Anbefalte innlegg

Hjemme igjen fra byen lenge før serveringa stenger og lurer egentlig på hva folk gjør på byen hver helg? Hva er målet med å stå dritings på byen og ikke engang vite hvor du er? Snakka med 2 karer istad som trodde de var i Elverum istede for Hamar.

Har sitti på vors og kosa meg med god musikk og godt drikke. Men med en gang vi kom oss ut på byen så var hele vors stemningen borte og morroa like så. Jeg fatter ikke behovet for å vise muskler og tøffe seg for gutta og for jentene å få på det korteste skjørtet de klarte å oppdrive på maxi før på dagen. Og for å ikke snakke om musikken som Dj'en spiller. For min del hører jeg ikke forskjellen på det han trøkker ut og Mpetre på radioen. Nei, vet dere hva. Fra og med i dag så gir jeg opp min interesse for å dra ut på byen bare for å dra på byen. Er det konsert eller bursdag å feire så skal jeg bli med. ellers la meg være. for detta er liten vits å ofre kropp og sjel for. La meg våkne på en søndag uten å være redd for å løfte hue fra puta.

God natt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oioioi, for et hav av volvoer og jallastylede bmw'er... :'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en som ligna noe veldig på deg mads kristian oppi her i sta.. i en hvit stor bil.. (oppi gransmarka)??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oioioi, for et hav av volvoer og jallastylede bmw'er... :'(

Sto å vinka til deg jeg å Kim rune.

Sent from my u8800 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemme igjen fra byen lenge før serveringa stenger og lurer egentlig på hva folk gjør på byen hver helg? Hva er målet med å stå dritings på byen og ikke engang vite hvor du er? Snakka med 2 karer istad som trodde de var i Elverum istede for Hamar.

Har sitti på vors og kosa meg med god musikk og godt drikke. Men med en gang vi kom oss ut på byen så var hele vors stemningen borte og morroa like så. Jeg fatter ikke behovet for å vise muskler og tøffe seg for gutta og for jentene å få på det korteste skjørtet de klarte å oppdrive på maxi før på dagen. Og for å ikke snakke om musikken som Dj'en spiller. For min del hører jeg ikke forskjellen på det han trøkker ut og Mpetre på radioen. Nei, vet dere hva. Fra og med i dag så gir jeg opp min interesse for å dra ut på byen bare for å dra på byen. Er det konsert eller bursdag å feire så skal jeg bli med. ellers la meg være. for detta er liten vits å ofre kropp og sjel for. La meg våkne på en søndag uten å være redd for å løfte hue fra puta.

God natt.

Helt enig me deg der rolf...

God natt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto å vinka til deg jeg å Kim rune.

ja vi prøøvde å få kontakt men : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vi prøøvde å få kontakt men : rolleyes

åååå??

hvor sto dere da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååå??

hvor sto dere da? : klø :

vi sto inne på statoil ved vaskehallen, trodde kaaansje du skulle kjøre innom der men :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi sto inne på statoil ved vaskehallen, trodde kaaansje du skulle kjøre innom der men :P

Hehe, jeg hadde planer om det, men ble så skremt av alle volvoene som sto helt fremme mot veien. ;)

Blir vell en tur rundtom imorgen kveld også, om du eller noen andre er ute så skal jeg prøve å se bedre etter :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde planer om det, men ble så skremt av alle volvoene som sto helt fremme mot veien. ;)

Blir vell en tur rundtom imorgen kveld også, om du eller noen andre er ute så skal jeg prøve å se bedre etter :nana:

hehe ja er desverre MYE av det her :( alle står å ruuser bilen på sperra å tror det er heelt rått :P

tror ikke jeg er ute å kjøre i mårra, får se :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei skal man begynne å gjøre noe kansje. pakke litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God natt.

Helt enig me deg der rolf...

For å si det slik, er grunn siden jeg også har redusert alko inntaket og ikke minst droppa å gå på byen.

Blir like skuffa hvergang og må stå leeeeenge i kø for i det hele tatt få kjøpt seg noe å drikke og som koster skjorta (også smaker det ikke det samme som å lage drammen sin selv hjemme)

Nei, MYE bedre med en skikkelig god hjemme fest og ha det sosialt med sine venner!!

Håper det vi får til et VACN lokallags julebord i år også, slik vi hadde det på Hamar Bowling i fjor var jo igrunn utrolig sosialt og moro : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en som ligna noe veldig på deg mads kristian oppi her i sta.. i en hvit stor bil.. (oppi gransmarka)??

Jepp, var meg. Synes det var deg også, i en grå liten bil:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wish me luck! Nå tar jeg sats og hopper med begge beina..! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvor man kan få leid biltralle i området? Helst Elverum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fi fadir så stille pc'n ble.. trodde den hadde skrudd seg av jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2 :P så ingen folk fra her inne da jeg passerte der inatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil "betaler litt" bety? :D

Jeg hadde med en dynamo fra Raufoss til Hamar på fredagsmorran, fikk 500,- for det. Vurderer å starte varetaxi gitt! haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkt meg ny kompressor til nye verksted garasjen. lurte på 100 liter men har funnet en 50 litter med dåble stempel til en god pris. noen som har erfaring eller noe og bafale skal brukes til hobby skrueing og bygging av garasjen. trenger noen råd andgående spikerpistol også.

http://www.mekk.no/Verkt%C3%B8y/Trykkluft/Kompressorer%20og%20tilbeh%C3%B8r/Kompressor/Gebe-Kompressor-Powerair-50%C2%B43svd.html

http://www.mekk.no/Verkt%C3%B8y/Trykkluft/Luftverkt%C3%B8y/Stift%20og%20Spikerpistol/Gebe-spikerpistol-90mm-FN2190.html

denne er jo 0,8 kg letter da og billiger http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkluft/Verktoy/Luftdrevet-spikerpistol1/

http://www.mekk.no/Verkt%C3%B8y/Trykkluft/Luftverkt%C3%B8y/Slipe%20og%20Kutteutstyr/Gebe-kappemaskin-3~-SG627.html

noen med noen synspunkter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.