#9876 Skrevet September 24, 2011 jauuuu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9877 Skrevet September 24, 2011 naaau desverre : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9878 Skrevet September 24, 2011 jauuuu Når da?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9879 Skrevet September 24, 2011 naaau desverre : p Ikke du på hamar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9880 Skrevet September 24, 2011 23.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9881 Skrevet September 24, 2011 23.00 ca da jeg å kjører passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9882 Skrevet September 24, 2011 Ikke du på hamar? je æ på dombås ama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9883 Skrevet September 24, 2011 je æ på dombås ama åfaen: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9884 Skrevet September 24, 2011 er vell ingen som har en e30 de vil bytte i jetta'n min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9885 Skrevet September 24, 2011 kan bytte den i en cosworth? (Hysj Kim Rune, ikke si noe om standen på den ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9886 Skrevet September 24, 2011 cossien er feeet den hans kjetil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9887 Skrevet September 24, 2011 Høres ut som du kjører rust og ratstyle på den kanskje? . Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9888 Skrevet September 24, 2011 hehe ja den er klar for pressa om ingen har fryktelig lyst på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9889 Skrevet September 24, 2011 var jo litt dumt det da, siden cosworth er en ganske så morsom bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9890 Skrevet September 24, 2011 er vel ikke mye cossie igjen av den haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9891 Skrevet September 24, 2011 Blir en tur litt senere vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9892 Skrevet September 24, 2011 Bilder av Cossien, og gjerne en kort forklaring om tilstanden dens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9893 Skrevet September 24, 2011 tja ei ramme med rust å vinduer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9894 Skrevet September 24, 2011 Ingen motor som går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9895 Skrevet September 24, 2011 fins vel ikke noe på den heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9896 Skrevet September 24, 2011 Heihei gutter og jenter Er det noen som vet om noen som tar på seg litt billig lakkering? Om det blir kun frontfanger og framskjerm eller om det blir hellakkering er jeg litt usikker på enda. Vil iallefall få gjort det neste måned da jeg vet at jeg har råd til det da. Den egentlig kontakten har nå vist seg at han ikke gjør dette lenger. Såå sitter litt i knipa nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9897 Skrevet September 24, 2011 Heihei gutter og jenter Er det noen som vet om noen som tar på seg litt billig lakkering? Om det blir kun frontfanger og framskjerm eller om det blir hellakkering er jeg litt usikker på enda. Vil iallefall få gjort det neste måned da jeg vet at jeg har råd til det da. Den egentlig kontakten har nå vist seg at han ikke gjør dette lenger. Såå sitter litt i knipa nå da du kan jo høre med han som lakkerer på Mariendal Bil AS på åshøgda da,han lakkerer svart og andre fine farger,men har ikke lakkboks,men lakkerer meget bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9898 Skrevet September 24, 2011 Så du er på Dombås når det er ensligtreff på Dombås Hotell ja, Kim Rune.. Forøvrig lenge sea je har sett det så dødt nedi Hamar. Mange sitt vel utti skauen sørpe dritings. Je sitt med 2mbit ned og ca 300kbps opp 4km med gammal kobber er itte mye å skryte ta så je håpe at Eidsiva vil ta kostnaden med å grava fiber hit å. Trur nok at det er mange nok som melde seg på om det kjæm hit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9899 Skrevet September 24, 2011 Ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9900 Skrevet September 25, 2011 Steffen er kav dritings!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...