#9826 Skrevet September 23, 2011 Hva gjør jeg feil her når jeg skal legge inn en film fra youtube?? som posten over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9827 Skrevet September 23, 2011 Hva gjør jeg feil her når jeg skal legge inn en film fra youtube?? som posten over http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=1550224&postcount=27 Les å lær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9828 Skrevet September 23, 2011 Da bærer det til skogs får å sjå på rally i mårra! yiiihaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9829 Skrevet September 23, 2011 Skjer det noe gøtalt ikveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9830 Skrevet September 23, 2011 Skjer det noe gøtalt ikveld da? Jobbe natt. Jippi Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9831 Skrevet September 23, 2011 Da bærer det til skogs får å sjå på rally i mårra! yiiihaa Hvor hva når hææææ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9832 Skrevet September 23, 2011 Jobbe natt. Jippi Sent from my iPhone using Tapatalk Jasså, hvor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9833 Skrevet September 23, 2011 Jasså, hvor da? Esso, Myklegard Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9834 Skrevet September 23, 2011 RALLY HVOOOR!!??? NÅR!!!!??? Oi, dette..? http://www.rally-hedemarken.no/nyhet/126 Rally SÅ nærme..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9835 Skrevet September 23, 2011 ÅHH HÅÅ HÅÅÅ HÅÅÅ!!! Jeg skal lade begge kamerabatteriene, smøre niste og komme meg ut langs en veg i morra.. Men må få meg et kart, eller er det noen lokalkjente her som vet av noen spektakulære svinger en kan bunkre seg ved for å få filma og knipsa litt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9836 Skrevet September 23, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=1550224&postcount=27Les å lær Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9837 Skrevet September 23, 2011 Skjer det noe gøtalt ikveld da? Dama jobber senvakt så i kveld har jeg gutte kveld med guttungen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9838 Skrevet September 23, 2011 Frøkna her jobber også seint i kveld og tidlig i morra, satan så gira jeg ble på rally nå.. Driver å ser litt på kart og slikt om det finnes noen gode plasser å få noen stilige bilder.. Men er for lite kjent rundt her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9839 Skrevet September 23, 2011 Frøkna her jobber også seint i kveld og tidlig i morra, satan så gira jeg ble på rally nå.. Driver å ser litt på kart og slikt om det finnes noen gode plasser å få noen stilige bilder.. Men er for lite kjent rundt her.. Masse gode steder man kan stå i ringsaker skauen.. har ikke vært å sett no på kart osv i år men tror du finner det meste av info osv på denne siden http://www.rally-hedemarken.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9840 Skrevet September 23, 2011 Se 5 innlegg lenger opp så ser du jeg linker til samme side. Sitter og ser på kart nå.. Skal på Rudshøgda en tur likevel nå, så kjører en "recce"-runde og ser om det er noe fiffig.. Men vegene er vel allerede stengt av sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9841 Skrevet September 23, 2011 Ser ut som SS3/8 kan være morsomme strekker, med snittfart på over 100 ifølge tidsplan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9842 Skrevet September 23, 2011 Se 5 innlegg lenger opp så ser du jeg linker til samme side. Sitter og ser på kart nå.. Skal på Rudshøgda en tur likevel nå, så kjører en "recce"-runde og ser om det er noe fiffig.. Men vegene er vel allerede stengt av sikkert.. Så liksom ikke det der jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9843 Skrevet September 23, 2011 Noen som har noen pappesker til felger? Skulle ha fått sendt avgårde noen felger i morra, og tenkte å høre her om noen hadde før jeg stikker til Gjøvik for å skaffe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9844 Skrevet September 23, 2011 Kom over en veldig billig A4 TQ på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30761866 Dette må da være veldig billig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9845 Skrevet September 23, 2011 Fy faan kæ e gler me te å bynde i ny jobb! Å JA! e ha fått ny jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9846 Skrevet September 23, 2011 Fy faan kæ e gler me te å bynde i ny jobb! Å JA! e ha fått ny jobb Grisrøktar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9847 Skrevet September 23, 2011 Fy faan kæ e gler me te å bynde i ny jobb! Å JA! e ha fått ny jobb Litt mindre reising nå da, regner jeg med, siden du er så fornøyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9848 Skrevet September 23, 2011 Vogna på plass og humøret stiger sammen med "kapteinen"! Guttetur er moro:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9849 Skrevet September 23, 2011 Fy faan kæ e gler me te å bynde i ny jobb! Å JA! e ha fått ny jobb Kaaaaa slags jobb har du fått deg da??!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9850 Skrevet September 23, 2011 Fy faan kæ e gler me te å bynde i ny jobb! Å JA! e ha fått ny jobb starta opp bordel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...