Anbefalte innlegg

Grisrøktar ? :D

Næææh :P

Litt mindre reising nå da, regner jeg med, siden du er så fornøyd?

dæ stemmer!!!

E æ så lei tå å reise hæle tie!

Kaaaaa slags jobb har du fått deg da??!!

Fikk fast stilling sjå Eidsiva Anlegg avd.Lillehammer . :)

starta opp bordel ? : smil :

Dæ væt vel Du godt at e ha gjort for længje sia ;) Casa de la Bordell alà Spermstad!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30566082

Håper ingen kjøper denne bilen for 100.000 !!!

For denne har stått der vi har hatt lager på jobben i Bergen nå, og for å si det sånn så er den ikke verdt stort mer enn 30-40 ....

Lakkeringa er jo helt krise....... Og stått og støvet ned og fått en del fugl-skiiiiiit på seg i løpet av året,, dessuten er den noen som synest at det er morsom og skrive på lakken ved og gni støvet rundt om kring.... og ikke minst gni hele panseret rent med bare henda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brrr.. var kaldt i Norge jo : gråter : Var hjemme i 5 timer så ble passaten solgt da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør itte.. Tror jeg hører UP i full utrykning hvert 10. minutt her nå. Det har sikkert noe med Rallyet å gjøre, men skjønner ikke hvorfor purken er så hissig på sirenene sine..

Men nei, jeg er ikke redd for purken, jeg skal vel bare kose meg hjemme tenker jeg, kjøpte Kongen av Bastøy i går, så blir vel å se den i kveld. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper jeg skal rusle på beina et par runder nedi byen :P men da skal jeg prøve å vinke vis jeg ser deg igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en pose med internett å låne meg? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør itte.. Tror jeg hører UP i full utrykning hvert 10. minutt her nå. Det har sikkert noe med Rallyet å gjøre, men skjønner ikke hvorfor purken er så hissig på sirenene sine..

Så det var derfor det var så mye blålys i horisonten bak meg :)

De har vist kontroll på e6 i nydalen nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke fått nett enda ? :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange gram trenger du? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å tilby litt jeg også, men så ser jeg for meg at Petter er en råtass på å streame webcam-porr og å laste ned lignende materialer, så jeg slo det fra meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror han sitt hele dagen etter jobb på både det ene å det andre : eek : kanskje han har godt av å ikke ha nett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å tilby litt jeg også, men så ser jeg for meg at Petter er en råtass på å streame webcam-porr og å laste ned lignende materialer, så jeg slo det fra meg..

Du får sende han sommerens Diplom-is kampanje som jeg sendte deg på mail ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ikke f..n heller..! :D Den sender jeg aldri fra meg, den skal jeg ha for meg sjøl! *fapp-fapp-fapp*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, så morsomme dere er :P

Bestilte fiber den 23. August, ei uke før jeg flytta inn. Har blitt lova å få det innen september da...

3000 takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror han sitt hele dagen etter jobb på både det ene å det andre : eek : kanskje han har godt av å ikke ha nett

DET smalt fra riktig kjeft :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte fiber den 23. August, ei uke før jeg flytta inn. Har blitt lova å få det innen september da...

Je bestilte den 21.11.2008 je :P Itte sett no fiber her enda :(

Je vil ha : bråk : Det ligg fiber ca 500m i 2 retninger i fra her je bor, men Eidisva er itte helt klare førr å grave ned tell meg : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ei lita elv som skiller meg fra fiberen, men jeg ligger på mellom 12Mbit og 9Mbit i nedlasting på kopperledning jeg så jeg klager ikke. Opplastinga på 1Mbit kan jeg forsåvidt leve med..

Men klart, om fiber blir tilgjengelig så går jeg og for det :D Men det irriterer meg ikke at det ikke er tilgjengelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je bestilte den 21.11.2008 je :P Itte sett no fiber her enda :(

Je vil ha : bråk : Det ligg fiber ca 500m i 2 retninger i fra her je bor, men Eidisva er itte helt klare førr å grave ned tell meg : bh :

Såppas ja:p

Hos meg så er jo alt klargjort, er bare å blåse kabel gjennom røret fra skapet på enden på huset og inn til en koblingsboks inne hos meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såppas ja:p

Hos meg så er jo alt klargjort, er bare å blåse kabel gjennom røret fra skapet på enden på huset og inn til en koblingsboks inne hos meg

Du får be han derre Arnstein i Mjøsa Svart & Svinn , avd Hamarvegen 240 om å komme på kveldstid da vettu :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.