Anbefalte innlegg

jaja da var huse solgt fikk takts for det. :-)

Gratis.. Ikno er bedre enn det;)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknisk kontroll Spar Sannerud!

- ble visning på meg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Der kjører jeg aldri:P Alltid kontroll der!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litauer el no slikt? Hadde en som var og tittet på Passaten min på søndag var det vel, og je er ikke spesielt stødig i engelsk så sleit litt gitt:o

Enten det er polakk:P Han skambude på 33000,-. Det skjer ikke! Trått marked ellers da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har lyst på sierra cosworth sedan skall? selges for to bugg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har lyst på sierra cosworth sedan skall? selges for to bugg

jeg kan sende det vidre på face ? kansje noen vil ha der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der kjører jeg aldri:P Alltid kontroll der!:P

Du sier noe der! Satt i andre tanker :P men men.. Fikk da ikke noe bot, så er glad tell!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknisk kontroll Spar Sannerud!

- ble visning på meg.

hehe, suste forbi en igår på kongsvegen, og en politikontroll litt lengre ned på samme vei. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen etter Simen :P

rart du ikke fikk bot på solfilm, men sa de ikke noe på senk ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, suste forbi en igår på kongsvegen, og en politikontroll litt lengre ned på samme vei. :P

Heldiggris! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen etter Simen :P

rart du ikke fikk bot på solfilm, men sa de ikke noe på senk ?

Hahaha, jo takk :P

Var heldig! Fikk ikke bot. Han sa: "kolegaene mine i politiet her pleier å gi bot på sotfilm. Men siden du har vært så grei å ha med å gjøre, skal du få bruke de pengene på å fikse bilen" sa han faktisk! :D

Senken er godkjent i vognkortet. Så han sa ikke noe på det. Var en som nevnte på å hente en kloss. Men da sa jeg at jeg visste at det når går etter tüv papirer (noe det egentlig alltid har gjort. Bare Bt som har funnet opp en 11cm-regel selv):P -har jeg hørt.

Men til deg som har fått kontrollseddel før; jeg fikk med både den gule og den hvite delen. Vil det si det samme som at jeg har fått med dens del og? Så de ikke har noe info på bilen?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj har dem begynt og bøtlege sotinga nå? fikk da bare mangel lapp før. mye får man i bot da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj har dem begynt og bøtlege sotinga nå? fikk da bare mangel lapp før. mye får man i bot da?

2000,- tror jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, jo takk :P

Var heldig! Fikk ikke bot. Han sa: "kolegaene mine i politiet her pleier å gi bot på sotfilm. Men siden du har vært så grei å ha med å gjøre, skal du få bruke de pengene på å fikse bilen" sa han faktisk! :D

Senken er godkjent i vognkortet. Så han sa ikke noe på det. Var en som nevnte på å hente en kloss. Men da sa jeg at jeg visste at det når går etter tüv papirer (noe det egentlig alltid har gjort. Bare Bt som har funnet opp en 11cm-regel selv):P -har jeg hørt.

Men til deg som har fått kontrollseddel før; jeg fikk med både den gule og den hvite delen. Vil det si det samme som at jeg har fått med dens del og? Så de ikke har noe info på bilen?:P

Flax :P

men du ska ha begge lapper :P har god erfaring der :P haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flax :P

men du ska ha begge lapper :P har god erfaring der :P haha

Hehe, ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått manneinfluensa :o Hva gjør je nå? :P kjennes ut som je ligg på siste :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått manneinfluensa :o Hva gjør je nå? :P kjennes ut som je ligg på siste :D

tåler bare ikke å være utta kjærring du : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg komme og stryke fingrene gjennom håret ditt og hviske søte ting i øret ditt, Jan Inge?

Hehe, tenker du ble fort frisk jeg.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiii fadir, jeg var akkurat å drepte en monstersvær edderkopp.. Faen jeg hater de krypa, men samtidig kan jeg ikke miste ansikt ovenfor en 8-årig jente som ikke tør å legge seg fordi ho så den utpå gangen da..

Føler meg som en ekte superhelt her nå..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg komme og stryke fingrene gjennom håret ditt og hviske søte ting i øret ditt, Jan Inge?

Hehe, tenker du ble fort frisk jeg.. ;)

ja det siste der tenkte jeg også. når han høre bilen din svinge inn på garden, så er han frisk og rask hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiii fadir, jeg var akkurat å drepte en monstersvær edderkopp.. Faen jeg hater de krypa, men samtidig kan jeg ikke miste ansikt ovenfor en 8-årig jente som ikke tør å legge seg fordi ho så den utpå gangen da..

Føler meg som en ekte superhelt her nå..!

haha. den er da ikke noe farlig er være når det er son stor som dem har i bur. dom er jeg ikke noe fæn av men dem små er da bare og ta live av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je er itte spesielt fæn ta dessa kjingelore'n som passere 2cm ell så je hell. Da begynne det å bli rett og slett utrivlige skapninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tru itte du har så mye å frykte ta dom som er i norge:p

med mindre du har importert noe fra florida da,om du har fått med en blindpasasjer fra der,så kan det vara litt mere fart i dom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis hadde tarantell i terrarie på hybeln sin en gang. Glassplate over, med luftehull i hjørnet, som selvsagt ikke var stort nok til at den kunne rømme gjennom det.

Det gjorde den heller ikke, den flytta like gjerne hele glassplata nok til siden så den kom seg ut :spider:

Etter den gangen ble det fast plass for å oppbevare skolebøker oppå :P

Den plata var vel for øvrig ca. 20x30 cm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her var ingen kjinglor, det var faktisk en stor jævla monsterspider, jeg kan alltids grave den fran fra søpla og ta bilde av den :P

Trodde ikke det fantes så store ville edderkopper her til lands, for kroppen var diger og med lange hårete bein.. blærk..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her var ingen kjinglor, det var faktisk en stor jævla monsterspider, jeg kan alltids grave den fran fra søpla og ta bilde av den :P

Trodde ikke det fantes så store ville edderkopper her til lands, for kroppen var diger og med lange hårete bein.. blærk..!

What ever helps you sleep, Stig Arne... :nana:

Snart blir den vel 7 cm i diameter med 15 cm lange bein :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.