#9576 Skrevet September 16, 2011 Jeg aner ikke. Vi ga vel 1600 for fire paller med tørr og fin bjørkeved, men det er jo ganske så billig, da:) Jepp, se her har han mere hell ? så tar jeg gjerne noen paller hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9577 Skrevet September 16, 2011 noen som sitter å ruger på 60-70 liter bensin dem skulle blitt kvitt? passaten er tørst og eiern er så godt som blakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9578 Skrevet September 16, 2011 Noen som har fyringsolje til sentralfyr liggende, gjerne en 2-3000 liter eller noe? Skulle har fylt opp tanken hjemme ama... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9579 Skrevet September 16, 2011 Noen som har fyringsolje til sentralfyr liggende, gjerne en 2-3000 liter eller noe? Skulle har fylt opp tanken hjemme ama... ESSO ol har! Fylte akkurat opp en 3000liters "dunk" selv her,ikke bbbbbillig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9580 Skrevet September 16, 2011 noen som sitter å ruger på 60-70 liter bensin dem skulle blitt kvitt? passaten er tørst og eiern er så godt som blakk du får gjøra som vi gjorde i ungdommen,hoppe bensin:p gratis trim,og gratis bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9581 Skrevet September 16, 2011 har han mere hell ? så tar jeg gjerne noen paller hehe. Tvilsomt, går fort unna, gitt:) Bjørkeved er fine greier, og tydeligvis bedre enn det Ola selger. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9582 Skrevet September 16, 2011 Synes det helt seriøst er litt koselig med regn og vind, jeg:p Sikkert fordi det er det vi er vant til med i Norge, men... Jeg er helt enig med deg, men det er kun så lenge man ikke skal bruke bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9583 Skrevet September 16, 2011 ESSO ol har! Fylte akkurat opp en 3000liters "dunk" selv her,ikke bbbbbillig! Vet du forresten hvorfor fjæra på den ene demperen vrir seg såvidt litt rundt når jeg vrir på rattet mer enn 180 grader? Det sitter altså ikke fast, slik at hver gang den vrir seg litt rundt kommer det et ganske høyt og irriterende "klunk"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9584 Skrevet September 16, 2011 Tvilsomt, går fort unna, gitt:) Bjørkeved er fine greier, og tydeligvis bedre enn det Ola selger. Hehe. Var ikke meningen å være ufin mot Ola altså, men den veden var bare irriterende dårlig.. Huseiern kjente på veden når vi sto utenfor her og prata en gang i vinter, han ble jo provosert.. Men nok om den saken.. Gooood morgen!!! *gjør som seigmannen og streeeee-eeeee-eeekker meg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9585 Skrevet September 16, 2011 Egil: Vis du lyst på Bjøkved så har Fatter'n noe stående på låven som han ska selge unna.. 1kubikksekker;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9586 Skrevet September 16, 2011 Tørka med høytørke hæll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9587 Skrevet September 16, 2011 Tørka med høytørke hæll? Dessverre ikke.. Men har stått inne siden tidlig i vår, så er ikke klissbault... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9588 Skrevet September 16, 2011 Du, det er ikke noe "dessverre ikke".. Tro meg.. *plystre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9589 Skrevet September 16, 2011 hm her har dere noe å kose dere med noen som blir me til polen eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9590 Skrevet September 16, 2011 Du, det er ikke noe "dessverre ikke".. Tro meg.. *plystre*[/quote Må bare få tømt tørka for korn, så ska det bli vedlager.... Får kjøpe Blaut ved det:p.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9591 Skrevet September 16, 2011 hm her har dere noe å kose dere med noen som blir me til polen eller Woah, mye pent der ja! Synes den golfen med boble felger var jevlig fet egentli veeeel får vaske bil veh, bra inspirasjon til og få gjort det ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9592 Skrevet September 16, 2011 Solgte Caddy'n pga plassbehov. Men fankern! Å være bilinteressert er noe drit, nå er det jaggu en ny dritthau utpå her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9593 Skrevet September 16, 2011 Solgte Caddy'n pga plassbehov. Men fankern! Å være bilinteressert er noe drit, nå er det jaggu en ny dritthau utpå her Kjøpt forno dritt nå da??.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9594 Skrevet September 16, 2011 Mads her har du noe du kanskje liker http://viewitem.eim.ebay.no/VWPorscheFiatMercJagFordBmw-Usa-classic-car-radio-cd-mp3-retro-style-look-/110742938159/item 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9595 Skrevet September 16, 2011 Kjøpt forno dritt nå da??.... Hah, gammal 100 quattro Skal BRUKES i vinter tenkte jeg Noen her som skal til Funesdalen i vinter forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9596 Skrevet September 16, 2011 Hah, gammal 100 quattro Skal BRUKES i vinter tenkte jeg Noen her som skal til Funesdalen i vinter forresten? anders lunde skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9597 Skrevet September 16, 2011 eller kanskje noe sånnt her? http://www.ebay.de/itm/verchromt-Motorhaubenschloss-Golf-2-1-VW-16V-G60-gold-/150660028663?pt=DE_Autoteile&hash=item23140998f7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9598 Skrevet September 16, 2011 Vet du forresten hvorfor fjæra på den ene demperen vrir seg såvidt litt rundt når jeg vrir på rattet mer enn 180 grader?Det sitter altså ikke fast, slik at hver gang den vrir seg litt rundt kommer det et ganske høyt og irriterende "klunk"! Er som regel lageret i støtdempertoppen som er gåent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9599 Skrevet September 16, 2011 Var ikke meningen å være ufin mot Ola altså, men den veden var bare irriterende dårlig.. Huseiern kjente på veden når vi sto utenfor her og prata en gang i vinter, han ble jo provosert.. Men nok om den saken.. Det skjønte nok de fleste, Ola inkludert:) Men litt spøking tåler nok den herremannen også Bård: Ja, det var sannelig en snasen spiller, du. En sånn en må vurderes så fort jeg har brukt penger på noe annet på det nye pengesluket: ja : Tore: Ja, som Morten sier, fjørbeinslager er det første jeg ville ha sjekket. Disse går som regel dundas etter ei lita stund med godsenket bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9600 Skrevet September 16, 2011 Jan Inge! Den transportern din.. den er slept neppå litt vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...