg,om sandforce ikke får ordnet dette problemet snart,det finnes rimelig mange irriterte folk rundt i verden. greit at diskene er superkjappe,men hjelper lite når det florerer av blåskjermer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9540 Skrevet September 15, 2011 Fyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..... Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei.... møkka jævla dritt .... Calippere som har kjørt 2 vintrer på salta vei burde egentlig tåle mer før de ruster FAST! Puuuuhhh.... godt og få pusta litt ut på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9541 Skrevet September 15, 2011 Jeg har ikke installert disken min enda, så jeg skal kjøre den i maskina og oppdatere firmwaren før jeg installerer systemet på den. Så får jeg håpe at jeg unngår problemene. Hvilke typer disker er det dere to har da? Jeg så det med linux-oppdateringsgreia, men tenkte som sagt å prøve å unngå det med å oppdatere disken før jeg bruker den til noen ting som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9542 Skrevet September 15, 2011 Fyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..... Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei....Hater salta vei.... møkka jævla dritt .... Calippere som har kjørt 2 vintrer på salta vei burde egentlig tåle mer før de ruster FAST! Da bruker du bilen for lite.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9543 Skrevet September 15, 2011 jeg har OCZ 120 GB SSD 2,5" Vertex 3 MAX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9544 Skrevet September 15, 2011 Og dine erfaringer..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9545 Skrevet September 15, 2011 Noen som vil kjøpe RC bil? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2394064#post2394064 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9546 Skrevet September 15, 2011 Da bruker du bilen for lite.. kan ikke noe for at jeg har en møkka jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9547 Skrevet September 15, 2011 Og dine erfaringer..? alldri mere sandforce,med mindre det virker 100% kan går flere dager uten blåskjerm,for så få 4-6 på en dag. de vet jo ikke hva problemet er,så kan jo ta flere år før de får det til og virke skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9548 Skrevet September 15, 2011 Okai, da blir jo dette litt spennende til helga da, om jeg får tid til å begynne på prosjekt SSD da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9549 Skrevet September 15, 2011 Jaja, det var det siste vi så fra Massern i denne tråden.. hehe Hmmm, dommedagsfilm du gitt.. Jeg kommer aldri på noen filmtitler når jeg SKAL komme på de.. Men jeg og frøkna var å titta på den norske filmen Hodejegerne i helga, den var faktisk ikke så verst. Jeg har lest boka og syntes den var veldig god i forhold til å holde seg til storyen og hva jeg så for meg når jeg leste boka vertfall.. Du kan jo se MIB eller MIIB da, det er alltid goodie syns jeg Ja, egentlig skulle jeg ha sluttet å poste nå Men for avhengig til å klare det, gitt. Hehe. Tror jeg har funnet ut at jeg skal laste ned Tucker & Dale vs. Evil nå, så får jeg satse på at den er bra - virker jo ihvertfall hysterisk morsom, og ikke klarer jeg å komme på noen "dommedagsfilmer" selv heller, så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9550 Skrevet September 15, 2011 sjekk hva som må gjøres på hardware forumet,må legge inn en intel driver(om du har intel)og du bør forandre noe i registret,+ kjøre AHCI modus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...