#9651 Skrevet September 17, 2011 Røtin fisk.. Takke seg tell fersk mat! Kunne ikke vært mer enig, hvorfor lage fisk rotten med hensikt når man kan eta fersk fisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9652 Skrevet September 17, 2011 Som i Sushi du mener..? Det er da noe fæle greier, da kan du jo like greit spise rå fisk..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9653 Skrevet September 17, 2011 rakfisk er jo helt ok, men ingenting er så satans forjævelig som lutefisk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9654 Skrevet September 17, 2011 Kan stemme det Petter, for jeg har jobba natta og reiser fra Raufoss rundt 6..Du så ikke jeg sto og sov på SOS-lomma mellom Moelv og Rudshøgda på tirsdagsmorran da..? møtte deg i tunellen før moelv, så nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9655 Skrevet September 17, 2011 Som i Sushi du mener..?Det er da noe fæle greier, da kan du jo like greit spise rå fisk..! haha, all fisk skal være tilberedt med VARME!!!! helst stekt! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9656 Skrevet September 17, 2011 rakfisk er jo helt ok, men ingenting er så satans forjævelig som lutefisk.... Synes lutfisk et bra å jeg Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9657 Skrevet September 17, 2011 Mor i huset fant sin 30 år gamle sønn i full gang med en oppblåsbar dukke. - Hva holder du på med? skrek moren. Jeg er 30 år og singel så noe må jeg unne meg, svarte han. Senere samme kveld da han kom hjem fant han moren sittende i stuen med et vinglass og dukken sittende ved siden. - Hva holder du på med ? skrek sønnen. - Tar et glass vin og ser Frustrerte Fruer sammen med min svigerdatter, svarte moren....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9658 Skrevet September 17, 2011 er vell ingen som vil kjøpe seg Jetta? fordi jeg har lyst på: håhå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9659 Skrevet September 17, 2011 Jeg savner E30 stasjonsvogna mi jeg når jeg ser fine E30'r.. Men babyblå da gut..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9660 Skrevet September 17, 2011 den va nesten litt feeet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9661 Skrevet September 17, 2011 Fargen er jo bare en bagatell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9662 Skrevet September 17, 2011 Sant nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9663 Skrevet September 17, 2011 Ekte mannsmot er: Når du kommer hjem etter en fuktig kveld på byen med gutta. Kona angriper deg med en sopelime og du fortsatt er tøff nok til å si: Holder du fortsatt på å gjøre reint eller skal du ut å fly en tur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9664 Skrevet September 17, 2011 ellers er jo hvit å foretrekke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9665 Skrevet September 17, 2011 Noen i nærheten som har en sata-kabel eller to til overs? Viktigst er hiddenkabelen, men hadde vært stas med en extender til strømkabel også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9666 Skrevet September 17, 2011 jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9667 Skrevet September 17, 2011 Hvor hvor? Når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9668 Skrevet September 17, 2011 fikk du ikke med kabler på disken din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9669 Skrevet September 17, 2011 Aldri før har jeg vært så intens på F5-tasten min i denne tråden.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9670 Skrevet September 17, 2011 Nei faktisk ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9671 Skrevet September 17, 2011 hva trenger du da?2 sata kabler,og strømforlengerkabel for hd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9672 Skrevet September 17, 2011 Trenger kun 1 av hver. Altså 1 hiddenkabel og en strømforlenger til sata ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9673 Skrevet September 17, 2011 Står på yx og venter på Stian.. Extraservice!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9674 Skrevet September 17, 2011 jaja, får prøve og feile litt mere da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9675 Skrevet September 17, 2011 det kan du gjøre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...