#9551 Skrevet September 15, 2011 Ja, egentlig skulle jeg ha sluttet å poste nå Men for avhengig til å klare det, gitt. Hehe. Tror jeg har funnet ut at jeg skal laste ned Tucker & Dale vs. Evil nå, så får jeg satse på at den er bra - virker jo ihvertfall hysterisk morsom, og ikke klarer jeg å komme på noen "dommedagsfilmer" selv heller, så Jeg så den her om dagen. Lenge siden jeg har glist så godt av en film i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9552 Skrevet September 15, 2011 Laster ned nå, men litt tid før den er ferdig, ser jeg. Får se på en episode til av Breaking Bad og så filmen etter det igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9553 Skrevet September 15, 2011 sjekk hva som må gjøres på hardware forumet,må legge inn en intel driver(om du har intel)og du bør forandre noe i registret,+ kjøre AHCI modus Jeg har intel ja, men jeg har fått høre at det er nok å oppdatere firmwaren på disken, så skal resten gå som smurt.. Nå blir jeg litt skeptisk. Skal inn å sjekke litt mere på hw.no i morra tenker jeg, må smøre niste og ordne meg på jobb her nå straks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9554 Skrevet September 15, 2011 Masser`n : Terminator 2 God gammel slager. "I`l be back" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9555 Skrevet September 15, 2011 Jobber du tidlig denne uka Kenth Håvard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9556 Skrevet September 15, 2011 Jobber du tidlig denne uka Kenth Håvard? Det stemmer Men i morgen drar jeg rett til Gardemoen etter jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9557 Skrevet September 15, 2011 Jaha? Hvor skal du nå'a..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9558 Skrevet September 15, 2011 Masser`n : Terminator 2 God gammel slager. "I`l be back" Ja, det er sant. Lenge siden jeg har sett den filmen nå Får ihvertfall sette på en ny episode av Breaking Bad og kose meg nå - sånn er det når dama jobber kveld:p Stig Arne: Han skal til Gardermoen bare, som han selv sier:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9559 Skrevet September 15, 2011 Oooh! Denne var jo litt se-weeeet da! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29951601 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9560 Skrevet September 15, 2011 Hm, Chrome eller svarte ekstralys tro.. er jo en del chrome detaljer på bilen men... Tenker litt på disse til vinters http://www.bsbildeler.no/?pno=221051&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=KC+Ekstralys+-+6%22+Fjernlys+-+Sort+100W+H Blir omtrent 700kr billigere fra usa, sinnsykt stressa for elg om kvelden/mårran siden har 3 kammerater som har kræsja med beista på 1år >. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9561 Skrevet September 15, 2011 Svarte, da gleder du deg bare til å plukke de av til våren igjen Får montere mine i løpet av helga jeg og.. Gleder meg til å se godt på kveld og morgen igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9562 Skrevet September 15, 2011 Svarte, uten tvil. Er tross alt bare ekstralykter, så noe særlig pent blir det ikke på en vanlig personbil uansett:) Den første GrOmegaen min hadde jo ganske greit med lys: Den bilen var så gjennomført stygg, den:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9563 Skrevet September 15, 2011 Jaha? Hvor skal du nå'a..? Skal bare dit ja som massern skriver Neida, får vel ta en uke i Mallorca vel Kos dere her i regnet Jada, kan vel hende det blir en time eller to med sol her også, men da blåser det til gjendgjeld storm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9564 Skrevet September 15, 2011 Synes det helt seriøst er litt koselig med regn og vind, jeg:p Sikkert fordi det er det vi er vant til med i Norge, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9565 Skrevet September 15, 2011 Da selger du med veden for kostpris og kjøper deg ny ved til det nye huset: ja : Men ingen som har en film å anbefale? Så ufattelig kjedelig uten TV, at jeg går nesten på veggen her: dum : Anders: Vise senkesett? Isåfall så blir det jo faktisk koselig med de nye reglene:) hva er kost prisen for ved nå om dagen da? er vel 5-6 kubbik har høgd selv jeg så vet ikke hva det koste og få kjøpt at jeg. er det noen ved og få kjøpt da eller er alt rått. hehe er det nye regler på gokjening av senkesett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9566 Skrevet September 15, 2011 Vise bilen for hva anders? Hadde min inne i går, gikk stålende det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9567 Skrevet September 15, 2011 Vise bilen for hva anders? Hadde min inne i går, gikk stålende det;) Ble stoppa i somer pga felga.. men har bare drøyd det med å få tid til å vise den til nå.. senk osv er i orden fra før å så lav er den jo ikke.. de var ikke no særlig glade i 9x16 felga minne Men Rolf har vær så snill å lånt meg noen felger.. Men etter de nye reglene spørs det om det ikke blir tilbake til 40 profil på go felga nste år å skru det ned så mye det er mulig:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9568 Skrevet September 15, 2011 Skal bare dit ja som massern skriver Neida, får vel ta en uke i Mallorca vel Kos dere her i regnet Jada, kan vel hende det blir en time eller to med sol her også, men da blåser det til gjendgjeld storm You got PM:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9569 Skrevet September 15, 2011 Noen som har en 70-talls kassettspiller til overs, som fungerer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9570 Skrevet September 15, 2011 Biltilsynet imorra og godkjenne senkesett Noen som husker hvor gamle 4-hjulskontroll papira kan være? Ei stemme i hue mitt som sier 3 mnd men Hu dama jeg snakka med i tlf visste ikke hvor gamle de kunne være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9571 Skrevet September 15, 2011 Biltilsynet imorra og godkjenne senkesett Noen som husker hvor gamle 4-hjulskontroll papira kan være? Ei stemme i hue mitt som sier 3 mnd men Hu dama jeg snakka med i tlf visste ikke hvor gamle de kunne være. Mener det er er 3 mnd ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9572 Skrevet September 15, 2011 hva er kost prisen for ved nå om dagen da? er vel 5-6 kubbik har høgd selv jeg så vet ikke hva det koste og få kjøpt at jeg. er det noen ved og få kjøpt da eller er alt rått. hehe er det nye regler på gokjening av senkesett? Jeg aner ikke. Vi ga vel 1600 for fire paller med tørr og fin bjørkeved, men det er jo ganske så billig, da:) Jepp, se her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9573 Skrevet September 15, 2011 Jeg aner ikke. Vi ga vel 1600 for fire paller med tørr og fin bjørkeved, men det er jo ganske så billig, da:) Jepp, se her 1Kubikksekker? Forsatt jævlig billig, jeg som solgte de for 700kr pr kubikk før og trudde det var billig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9574 Skrevet September 15, 2011 Ja, sikkert det. Store paller (større enn Europaller) og ca 120cm høye:) Ihvertfall veldig billig, ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9575 Skrevet September 16, 2011 Nå var ikke den veden du solgte i fjor verdt ei eneste krone da, Ola.. Har igjen noen rester enda av den oppråtna greia, en poff og tre gnister og veden var borte uten å avgi varme i det heletatt.. Ikke for å være frekk, men det der er sannheta.. Så å kjøpe ved som er hastetørka på den måten håper jeg at jeg slipper å gjøre igjen vertfall. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...