#9626 Skrevet September 17, 2011 Hehe, da hadde jeg tatt det opp igjen og sjekket om alt er montert som det skal, gitt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9627 Skrevet September 17, 2011 Det går ikke ann å montere feil Jeje..jeg får vel løsne det igjen og dobbeltsjekke da. Det er noe dritt at det ikke skal gå ann å kjøre originale biler - noen gang! Bilinteressen er noe herk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9628 Skrevet September 17, 2011 Noen her som har en plommerød/burgunder Passat 3B eller 3BG? (aner ikke forskjellen på kodene jeg..) En ganske så laaav en, var ei snelle som kjørte den gjennom dala i dag.. Jeg fikk nesten los.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9629 Skrevet September 17, 2011 Noen her som har en plommerød/burgunder Passat 3B eller 3BG? (aner ikke forskjellen på kodene jeg..)En ganske så laaav en, var ei snelle som kjørte den gjennom dala i dag.. Jeg fikk nesten los.. breie kant felger ? såfall er det Truls dahlen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9630 Skrevet September 17, 2011 Mjaaa, tror kanskje det.. sort senter på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9631 Skrevet September 17, 2011 Da var bilen vaska så da er den klar for å bli lufta i kveld. Men først en bedre rakfisk midag:D Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9632 Skrevet September 17, 2011 Mjaaa, tror kanskje det..sort senter på de? Steeemmer feet passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9633 Skrevet September 17, 2011 Da var bilen vaska så da er den klar for å bli lufta i kveld. Men først en bedre rakfisk midag:D Sent from my u8800 using Tapatalk da sees vi i kveld må vell vaske litt bil jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9634 Skrevet September 17, 2011 Dere får ta det litt med ro i sentrum da jeg har store planer om å sjangle i gatene i kveld/natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9635 Skrevet September 17, 2011 Er dette ræva di, Anders? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9636 Skrevet September 17, 2011 han har 3er golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9637 Skrevet September 17, 2011 Ååå.. Hvem er det der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9638 Skrevet September 17, 2011 kjørte foran/bak den mellom br.dal og høgda tidlig en mårra denna uka har foresten møtt deg flere ganger ved moelv rundt halv 7 denna uka Stig Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9639 Skrevet September 17, 2011 Kan stemme det Petter, for jeg har jobba natta og reiser fra Raufoss rundt 6.. Du så ikke jeg sto og sov på SOS-lomma mellom Moelv og Rudshøgda på tirsdagsmorran da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9640 Skrevet September 17, 2011 Kan stemme det Petter, for jeg har jobba natta og reiser fra Raufoss rundt 6..Du så ikke jeg sto og sov på SOS-lomma mellom Moelv og Rudshøgda på tirsdagsmorran da..? rart sted å sove, og enda rarere att du STÅR og sover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9641 Skrevet September 17, 2011 namnamnam!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=222192 Denne har jeg aldri sett på forumet før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9642 Skrevet September 17, 2011 Da var bilen vaska så da er den klar for å bli lufta i kveld. Men først en bedre rakfisk midag:D Sent from my u8800 using Tapatalk håhåhåhhå... Råkkåfisk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9643 Skrevet September 17, 2011 Er dette ræva di, Anders? :-) Den der var litt for ny ja. Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9644 Skrevet September 17, 2011 håhåhåhhå... Råkkåfisk!! Smakte ikke feil for å si det sånn;) Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9645 Skrevet September 17, 2011 håhåhåhhå... Råkkåfisk!! x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9646 Skrevet September 17, 2011 Røtin fisk.. Takke seg tell fersk mat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9647 Skrevet September 17, 2011 rart sted å sove, og enda rarere att du STÅR og sover! Haha, dust.. Hadde fått litt lite søvn den helga serru, så når jeg skulle hjem fra nattskiftet så ble jeg litt skremt av meg sjøl langs veien, så jeg parkerte på ene lomma der og SATT TILBAKELENT I RECAROSETET I AUDIEN MIN og sov rundt ti min.. Bedre det enn å ta livet av noen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9648 Skrevet September 17, 2011 Haha, dust.. Hadde fått litt lite søvn den helga serru, så når jeg skulle hjem fra nattskiftet så ble jeg litt skremt av meg sjøl langs veien, så jeg parkerte på ene lomma der og SATT TILBAKELENT I RECAROSETET I AUDIEN MIN og sov rundt ti min.. Bedre det enn å ta livet av noen.. Hehe, håper ikke du satt i passasjersetet for da kunne du fort fått selskap! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9649 Skrevet September 17, 2011 Er glad i selskap jeg.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9650 Skrevet September 17, 2011 hehe artig med litt jobbesentpåenlørdagskveldhumor skjønner du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...