Anbefalte innlegg

Flere som skal på dokka gatebiltreff i morgen da?

Akkurat kommet hjem med bil ferdig oppkoblet med hiddensprut og fått grovmappet etter lambdaveri nå, så litt skruing utover kveldstimene så blir det forhåpentligvis kjøring i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som regel lageret i støtdempertoppen som er gåent.

Mao. topplageret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funäsdalen er bankers i år å.. Spørsmålet er overnatting da vi vanligvis har hatt leilighet oppi der, men i fjor så ble det hotell da det bare ble meg og Stian som dro oppover. Vurderer hotell i år også siden det er uvisst om det fylles opp noen leilighet.

Jeg og Kurt er klare ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funäsdalen er bankers i år å.. Spørsmålet er overnatting da vi vanligvis har hatt leilighet oppi der, men i fjor så ble det hotell da det bare ble meg og Stian som dro oppover. Vurderer hotell i år også siden det er uvisst om det fylles opp noen leilighet.

Var ikke vi der i år a? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke vi der i år a? :P

Skar du henge deg opp i bagateller å nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Inge! Den transportern din.. den er slept neppå litt vel? :o

Den er skamlav å stiiiiv : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister å bli med i vinter. Ser så utrolig morro ut! Dyrt med hotell og leilighet ell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ei leilighet har vi betalt 3500sek og som regel vært 6 mann på å dele, så det blir billig sånt sett. Da blir det jo å stå for frokost osv selv, men det blir ikke store kostnaden. Nå ser det ut til at Funäsdalsporten som vi har leid av enten er fullbooket eller borte fra leiemarkedet så det er ikke helt den samme standarden på andre leiligheter ser det ut til. Leiligheta vi har leid har hatt 3 soverom, mens det jeg har sett på nå er det 3 køyesenger i 1 rom..

Et dobbeltrom koster 3300,- fra torsdag til lørdag på Hotell Funäsdalen, da med frokost siden det er fellesmiddag på Eriksgården som er hovedhotellet. Eriksgården er som vanlig fullbooket ser det ut til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, topplager/fjørbeinslager.

Hmm.. Jeg monterte jo kliss nye topplagre rundt hele når senkesettet ble montert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah, gammal 100 quattro :P Skal BRUKES i vinter tenkte jeg :P

Noen her som skal til Funesdalen i vinter forresten?

bilder a? ;) må få til no twindrift i vinter da : rock :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder a? ;) må få til no twindrift i vinter da : rock :: rock :

Jaggu! bli med til funesdalen!!! :D

Er så stygg at den ikke vil bli fotografert :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu! bli med til funesdalen!!! :D

Er så stygg at den ikke vil bli fotografert :P

Det er under vurdering ja :P

jammen bilder må det bli uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Jeg monterte jo kliss nye topplagre rundt hele når senkesettet ble montert.

Hvor lenge siden er det, da? De går i stykker rett som det er når man senker mye med justerbart:o For klunkelyden var der ikke med en gang, ikke sant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tør jeg ikke sitere.. :P Hatt den i flere uker nå, men selvfølgelig er den blitt rapportert som støtende..

Men jeg mener å huske at den var noe som ligna på "-:)".. Eller, det var akkurat det som stod.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var en test! Nå rapporterer jeg deg for innlegget over!!! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, sug meg. hardt, godt og leeenge! Så skal jeg smøre drøvlen din med go-go-juice!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, ble rapportert.. Enkelte tåler ikke se ordet pikk før det svartner for dem.. "dette har ikke noe på et bilrelatert forum å gjøre".. B'ah.. Det er omtrent på nivå med ei prippen frøken på jobben som har sørga for at jeg har fått "tilsnakk" pga t-skjortene mine også det da..

Det ble glatt ignorert fra min side for å si det sånn.. Skal ho ha rett til å gå i miniskjørt så vi mannfolka kan skade oss så skal jeg ha rett til å gå med t-skjorter det står feks "SHUT THE FUCK UP" på også..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen er rett og slett litt for ømfintelige, selv om jeg stusset på at du fikk "lov" til å ha signaturen din så lenge også:P Nesten rart "nicket" mitt ikke har blitt rapportert, selv om jeg modererte meg selv når jeg skreiv det.

Og jo, moderering skal man heller ikke diskutere, for da er det p®ikker (moroklumpen meg: smil :) ute og vanker for den som måtte gjøre det. Been there, done that: dum :

Men på Torsdag fikk jeg sannelig en takke-PM fra en moderator, og det var noe uvant å få. Jeg irriterer meg over dårlige topicer og manglende priser verre enn gamle folk irriterer seg over dagens ungdom, så jeg rapporterer flittig når jeg ser sånne ting:p Skal folk selge noe eller ha hjelp, får de sannelig gjøre litt av jobben selv også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge siden er det, da? De går i stykker rett som det er når man senker mye med justerbart:o For klunkelyden var der ikke med en gang, ikke sant?

Sist helg :P

Nei, klunkelyden fra fjøra som vrir seg var der ikke med en gang. Jeg har jo ikke senka mye heller i påvente av andre felger og smalere dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.